ANTIVIRUSINĖS PROGRAMINĖS ĮRANGOS LICENCIJŲ PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Kauno miesto poliklinika
135042394
Pramonės pr. 31
Kaunas
51270
LT
Asmuo ryšiams:
Rima Kabelinskienė
Telefonas:
+370 37403900
El. paštas:
info@kaunopoliklinika.lt
NUTS kodas:
LT022 -
Kauno apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunopoliklinika.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8850
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=748686Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=748686&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
ANTIVIRUSINĖS PROGRAMINĖS ĮRANGOS LICENCIJŲ PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48761000
-
Antivirusinės programinės įrangos paketai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Antivirusinės programinės įrangos licencijos 36 mėn.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
48761000
-
Antivirusinės programinės įrangos paketai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT022 -
Kauno apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Antivirusinės programinės įrangos licencijos 36 mėn. Maksimalus kiekis 1300 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
2
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija, įrašyta į Saugiojo tinklo naudotojų sąrašą, atlikdama pirkimus, kurių objektas apima VPĮ 92 straipsnio 13 dalyje numatytame sąraše nurodytų BVPŽ kodų prekes ar paslaugas, laiko, kad tiekėjas turi interesų, galinčių kelti grėsmę nacionaliniam saugumui, ir draudžia Pirkime dalyvauti tiekėjams, jų subtiekėjams ar ūkio subjektams, kurių pajėgumais remiamasi, kurie patys ar juos kontroliuojantys asmenys yra registruoti (jeigu tiekėjas, jo subtiekėjas, ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi, ar kontroliuojantis asmuo yra fizinis asmuo – nuolat gyvenantis ar turintis pilietybę) VPĮ 92 straipsnio 14 dalyje numatytame sąraše nurodytose valstybėse ar teritorijose (pagal VPĮ 47 straipsnio 9 dalį) bei siūlyti prekes, jei tiekėjo siūlomų prekių (įskaitant jų sudedamąsias dalis, pakuotes) kilmė, gamintojas ar juos kontroliuojantys asmenys yra asmenys, registruoti (fizinis asmuo – nuolat gyvenantis ar turintis pilietybę)) VPĮ 92 straipsnio 14 dalyje numatytame sąraše nurodytose valstybėse ar teritorijose.
Perkančioji organizacija atmes tiekėjo pasiūlymą, jei bus tenkinama bent viena VPĮ 45 straipsnio 2 prim dalyje nurodytų sąlygų.
Perkančioji organizacija atmes tiekėjo pasiūlymą, jei bus tenkinama bent viena VPĮ 45 straipsnio 2 prim dalyje nurodytų sąlygų.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakytas Prekes Tiekėjas turi pristatyti savo transportu ir/ar išlaidomis ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo Sutarties įsigaliojimo dienos, Pirkėjo nurodytu laiku ir adresu Kauno mieste.
Už prekės, kai Prekės pristatytos Pirkėjui, Pirkėjas apmoka per 30 kalendorinių dienų nuo priėmimo-perdavimo akto ir PVM sąskaitos-faktūros pateikimo jam dienos Sutarties Bendrosiose sąlygose nustatyta tvarka.
Sutarties įvykdymas užtikrinamas – netesybomis.
Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Tiekėjo pareikalavimu Pirkėjas privalo sumokėti Tiekėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,1 % delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos.
Jei Tiekėjas nepristato Prekių nustatytu terminu, Pirkėjas turi teisę skaičiuoti 0,1 % dydžio delspinigius nuo laiku nepristatytos Prekės kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
Už prekės, kai Prekės pristatytos Pirkėjui, Pirkėjas apmoka per 30 kalendorinių dienų nuo priėmimo-perdavimo akto ir PVM sąskaitos-faktūros pateikimo jam dienos Sutarties Bendrosiose sąlygose nustatyta tvarka.
Sutarties įvykdymas užtikrinamas – netesybomis.
Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Tiekėjo pareikalavimu Pirkėjas privalo sumokėti Tiekėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,1 % delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos.
Jei Tiekėjas nepristato Prekių nustatytu terminu, Pirkėjas turi teisę skaičiuoti 0,1 % dydžio delspinigius nuo laiku nepristatytos Prekės kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-02-21
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 4
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-02-21
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
47121
Kaunas
47121
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nurodyta LR VPĮ VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2024-02-01
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |