Atliekų tankintuvo TANA 320ECO remonto, diagnostikos ir originalių dalių tiekimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centras
163743744
Liepų g. 15
Klaipėda
LT-92138
LT
Asmuo ryšiams:
Sonata Rudienė
Telefonas:
+370 64075487
El. paštas:
sonata.rudiene@kratc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kratc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6163
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=734660Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=734660&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Atliekų tankintuvo TANA 320ECO remonto, diagnostikos ir originalių dalių tiekimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50114100
-
Sunkvežimių remonto paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Atliekų tankintuvo TANA 320ECO remonto, diagnostikos ir originalių dalių tiekimo paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50114100
-
Sunkvežimių remonto paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Ketvergių g. 2A, Dumpių k., Klaipėdos r.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Atliekų tankintuvo TANA 320ECO remonto, diagnostikos ir originalių dalių tiekimo paslaugos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Šiame pirkime perkančioji organizacija prašo visų dalyvių pateikti visus dokumentus, patvirtinančius jų pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį kvalifikacijos reikalavimams kartu su pasiūlymu. Perkančioji organizacija pasilieka teisę paprašyti pateiktų skaitmeninių dokumentų kopijų originalų prieš nustatant laimėjusį pasiūlymą.
Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD, pirkimo sąlygų 4 priedas) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo ir kitų ūkio subjektų, kurių pajėgumais jis remiasi, pašalinimo pagrindų, kad tiekėjo ir jo pasitelktų ūkio subjektų kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus.
Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD, pirkimo sąlygų 4 priedas) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo ir kitų ūkio subjektų, kurių pajėgumais jis remiasi, pašalinimo pagrindų, kad tiekėjo ir jo pasitelktų ūkio subjektų kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nėra
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Nėra
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai - delspinigiai.
2. Už laiku suteiktas kokybiškas, sutartyje nustatytus reikalavimus atitinkančias paslaugas pirkėjas sumoka paslaugų teikėjui bankiniu pavedimu per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos gavimo dienos. Paslaugų teikėjas sąskaitą privalo pateikti naudojantis VĮ Registrų centro administruojama elektronine paslauga „E. sąskaita“.
3. Paslaugų teikėjas turi būti "Tana" technikos gamintojo įgaliotas atstovas Lietuvoje.
2. Už laiku suteiktas kokybiškas, sutartyje nustatytus reikalavimus atitinkančias paslaugas pirkėjas sumoka paslaugų teikėjui bankiniu pavedimu per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos gavimo dienos. Paslaugų teikėjas sąskaitą privalo pateikti naudojantis VĮ Registrų centro administruojama elektronine paslauga „E. sąskaita“.
3. Paslaugų teikėjas turi būti "Tana" technikos gamintojo įgaliotas atstovas Lietuvoje.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-11-20
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Anglų, Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-11-20
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:
2026 m.
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
92344
KLAIPĖDA
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-10-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |