Administracinės paskirties pastato rekonstravimo, keičiant pastato paskirtį į kultūros, Telšių g. 3, Alsėdžių mstl., Plungės r. sav., II etapo darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Plungės rajono savivaldybės administracija
188714469
Vytauto g. 12
Plungė
90123
LT
Asmuo ryšiams: Daiva Jonauskienė
Telefonas: +370 44873147
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.plunge.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=680175
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Administracinės paskirties pastato rekonstravimo, keičiant pastato paskirtį į kultūros, Telšių g. 3, Alsėdžių mstl., Plungės r. sav., II etapo darbai
Nuorodos numeris:  2022
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Administracinės paskirties pastato rekonstravimo, keičiant pastato paskirtį į kultūros, Telšių g. 3, Alsėdžių mstl., Plungės r. sav., II etapo darbai
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71220000  -  Architektūrinio projektavimo paslaugos
71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
71354300  -  Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Plungės r. sav., Alsėdžių sen., Alsėdžių mstl., Telšių g. 3
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimas apima:
1.) administracinės paskirties pastato rekonstravimo, keičiant pastato paskirtį į kultūros, Telšių g. 3, Alsėdžių mstl., Plungės r. sav., II etapo darbus su darbo projekto parengimu;
2.) dokumentų, reikalingų pastato visų etapų statybos darbų užbaigimo ir įregistravimo procedūroms atlikti, parengimas (inž. tinklų išpildomoji, statinių ir žemės sklypų kadastrinių bylų atnaujinimas su VĮ „Registrų centro“ išankstinės patikros išvada, pastato sandarumo matavimai, pastato energetinio naudingumo sertifikatas) ir Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos statybos užbaigimo akto gavimas.
Dokumentacija, reikalinga objekto statybos užbaigimo procedūrų vykdymui, bus pateikiama pirkimo laimėtojui.
Statinio kategorija – ypatingas.
Statinio paskirtis – kultūros paskirties pastatas.
Statybos rūšis – rekonstravimas.
Rekonstruojamas pastatas patenka į nekilnojamojo kultūros paveldo teritoriją.
Svarbu: I etapo ir dalis II etapo darbų yra atlikta. Tiekėjas privalo pratęsti jau pradėtus II etapo darbus ir kiek įmanoma labiau prisitaikyti prie I ir II etapų įgyvendintų sprendinių.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 7
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: „Visuomeninės paskirties pastato, esančio Telšių g.3, Alsėdžiuose, atnaujinimas ir pritaikymas kaimo bendruomenės poreikiams, socialinei ir kultūrinei veiklai“ (Nr. 20KI-KE-17-1-02479-PR001) ir „Visuomeninės paskirties pastato, esančio Telšių g.3, Alsėdžiuose,
atnaujinimas ir pritaikymas kaimo bendruomenės poreikiams, socialinei ir kultūrinei veiklai, II etapas“
II.2.14)

Papildoma informacija

Darbų atlikimo terminas: 5 mėn. Iki darbų atlikimo termino pabaigos Rangovas turi atlikti visus sutartyje numatytus darbus. Darbo projektas turi būti parengtas per 1 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą ir pasirašytą EBVPD turi pateikti:
1. pasiūlymą pateikęs Tiekėjas;
2. kiekvienas Tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė;
3. kiekvienas ūkio subjektas (trečiasis asmuo), kurio pajėgumais t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, Tiekėjas remiasi;
4. kiekvienas subrangovas, kurio pajėgumais t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, Tiekėjas remiasi.
Tiekėjas turi turėti teisę būti ypatingo statinio statybos rangovu.
Statinių grupė: negyvenamieji pastatai.
Statinių pogrupis – kultūros paskirties pastatai, taip pat minėti statiniai, esantys kultūros paveldo objekto teritorijoje, jo apsaugos zonoje ir kultūros paveldo vietovėje (atestatas išduotas nuo 2017-01-01)/ kultūros paveldo statiniai (atestatas išduotas iki 2017-01-01).
Statybos darbų sritys:
- bendrieji statybos darbai;
- statinio elektros inžinerinių sistemų įrengimas;
- statinio nuotolinio ryšio (telekomunikacijų) inžinerinių sistemų įrengimas,
- statinio apsauginės signalizacijos įrengimas, gaisrinės saugos inžinerinių sistemų įrengimas.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimą (banko garantiją, išduotą banko ar kitos kredito įstaigos (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.93 str.) arba laidavimą (laidavimo sutartį), išduotą draudimo bendrovės (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.76 ir 6.77 str.) Tiekėjas privalo pateikti Užsakovui ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo. Jei Tiekėjas per šį laikotarpį Sutarties įvykdymo užtikrinimo nepateikia, laikoma, kad Tiekėjas atsisakė sudaryti Sutartį. Užtikrinimo suma sudaro 5 proc. nuo pradinės sutarties vertės be PVM. Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja banko ar kredito unijos garantijos arba draudimo bendrovės laidavimo rašto išdavimo dieną ir turi galioti iki visiško sutartinių įsipareigojimų įvykdymo, t. y. apimti Sutarties galiojimo terminą.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-12-29
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-12-29
Vietos laikas:  10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) Tiekėjai nedalyvauja ir Perkančioji organizacija neteikia informacijos Tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius Tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Numatoma galimybė Tiekėjui apžiūrėti pirkimo objektą. Susitikimai gali įvykti nevėliau kaip likus 7 kalendorines dienas iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos. Prieš atvykstant į apžiūrą kreiptis į Vietos ūkio skyriaus specialistę Ramutę Lukminienę, tel. (8448) 73141, el. p. ramute.lukminiene@plunge.lt. Objekto apžiūros metu iškilusius klausimus Tiekėjai galės pateikti CVP IS priemonėmis ne vėliau kaip prieš 6 kalendorines dienas iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
Teikti pasiūlymus dėl pirkimo dokumentų patikslinimų ir kreiptis dėl pirkimo dokumentų paaiškinimo į Perkančiąją organizaciją galima ne vėliau kaip prieš 6 kalendorines dienas iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas: +370 46390960

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra ir terminai nustatyti Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-12-14

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.