802. Krovininių automobilių serviso paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "GRINDA"
120153047
Eigulių g. 32
Vilnius
03150
LT
Asmuo ryšiams:
Edita Mališkienė
Telefonas:
+370 66125344
El. paštas:
e.maliskiene@grinda.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.grinda.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/15827
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=717994Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=717994&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
802. Krovininių automobilių serviso paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50116000
-
Priežiūros ir remonto paslaugos, susijusios su specifinėmis transporto priemonių dalimis
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas skaidomas į 4 (keturias) dalis: 1 pirkimo objekto dalis (toliau – p.o.d.) – krovininių automobilių RENAULT, kategorija N3 remontas; 2 p.o.d. – krovininių automobilių IVECO AD, MAN TGX, MERCEDES BENZ, kategorija N3 remontas; 3 p.o.d. – krovininių automobilių IVECO, MITSUBISCHI FUSO CANTER kategorija N2 remontas; 4 p.o.d. – tachografų patikra ir remontas.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 326700.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Krovininių automobilių RENAULT, kategorija N3 remontas
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50116000
-
Priežiūros ir remonto paslaugos, susijusios su specifinėmis transporto priemonių dalimis
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Krovininių automobilių RENAULT, kategorija N3 remontas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Jei iki Sutarties galiojimo termino pabaigos likus ne mažiau kaip 30 d. dienų nei viena iš Šalių raštu nepraneša apie pageidavimą nutraukti Sutartį ir nėra pasiekta maksimali Sutarties kaina, Sutartis laikoma pratęsta tokiomis pat sąlygomis dar 12 mėnesių. Sutarties galiojimo terminas su visais pratęsimais negali būti ilgesnis negu 36 (trisdešimt šeši) mėnesiai.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Krovininių automobilių IVECO AD, MAN TGX, MERCEDES BENZ, kategorija N3 remontas
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50116000
-
Priežiūros ir remonto paslaugos, susijusios su specifinėmis transporto priemonių dalimis
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Krovininių automobilių IVECO AD, MAN TGX, MERCEDES BENZ, kategorija N3 remontas. Paslaugų apimtys nurodytos pirkimo dokumentuose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Jei iki Sutarties galiojimo termino pabaigos likus ne mažiau kaip 30 d. dienų nei viena iš Šalių raštu nepraneša apie pageidavimą nutraukti Sutartį ir nėra pasiekta maksimali Sutarties kaina, Sutartis laikoma pratęsta tokiomis pat sąlygomis dar 12 mėnesių. Sutarties galiojimo terminas su visais pratęsimais negali būti ilgesnis negu 36 (trisdešimt šeši) mėnesiai.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Krovininių automobilių IVECO, MITSUBISCHI FUSO CANTER kategorija N2 remontas
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50116000
-
Priežiūros ir remonto paslaugos, susijusios su specifinėmis transporto priemonių dalimis
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Krovininių automobilių IVECO, MITSUBISCHI FUSO CANTER kategorija N2 remontas. Paslaugų apimtys nurodytos pirkimo dokumentuose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Jei iki Sutarties galiojimo termino pabaigos likus ne mažiau kaip 30 d. dienų nei viena iš Šalių raštu nepraneša apie pageidavimą nutraukti Sutartį ir nėra pasiekta maksimali Sutarties kaina, Sutartis laikoma pratęsta tokiomis pat sąlygomis dar 12 mėnesių. Sutarties galiojimo terminas su visais pratęsimais negali būti ilgesnis negu 36 (trisdešimt šeši) mėnesiai.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Tachografų patikra ir remontas
Pirkimo dalies Nr.:
4
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50116000
-
Priežiūros ir remonto paslaugos, susijusios su specifinėmis transporto priemonių dalimis
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Tachografų patikra ir remontas. Paslaugų apimtys nurodytos pirkimo dokumentuose
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Jei iki Sutarties galiojimo termino pabaigos likus ne mažiau kaip 30 d. dienų nei viena iš Šalių raštu nepraneša apie pageidavimą nutraukti Sutartį ir nėra pasiekta maksimali Sutarties kaina, Sutartis laikoma pratęsta tokiomis pat sąlygomis dar 12 mėnesių. Sutarties galiojimo terminas su visais pratęsimais negali būti ilgesnis negu 36 (trisdešimt šeši) mėnesiai.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Su paraiška teikiamas tik EBVPD. Perkančioji organizacija su paraiška nereikalauja pateikti lentelėje nurodytų pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų. Šių dokumentų prašoma tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo prieš nustatant laimėjusį pasiūlymą
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Klientas, nepagrįstai uždelsęs atsiskaityti už Paslaugas Sutartyje nustatyta tvarka ir terminais, Paslaugų teikėjui pareikalavus, moka 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo nesumokėtos kainos už kiekvieną uždelstą dieną.
Jeigu Paslaugų teikėjas laiku nevykdo, netinkamai vykdo ar vėluoja ištaisyti netinkamai įvykdytus sutartinius įsipareigojimus per Sutartyje ir prieduose nustatytus terminus
1. už kiekvieną tokio vėlavimo dieną jis moka Klientui 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo užsakytų ir nesuteiktų Paslaugų vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
2. už paslaugų suteikimo pradžios vėlavimą mokama 20,00 Eur bauda už kiekvieną vėlavimo valandą.
Jeigu Paslaugų teikėjas laiku nevykdo, netinkamai vykdo ar vėluoja ištaisyti netinkamai įvykdytus sutartinius įsipareigojimus per Sutartyje ir prieduose nustatytus terminus
1. už kiekvieną tokio vėlavimo dieną jis moka Klientui 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo užsakytų ir nesuteiktų Paslaugų vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
2. už paslaugų suteikimo pradžios vėlavimą mokama 20,00 Eur bauda už kiekvieną vėlavimo valandą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Konkurso procedūra su derybomis
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-08-10
Vietos laikas:
12:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-07-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Sutarties vykdymo sąlygose