Lietuvos Respublikos Statybos leidimų ir statybos valstybinės priežiūros informacinės sistemos „INFOSTATYBA“ eksperto, koordinuojančio modulių ir procesų tobulinimą, paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija
188602370
A. Jakšto g. 4
Vilnius
01105
LT
Asmuo ryšiams: Sadonija Padarauskienė
Telefonas: +370 62032716
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.am.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=684368
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Aplinka

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Lietuvos Respublikos Statybos leidimų ir statybos valstybinės priežiūros informacinės sistemos „INFOSTATYBA“ eksperto, koordinuojančio modulių ir procesų tobulinimą, paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72000000  -  IT paslaugos: konsultavimas, programinės įrangos kūrimas, internetas ir aptarnavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos Lietuvos Respublikos Statybos leidimų ir statybos valstybinės priežiūros informacinės sistemos „INFOSTATYBA“ eksperto (projekto vadovo), koordinuojančio modulių ir procesų tobulinimą, paslaugos. Preliminari planuojamų įsigyti paslaugų apimtis pirkimo sutarties galiojimo laikotarpiu – 2100 darbo valandų. Užsakovas neįsipareigoja užsakyti visos maksimalios paslaugų apimties. Paslaugos bus perkamos pagal poreikį pagal ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo pasiūlytą valandinį įkainį.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 49586.78  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72000000  -  IT paslaugos: konsultavimas, programinės įrangos kūrimas, internetas ir aptarnavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas - Lietuvos Respublikos Statybos leidimų ir statybos valstybinės priežiūros informacinės sistemos „INFOSTATYBA“ eksperto (projekto vadovo), koordinuojančio modulių ir procesų tobulinimą, paslaugos. Preliminari planuojamų įsigyti paslaugų apimtis pirkimo sutarties galiojimo laikotarpiu – 2100 darbo valandų. Užsakovas neįsipareigoja užsakyti visos maksimalios paslaugų apimties. Paslaugos bus perkamos pagal poreikį pagal valandinį įkainį. Paslaugų teikimo trukmė iki 2023 m. gruodžio 16 d.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 49586.78  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2024-01-16
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Šio skelbimo II.2.7) punkte nurodytą sutarties trukmę (iki 2024-01-16) sudaro paslaugų teikimo terminas (iki 2023-12-16) ir atsiskaitymo už suteiktas paslaugas terminas (30 d.).

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiamas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD).
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Atsiskaitymas vykdomas kas mėnesį už faktiškai suteiktas paslaugas ne vėliau kaip per 30 d. nuo paslaugų perdavimo-priėmimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos faktūros /sąskaitos faktūros gavimo dienos. 2. Sutartį nutraukus dėl Vykdytojo kaltės, jis privalo sumokėti Užsakovui 10 proc. sutarties vertės dydžio baudą. 3. Vykdytojui laiku neįvykdžius sutartyje nurodytų įsipareigojimų, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 proc. nuo neįvykdytos sutarties vertės už kiekvieną pavėluotą dieną. 4. Užsakovui laiku neatsiskaičius už suteiktas paslaugas, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 proc. nuo nesumokėtos sumos, už kiekvieną pavėluotą dieną. 5. Užsakovas turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį, pranešęs apie tai Vykdytojui raštu prieš 10 d., nepaisydamas to, kad Vykdytojas jau pradėjo ją vykdyti. Šiuo atveju (sutartį nutraukus ne dėl Vykdytojo kaltės) Užsakovas privalo sumokėti Vykdytojui kainos dalį, proporcingą suteiktoms paslaugoms, ir atlyginti kitas protingas išlaidas.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-02-03
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-05-03
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-02-03
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, A. Jakšto g. 4, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai arba jų atstovai
nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01502
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-01-23

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.