2023 Sveiko maisto gaminimo pamokėlių organizavimo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Vilniaus miesto savivaldybės Visuomenės sveikatos biuras
301850606
Polocko g. 12
Vilnius
01204
LT
Asmuo ryšiams: Daiva Bičkauskaitė
Telefonas: +370 69091338
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.vilniussveikiau.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=683046
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

2023 Sveiko maisto gaminimo pamokėlių organizavimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

80400000  -  Suaugusiųjų ir kito mokymo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkančioji organizacija planuoja, jog preliminarus 1-o mokymo dalyvių skaičius – 25 dalyviai ir orientacinis maksimalus 1-o renginio dalyvių skaičius – 30 dalyvių;
Planuojama įvykdyti 20 mokymų iki 2023 m. birželio mėn. su galimu pratęsimu.
Bendras orientacinis mokymų dalyvių skaičius – apie 500 dalyvių.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 23989.83  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

55320000  -  Maisto tiekimo paslaugos
79951000  -  Seminarų organizavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkančioji organizacija planuoja, jog preliminarus 1-o mokymo dalyvių skaičius – 25 dalyviai ir orientacinis maksimalus 1-o renginio dalyvių skaičius – 30 dalyvių;
Planuojama įvykdyti 20 mokymų iki 2023 m. birželio mėn. su galimu pratęsimu.
Bendras orientacinis mokymų dalyvių skaičius – apie 500 dalyvių.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 23989.83  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2023-09-01
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Paslaugų įgyvendinimo terminas gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip projekto įgyvendinimo laikotarpiui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Pirkimas yra finansuojamas Europos Sąjungos lėšomis pagal projektą „Sveikos gyvensenos skatinimas ir moksleivių sveikatos raštingumo ugdymas Vilniaus mieste“ (Nr. 08.4.2.-ESFA-R-630-01-0008).

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi įrodyti, kad nėra jo pašalinimo pagrindų, nurodytų Pirkimo sąlygų 5 priede. Tiekėjas teikdamas pasiūlymą kartu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD), preliminariai patvirtinantį, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo dėl Pirkimo sąlygų 5 priede nurodytų pašalinimo pagrindų.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Šalys atsako Pirkimo sąlygų 3 priedo (Sutarties projektas) VIII skyriuje nustatyta tvarka ir sąlygomis.
Uždelsus laiku atsiskaityti už suteiktas paslaugas, Užsakovas Tiekėjui reikalaujant moka 0,03 proc. delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną vėlavimo dieną. Tiekėjui numatomas baudų taikymas jam pažeidus sutartinius įsipareigojimus.
Sutarties vykdymas turi būti užtikrintas banko, kredito unijos arba draudimo bendrovės besąlygiškai ir neatšaukiama garantija ar laidavimo raštu tokiomis sąlygomis:
1. garantą (laidavimo raštą) turi išduoti: Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotas bankas, kredito unija arba draudimo bendrovė;
2. garantijos (laidavimo) suma – ne mažiau kaip 5 proc. visos sutarties vertės įskaičiuojant visus mokesčius;
3. garantijos (laidavimo) galiojimo terminas – ne trumpiau, kaip iki 2023 m. rugsėjo 1 d.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-01-11
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-01-11
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-12-29

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.