Administracinio pastato (vilos U.K. KVR 15935) Kęstučio g. 19, Palangoje, remonto darbų pirkimas
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Darbai
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Vaidotas Kaklys
Telefonas:
+370 46041407
El. paštas:
vps@palanga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=780251Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=780251&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
Administracinio pastato (vilos U.K. KVR 15935) Kęstučio g. 19, Palangoje, remonto darbų pirkimas
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45453100
-
Atnaujinimo darbai
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-09-17
Vietos laikas:
10:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
1. Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo sutarties šalys, rangovas pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimą, lokalines darbų sąmatas ir kalendorinį darbų atlikimo grafiką. Sutarties įvykdymo užtikrinimas, kalendorinis darbų atlikimo grafikas ir lokalinės darbų sąmatos turi būti pateiktos ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos;
2. Sutarties terminas – 4 mėnesiai nuo sutarties įsigaliojimo;
3. Darbus atlikti rangovas privalo per 3 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo. Darbus rangovas pradeda vykdyti, kai pasirašomas statybvietės priėmimo–perdavimo aktas. Užsakovas statybvietę rangovui perduoda ne vėliau, kaip per 5 kalendorines dienas nuo sutarties įsigaliojimo. Darbų pabaiga bus laikomas momentas, kai bus atlikti sutartyse numatyti darbai, ištaisyti defektai, užsakovui perduoti visi su darbų užbaigimu susiję dokumentai.
4. Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, nepriklausančioms nuo rangovo, sutarties terminas ir darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas 2 kartus po 1 mėnesį.
5. Pirkimui skirta lėšų: 53 719,01 Eur be PVM. 65 000,00 Eur su PVM.
6. Darbai apmokami Palangos miesto savivaldybės biudžeto lėšomis pagal iki einamojo mėnesio paskutinės dienos gautus atsiskaitymo dokumentus (atliktų darbų ar paslaugų aktus, atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas, PVM sąskaitas faktūras) per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dokumentų gavimo dienos;
7.Užsakovas gali tiesiogiai atsiskaityti su subrangovais už jų atliktas/-us paslaugas/darbus. Subrangovui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Užsakovo, Rangovo ir jo subrangovo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su subrangovu tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subrangos sutartyje nustatytus reikalavimus. Rangovas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams subrangovui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
8. Tiekėjas per 5 darbo dienų nuo sutarties pasirašymo dienos privalo pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą - Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito įstaigos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimą 5 procentų nuo visos pasiūlymo sumos (be PVM). Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti besąlyginis ir neatšaukiamas bei galioti visą sutarties laikotarpį.
2. Sutarties terminas – 4 mėnesiai nuo sutarties įsigaliojimo;
3. Darbus atlikti rangovas privalo per 3 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo. Darbus rangovas pradeda vykdyti, kai pasirašomas statybvietės priėmimo–perdavimo aktas. Užsakovas statybvietę rangovui perduoda ne vėliau, kaip per 5 kalendorines dienas nuo sutarties įsigaliojimo. Darbų pabaiga bus laikomas momentas, kai bus atlikti sutartyse numatyti darbai, ištaisyti defektai, užsakovui perduoti visi su darbų užbaigimu susiję dokumentai.
4. Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, nepriklausančioms nuo rangovo, sutarties terminas ir darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas 2 kartus po 1 mėnesį.
5. Pirkimui skirta lėšų: 53 719,01 Eur be PVM. 65 000,00 Eur su PVM.
6. Darbai apmokami Palangos miesto savivaldybės biudžeto lėšomis pagal iki einamojo mėnesio paskutinės dienos gautus atsiskaitymo dokumentus (atliktų darbų ar paslaugų aktus, atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas, PVM sąskaitas faktūras) per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dokumentų gavimo dienos;
7.Užsakovas gali tiesiogiai atsiskaityti su subrangovais už jų atliktas/-us paslaugas/darbus. Subrangovui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Užsakovo, Rangovo ir jo subrangovo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su subrangovu tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subrangos sutartyje nustatytus reikalavimus. Rangovas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams subrangovui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
8. Tiekėjas per 5 darbo dienų nuo sutarties pasirašymo dienos privalo pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą - Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito įstaigos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimą 5 procentų nuo visos pasiūlymo sumos (be PVM). Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti besąlyginis ir neatšaukiamas bei galioti visą sutarties laikotarpį.
III.2)
Paskelbimo data
2024-09-03
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Pasiūlymų vertinimo kriterijuose