Naujienos
„Telia“ robotas informuoja apie privalomą saviizoliaciją
„Pastarąjį mėnesį pandemijai Lietuvoje įgavus naują mastą, o susirgimų skaičiams mušant iki tol nematytus rekordus, savanoriai ir specialistai, dirbantys NVSC ir karštojoje linijoje, susidūrė su milžiniškais iššūkiais. Todėl per savaitę suprogramavome ir paruošėme naujausiais IT sprendimais paremtą naujovę – išmanią žmonių informavimo sistemą, kuri sutaupys daug visuomenės sveikatos specialistų laiko“, – sako Daniel Karpovič, „Telia“ verslo klientų padalinio vadovas.
Specialiai NVSC suprogramuotas interaktyvaus balso atsakiklio ir išmaniosios skambučių sistemos sprendimas skambina adresatams ir informuoja apie būtinybę saviizoliuotis, suteikia kitą būtiną informaciją, nurodo telefone pasitikrinti tikslią saviizoliacijos datą.
Nepavykus prisiskambinti, tai daro pakartotinai. Skaičiuojama, kad tokiu būdu pavyksta pasiekti net 95 proc. adresatų.