2023.TP-2033 Saugos informacijos ir įvykių stebėjimo sistemos SIEM (Security Information and Event Management) programinės įrangos licencijų nuomos ir įdiegimo viešasis pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija
188613242
J. Tumo-Vaižganto g. 2, Vilnius
Vilnius
01108
LT
Asmuo ryšiams:
Asta Žigienė
Telefonas:
+370 52362913
El. paštas:
asta.zigiene@urm.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.urm.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5095
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=685375Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=685375&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
2023.TP-2033 Saugos informacijos ir įvykių stebėjimo sistemos SIEM (Security Information and Event Management) programinės įrangos licencijų nuomos ir įdiegimo viešasis pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48730000
-
Apsaugos programinės įrangos paketai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija ketina įsigyti saugos informacijos ir įvykių stebėjimo sistemos SIEM (Security Information and Event Management) programinės įrangos licencijų nuomą ir įdiegimą, susidedantį iš:
- saugos informacijos ir įvykių stebėjimo sistemos programinės įrangos ir licencijų;
- diegimo ir dokumentacijos paslaugų (nurodytų techninės specifikacijos 3.23 -3.24 papunkčiuose).
- saugos informacijos ir įvykių stebėjimo sistemos programinės įrangos ir licencijų;
- diegimo ir dokumentacijos paslaugų (nurodytų techninės specifikacijos 3.23 -3.24 papunkčiuose).
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 82644.63
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72263000
-
Programinės įrangos diegimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkama saugos informacijos ir įvykių stebėjimo sistemos SIEM (Security Information and Event Management) programinės įrangos licencijų nuoma ir įdiegimas. Planuojamas stebimų objektų bendras kiekis – ne mažiau 2300 vnt., iš kurių:
- fizinių ir virtualių serverių– 200 vnt.;
- tinklo įranga – 200 vnt.;
- darbo vietos – apie 1700 vnt.;
- saugos užtikrinimo įranga (ugniasienės, aplikacijų ugniasienės ir kt.) – 100 vnt.;
- kita įranga – 100 vnt.
- fizinių ir virtualių serverių– 200 vnt.;
- tinklo įranga – 200 vnt.;
- darbo vietos – apie 1700 vnt.;
- saugos užtikrinimo įranga (ugniasienės, aplikacijų ugniasienės ir kt.) – 100 vnt.;
- kita įranga – 100 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 82644.63
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkimo sutarties įvykdymas bus užtikrinamas netesybomis (bauda, delspinigiai):
1. Jei Tiekėjas Sutartyje nustatyta tvarka ir laiku neperduoda Prekių ir Paslaugų rezultato Užsakovui, Tiekėjas moka Užsakovui 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną nuo laiku neperduotų Prekių ir Paslaugų vertės.
2. Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Tiekėjo rašytiniu reikalavimu Užsakovas įsipareigoja sumokėti Paslaugų teikėjui 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Tiekėjui nesilaikant aplinkosauginių reikalavimų, Tiekėjas, Užsakovui pareikalavus, įsipareigoja mokėti 50 Eur (penkiasdešimt eurų) už kiekvieno pažeidimo atvejį.
1. Jei Tiekėjas Sutartyje nustatyta tvarka ir laiku neperduoda Prekių ir Paslaugų rezultato Užsakovui, Tiekėjas moka Užsakovui 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną nuo laiku neperduotų Prekių ir Paslaugų vertės.
2. Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Tiekėjo rašytiniu reikalavimu Užsakovas įsipareigoja sumokėti Paslaugų teikėjui 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Tiekėjui nesilaikant aplinkosauginių reikalavimų, Tiekėjas, Užsakovui pareikalavus, įsipareigoja mokėti 50 Eur (penkiasdešimt eurų) už kiekvieno pažeidimo atvejį.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-03-07
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-03-07
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija, J. Tumo-Vaižganto g. 2, 01108 Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokų atplėšimo procedūroje tiekėjai nedalyvauja
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-01-30
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |