Gyvenamosios paskirties pastato (6.4) - bendruomenės vaikų globos namų statybos ir esamų pastatų griovimo Vilniaus r. sav., Sudervės sen., Putiniškių k., Putiniškių g. 7A, darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Vilniaus rajono savivaldybės administracija
188708224
Rinktinės g. 50
Vilnius
09318
LT
Asmuo ryšiams: Pavel Tondrik
Telefonas: +370 52755065
El. paštas: pavel.tondrik@vrsa.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vrsa.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=769305
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Gyvenamosios paskirties pastato (6.4) - bendruomenės vaikų globos namų statybos ir esamų pastatų griovimo Vilniaus r. sav., Sudervės sen., Putiniškių k., Putiniškių g. 7A, darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Vilniaus rajono savivaldybės administracija numato pirkti Gyvenamosios paskirties pastato (6.4) - bendruomenės vaikų globos namų statybos ir esamų pastatų griovimo Vilniaus r. sav., Sudervės sen., Putiniškių k., Putiniškių g. 7A, darbus.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 669421.49  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45000000  -  Statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vilniaus r. sav., Sudervės sen., Putiniškių k., Putiniškių g. 7A
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Įgyvendinant rangos sutartį, Rangovas turės:
1. Parengti darbo projektą.
2. Atlikti rangos darbus pagal techninį projektą Nr. PLP-18-035-TP.
3. Vadovaujantis Statybos techniniu reglamentu STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Nebaigto statinio registravimas ir perleidimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą leidžiantį dokumentą padarinių šalinimas“ ir Lietuvos Respublikos Nekilnojamojo turto kadastro nuostatų reikalavimais:
3.1. atlikti visų statinių kadastrinius matavimus, paruošiant nekilnojamųjų turto kadastro objektų bylas, pateikiant popierinę bylą ir CD;
3.2. atlikti žemės sklypo plane geodezinius patikslinimus įbraižant visus statinius (aikštelės, tinklai) su tiksliomis koordinatėmis, Nekilnojamojo turto kadastro nuostatų reikalavimais, pateikiant popierinę bylą ir elektroninė laikmena, CD;
3.3. parengti visą išpildomąją – vykdomąją dokumentaciją (energinio naudingumo sertifikatas, techniniai pasai, statybos darbų žurnalas, nekilnojamųjų turto kadastro objektų bylos, žemės sklypo plano geodeziniai patikslinimai), kuri reikalinga gauti patvirtintą eksperto deklaraciją.
3.4. pagal įgaliojimą administruoti, pildyti elektroninį statybos darbų žurnalą (pagal LR aplinkos ministerija oficialiai pripažįstamą elektroninę statybos darbų žurnalo formą). Baigus statybą ir gavus užbaigimo aktą elektronine rinkmena perduoti statybos darbų žurnalą statytojui.
4. Darbų atlikimo terminas – 12 mėn. su galimybe pratęsti šį terminą iki 1 mėn.
5. Statybos užbaigimo procedūrų trukmė - 60 kalendorinių dienų.
6. Rangovas turi numatyti ir įvertinti visas sutarties vykdymo išlaidas (tarp jų išlaidas nurodytas šioje Techninėje užduotyje). Faktinių kiekių, gautų vykdant brėžiniuose, žiniaraščiuose ir specifikacijose aprašytus darbus, svyravimų (neatitikimų) riziką prisiima Rangovas, jeigu faktinė pirkimo dokumentuose nurodytų Darbų apimtis nesiskiria daugiau kaip 15 procentų nuo pradinės sutarties vertės.
7. Darbai laikomi pilnai ir kokybiškai atlikti kai kartu su atliktų darbų aktais pateikiama išbandymo, praplovimo, dezinfekavimo, geodezinė, techninė dokumentacija. Pateikta vamzdynų televizinė diagnostika/ataskaita, gaunami suinteresuotų įstaigų derinimai/sutikimai.
8. Statinio statybos metu susidariusios statybinės atliekos turi būti išvežamos antriniam panaudojimui arba utilizavimui laikantis nustatytos tvarkos. Pateikti pažymas apie visas išvežtas ir utilizuotas atliekas. Atlikęs darbus, Rangovas priduoda Užsakovui teritoriją, patalpas sutvarkytas ir išvalytas, langus išplautus savo lėšomis atstato pažeistas dangas, želdynus ir pan. Nuo statybos darbų pradžios teritorija aptveriama, įrengiamas/pastatomas tualetas.
