(2019-ESO-785) Darbo vietų profesinės rizikos vertinimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Verslo aptarnavimo centras
303359627
P. Lukšio g. 5B
Vilnius
08221
LT
Asmuo ryšiams:
Ugnė Andriuškevičiūtė
Telefonas:
+370 69802582
El. paštas:
ugne.andriuskeviciute@ignitis.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://ignitisgrupe.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/47164
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=480558Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=480558&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Klasikinio sektoriaus įmonė, teikianti verslo aptarnavimo paslaugas.
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
(2019-ESO-785) Darbo vietų profesinės rizikos vertinimo paslaugos
Nuorodos numeris:
(2019-ESO-785)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79417000
-
Saugos konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Darbo vietų profesinės rizikos vertinimo paslaugos.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79417000
-
Saugos konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Esamų ir galimų rizikos veiksnių nustatymo ir rizikos vertinimo darbų plano parengimo paslaugos, preliminarus kiekis - 1 vnt.;
2. Profesinės rizikos veiksnių tyrimo ir vertinimo paslaugos, preliminarus kiekis 3150 vnt.;
3. Konsultacinės paslaugos, preliminarus kiekis - 8 val.;
4. Rizikos šalinimo ir mažinimo plano parengimo ir supažindinimo su juo paslaugos, preliminarus kiekis - 1 vnt.
2. Profesinės rizikos veiksnių tyrimo ir vertinimo paslaugos, preliminarus kiekis 3150 vnt.;
3. Konsultacinės paslaugos, preliminarus kiekis - 8 val.;
4. Rizikos šalinimo ir mažinimo plano parengimo ir supažindinimo su juo paslaugos, preliminarus kiekis - 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
38
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.9)
Informacija apie kviečiamų kandidatų skaičiaus apribojimus
Numatomas mažiausias skaičius:
1
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
1) Pirkimas atliekamas Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos
priemonėmis.
2) Vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis, Pirkimas atliekamas
kitos perkančiosios organizacijos vardu. Įgaliojusi organizacija – AB
"Energijos skirstymo operatorius".
priemonėmis.
2) Vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis, Pirkimas atliekamas
kitos perkančiosios organizacijos vardu. Įgaliojusi organizacija – AB
"Energijos skirstymo operatorius".
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas) turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimai laimėtoją.
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimai laimėtoją.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Klientas sumoka Paslaugų teikėjui už faktiškai suteiktas kokybiškas Paslaugas per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Paslaugų rezultato perdavimo - priėmimo akto pasirašymo ir Sąskaitos gavimo dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Už nustatytų Paslaugų trūkumų nepašalinimą per Sutarties SD 3.3 punkte nustatytą terminą Paslaugų teikėjas, Klientui pareikalavus, moka Klientui 0,05 procentų nuo trūkumų turinčių Paslaugų kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną (tačiau bet kokiu atveju ne mažiau kaip 50,00 EUR už vieną vėlavimo laikotarpį).
2. Už vėlavimą suteikti Paslaugas per Sutarties SD 5.1 nustatytą terminą Paslaugų teikėjas, Klientui pareikalavus, moka 0,05% nuo vėluojamų suteikti Paslaugų kainos (be PVM) dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną (tačiau bet kokiu atveju ne mažiau kaip 50,00 eurų už visą vėlavimo laikotarpį).
2. Už vėlavimą suteikti Paslaugas per Sutarties SD 5.1 nustatytą terminą Paslaugų teikėjas, Klientui pareikalavus, moka 0,05% nuo vėluojamų suteikti Paslaugų kainos (be PVM) dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną (tačiau bet kokiu atveju ne mažiau kaip 50,00 eurų už visą vėlavimo laikotarpį).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-10-22
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1) Pirkimas atliekamas Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos
priemonėmis.
2) Vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis, Pirkimas atliekamas
kitos perkančiosios organizacijos vardu. Įgaliojusi organizacija – AB
"Energijos skirstymo operatorius".
priemonėmis.
2) Vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis, Pirkimas atliekamas
kitos perkančiosios organizacijos vardu. Įgaliojusi organizacija – AB
"Energijos skirstymo operatorius".
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
1. per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo
Pirkėjo pranešimo raštu apie jo priimtą sprendimą išsiuntimo Dalyviams
dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo siunčiamas elektroninėmis
priemonėmis, - per 15 dienų nuo pranešimo išsiuntimo dalyviams dienos;
2. per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo
paskelbimo apie Pirkėjo priimtą sprendimą dienos, jeigu VPĮ arba PĮ nėra
reikalavimo raštu informuoti Dalyvius apie Pirkėjo priimtus sprendimus.
1. per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo
Pirkėjo pranešimo raštu apie jo priimtą sprendimą išsiuntimo Dalyviams
dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo siunčiamas elektroninėmis
priemonėmis, - per 15 dienų nuo pranešimo išsiuntimo dalyviams dienos;
2. per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo
paskelbimo apie Pirkėjo priimtą sprendimą dienos, jeigu VPĮ arba PĮ nėra
reikalavimo raštu informuoti Dalyvius apie Pirkėjo priimtus sprendimus.
VI.5)
Šio skelbimo išsiuntimo data
2019-10-08
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIII-1330 | 2018-06-28 | XIII-1330 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 46, 92 ir 95 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2019-01-01-2019-12-31) |
XIII-327 | 2017-05-02 | XIII-327 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2017-07-01-2017-12-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2018-01-01-2018-12-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (nuo 2020-01-01) |