Naujienos
„Utenos trikotažo“ pardavimai augo trečdaliu
Ypač sparčiai augo pagrindinė veiklos sritis – užsakomųjų trikotažo gaminių segmentas, kurio pardavimai pakilo 46,1% iki 13,3 mln. eurų. Augimą demonstravo ir bendrovės vystomas drabužių prekės ženklas UTENOS, kurio pardavimai per devynis šių metų mėnesius pasiekė 1,7 mln. eurų arba 19,3% daugiau nei pernai.
„Po reikšmingo finansinio lūžio, kai sugrįžome prie pelningos veiklos, kryptingai judame pirmyn. Stebime pirmuosius globalios rinkos stabilizavimosi ženklus – grįžta užsakymai, auga paklausa iš tarptautinių prekių ženklų. Mūsų stiprybė – gebėjimas greitai reaguoti ir pasiūlyti aukštos pridėtinės vertės sprendimus visoje gamybos grandinėje. Lygiagrečiai aktyviai investuojame į savo vystomo prekių ženklo atnaujinimą – šiame segmente taip pat matome tvaraus augimo galimybių“, – komentuoja „Utenos trikotažo“ vadovė Nomeda Kaučikienė.