9. Rangovas pagal įgaliojimą privalės užtikrinti, kad visi statybvietėje esantys fiziniai asmenys turėtų kodus (kai jiems kodas negali būti suformuotas – kode užšifruojamus duomenis pagrindžiančius dokumentus) arba identifikavimo priemonę ir jį (ją) pateiktų įstatymų nustatytais atvejais ir tvarka.
10. Darbai, sietini su AB „Energijos skirstymo operatorius“ lauko elektros tinklų įrengimu, neturi būti vertinami, šių darbų kaina į pasiūlymo kainą neįskaičiuojama.
11. Prieš vykdant lietaus tinklų nuotekų darbus, darbo sprendiniai turi būti suderinti, nuotekų apsaugos zonos negali patekti į kitus sklypus. Asfaltuotuose gatvės ruožuose tinklai klojami tik prastūmimo būdu, nesugadinant asfalto dangos. Žvyruoto, kito grunto kelio ruožuose tinklai gali būti įrengiami atviru būdu, paliekant virš šulinių ne mažiau 15 cm grunto/dangos sluoksnį.
12. Baldai, virtuvės baldai ir buitinė technika perkama atskiru pirkimu.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 669421.49  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Galimybe pratęsti darbų atlikimo terminą vieną kartą iki 1 mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą –aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujanti s Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą (OL 2016 L 3, p. 16), kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7. Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, gali naudotis Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Pirkime taikomi tiekėjų pašalinimo pagrindai ir informacija, kokie dokumentai pagrindžia pašalinimo pagrindų nebuvimą, pateikti atviro konkurso sąlygose.
Jeigu tiekėjas pasiūlyme nurodė, kad numato pasitelkti ūkio subjektus, kurių pajėgumais remiasi, tiekėjas pasiūlyme kartu su tiekėjo EBVPD privalo pateikti ir šių subjektų (išskyrus kvazisubtiekėjus) EBVPD, patvirtinančius, kad nėra pagrindo jų pašalinti iš pirkimo dėl pirkimo dokumentuose nurodytų pašalinimo pagrindų. Kiekvienas ūkio subjektas užpildo ir pasirašo atskirą EBVPD. Kvazisubtiekėjai nebus tikrinami dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Perkančioji organizacija nereikalauja, kad EBVPD pateiktų pasiūlymo metu žinomi subtiekėjai, kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia, taip pat tretieji asmenys, kurie tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį . Tiekėjas, neprivalo teikti jų EBVPD ir pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Užstato vertė: 4 procentai nuo sutarties vertės (be PVM).
Rangovui neįvykdžius ar netinkamai įvykdžius nors vieną iš įsipareigojimų pvz. praleidus bet kurios pareigos įvykdymo terminą daugiau nei 90 kalendorinių dienų, nepasirašius statybvietės perdavimo akto, atsisakius Sutarties vykdymo, nepateikus garantinio laikotarpio prievolių įvykdymo užtikrinimo dokumento ir dėl kitų esminių Sutarties pažeidimų, Užsakovas turi teisę pasinaudoti užtikrinimu.
Kiti prievolių užtikrinimo būdai: delspinigiai (0,02 %) nuo neatliktų darbų kainos dydžio už kiekvieną uždelstą dieną.
Užsakovas, pasirašęs Techninio prižiūrėtojo pavizuotus atliktų Darbų aktus ir gavęs PVM sąskaitas faktūras per informacinę sistemą „SABIS“ bei, jas patikrinęs ir nenustatęs
neatitikimų, per 30 kalendorinių dienų nuo šių dokumentų gavimo dienos atsiskaito už darbus, pervesdamas lėšas į Rangovo nurodytą banko sąskaitą.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-07-12
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-07-12
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis. Pirkimo dokumentai, tarp jų pranešimai, paaiškinimai, papildymai, skelbiami CVP IS. Susirašinėjimas tarp perkančiosios organizacijos ir tiekėjų taip pat vykdomas CVP IS priemonėmis.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
06299
Vilnius
06299
LT
Telefonas: +370 70668369

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2024-06-14

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.