Administracinio pastato ir sandėlio pastato, esančių Švitrigailos g. 18, Vilnius, kapitalinio remonto darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos
188601311
Švitrigailos g. 18, Vilnius
Vilnius
03223
LT
Asmuo ryšiams:
Asta Kliokytė
Telefonas:
+370 70765888
El. paštas:
asta.kliokyte@vpgt.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://pagd.lrv.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8816
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=791414Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=791414&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Viešoji tvarka ir visuomenės apsauga
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Administracinio pastato ir sandėlio pastato, esančių Švitrigailos g. 18, Vilnius, kapitalinio remonto darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45331000
-
Šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo įrengimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Administracinio pastato ir sandėlio pastato, esančių Švitrigailos g. 18, Vilnius, kapitalinio remonto darbai pagal techninę užduotį ir techninį darbo projektą
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45331000
-
Šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo įrengimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Administracinio pastato ir sandėlio pastato, esančių Švitrigailos g. 18, Vilnius, kapitalinio remonto darbai pagal techninę užduotį ir techninį darbo projektą
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Galutinis visų darbų terminas 12 (dvylika) mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
Darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas ne ilgesniam kaip 90 (devyniasdešimt) kalendorinių dienų laikotarpiui dėl trečiųjų šalių neveikimo ar netinkamo veikimo bei dėl kitų, ne nuo Rangovo priklausančių, priežasčių.
Darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas ne ilgesniam kaip 90 (devyniasdešimt) kalendorinių dienų laikotarpiui dėl trečiųjų šalių neveikimo ar netinkamo veikimo bei dėl kitų, ne nuo Rangovo priklausančių, priežasčių.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Prisegtas kaip dokumentas
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, deklaruodamas, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, kad tiekėjas tenkina pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus, teikiant pasiūlymą turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). EBVPD pildomas jį įkėlus į Viešųjų pirkimų tarnybos interneto svetainę https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. Atskirą EBVPD taip pat pildo kiekvienas tiekėjų grupės (laikinosios tiekėjų grupės) narys, jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė (laikinoji tiekėjų grupė), ūkio subjektas(-ai) kurio(-ių) pajėgumais remiasi tiekėjas, kurį(-iuos) pasitelks tiekėjas.
Visus tiekėjo kvalifikaciją ir pašalinimo pagrindų nebuvimą patvirtinančius dokumentus privalės patekti tik galimas laimėtojas.
Visus tiekėjo kvalifikaciją ir pašalinimo pagrindų nebuvimą patvirtinančius dokumentus privalės patekti tik galimas laimėtojas.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Rangovas privalo per 10 d. d. po Sutarties sudarymo pateikti Užsakovui sutarties spec. sąlygose nurodytos rūšies Sutarties įvykdymo užtikrinimą, atitinkantį sutartyje nurodytus reikalavimus.
Delspinigiai už pavėluotą mokėjimą pagal sutarties bendrųjų sąlygų 16.4.4 p. 0,02 % nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną pavėluotą dieną. Baudų dydžiai taikytini rangovui nurodyti sutarties spec. sąlygų 13 skyriuje.
Visa detali informacija pirkimo dokumentuose.
Delspinigiai už pavėluotą mokėjimą pagal sutarties bendrųjų sąlygų 16.4.4 p. 0,02 % nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną pavėluotą dieną. Baudų dydžiai taikytini rangovui nurodyti sutarties spec. sąlygų 13 skyriuje.
Visa detali informacija pirkimo dokumentuose.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-12-19
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 5
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-12-19
Vietos laikas:
10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymai
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Visas išrašytas PVM sąskaitas faktūras, sąskaitas faktūras, kreditinius dokumentus Rangovas privalo pateikti Pirkėjui tik per informacinę sistemą „SABIS“. Elektroninę sąskaitą faktūrą, atitinkančią Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, kurio nuoroda paskelbta 2017 m. spalio 16 d. Komisijos įgyvendinimo sprendime (ES) 2017/1870 dėl nuorodos į Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą ir sintaksių sąrašo paskelbimo pagal Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2014/55/ES (OL 2017 L 266, p. 19) (toliau – Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartas), Rangovas gali pateikti per informacinę sistemą “SABIS” arba per kitą savo pasirinktą informacinę sistemą. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „SABIS“ priemonėmis.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2024-11-20
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)