Cheminės medžiagos, reikalingos akcinės bendrovės „Kauno energija“ valdomų objektų (katilinių, elektrinių ir kt.) tinklų tinkamo vandens paruošimo užtikrinimui
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams:
Oksana Popova
Telefonas:
+370 65888915
El. paštas:
o.popova@kaunoenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7923
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=745488Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=745488&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Cheminės medžiagos, reikalingos akcinės bendrovės „Kauno energija“ valdomų objektų (katilinių, elektrinių ir kt.) tinklų tinkamo vandens paruošimo užtikrinimui
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
24960000
-
Įvairūs chemijos produktai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Prekės bus perkamos pagal perkančiojo subjekto faktinį poreikį.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 140000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
24960000
-
Įvairūs chemijos produktai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Maksimali sutarties kaina - 140 000,00 Eur be PVM.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 140000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
2 (du) kartus neilgesniems kaip 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiams.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas/ visi tiekėjų grupės nariai turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą. Pašalinimo iš pirkimo procedūros pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų, nurodytų pirkimo dokumentuose, bus prašoma pateikti tik galimo pirkimo laimėtojo.
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Perkantysis subjektas nereikalauja kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą patvirtinančio dokumento, tačiau tiekėjas/ tiekėjų grupė, perkančiajam subjektui raštu pareikalavus, turės sumokėti 1 400,00 Eur (vieno tūkstančio keturių šimtų eurų ir 00 ct) baudą, šiais atvejais:
1. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė atsiima ar pakeičia pasiūlymą jo galiojimo laikotarpiu;
2. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė – pirkimo laimėtojas atsisako ar vengia pasirašyti sutartį per perkančiojo subjekto nurodytą terminą.
1. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė atsiima ar pakeičia pasiūlymą jo galiojimo laikotarpiu;
2. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė – pirkimo laimėtojas atsisako ar vengia pasirašyti sutartį per perkančiojo subjekto nurodytą terminą.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Pirkėjas sumoka pardavėjui už faktiškai pristatytas kokybiškas prekes per 30 (trisdešimt) dienų po Prekių perdavimo – priėmimo akto pasirašymo ir sąskaitos faktūros/ PVM sąskaitos faktūros gavimo per Valstybės įmonės Registrų centras informacinę sistemą „E. sąskaita“ dienos.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Perkantysis subjektas nereikalauja, kad tiekėjų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus laimėjusiu ir jai pasiūlius sudaryti sutartį, ši tiekėjų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkėjui laiku nesumokėjus už pristatytas prekes, pardavėjas turi teisę be atskiro įspėjimo pradėti skaičiuoti pirkėjui 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos be PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
Pardavėjui nepristačius prekių sutartyje numatytais terminais, pirkėjas turi teisę be atskiro įspėjimo pradėti skaičiuoti pardavėjui 0,05 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną nuo maksimalios sutarties kainos be PVM.
Pardavėjui vienašališkai nutraukus sutartį prieš terminą ne dėl pirkėjo kaltės, ar pirkėjui nutraukus sutartį prieš terminą dėl pardavėjo kaltės, pardavėjas sumoka pirkėjui 10 (dešimties) proc. dydžio baudą nuo maksimalios sutarties kainos be PVM ir atlygina kitus nuostolius, kurių nepadengia numatyta bauda.
Pardavėjui nepristačius prekių sutartyje numatytais terminais, pirkėjas turi teisę be atskiro įspėjimo pradėti skaičiuoti pardavėjui 0,05 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną nuo maksimalios sutarties kainos be PVM.
Pardavėjui vienašališkai nutraukus sutartį prieš terminą ne dėl pirkėjo kaltės, ar pirkėjui nutraukus sutartį prieš terminą dėl pardavėjo kaltės, pardavėjas sumoka pirkėjui 10 (dešimties) proc. dydžio baudą nuo maksimalios sutarties kainos be PVM ir atlygina kitus nuostolius, kurių nepadengia numatyta bauda.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-01-12
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-01-12
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
44312
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-12-29
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose