Naujienos
„Telia“ pradeda kampaniją, kurioje kviečia nepraleisti Kalėdų telefone
Artėjant gražiausioms metų
šventėms, „Telia“ pristato jautrią, tačiau humoro nestokojančią kalėdinę
kampaniją. Jos ašimi tampa dviprasmiška, bet kiekvienam lietuviui iki skausmo
pažįstama frazė: „dėkitės, dėkitės“. Tik šįkart svetingas raginimas prie stalo
kviečia ne papildyti lėkštę dar vienu šaukštu mišrainės, o sudėti telefonus į
specialią „Ryšio dėžę“.
„Visada esame technologinių naujovių
priešakyje, tačiau mums svarbu ne tik pati pažanga, o ir tai, kad inovacijos
žmogui teiktų kuo didžiausią naudą. Technologijos turi stiprinti, o ne
silpninti žmogiškąjį santykį. Todėl šiandien, siūlydami greičiausią ryšį, kartu
kviečiame atrasti ir sveiką balansą tarp buvimo prisijungus ir gyvo bendravimo
be ekranų. Rūpinamės, kad technologijos tarnautų žmonėms, o ne atvirkščiai.
Todėl per šias Kalėdas kviečiame savo artimiesiems dovanoti savo laiką ir
dėmesį“, – sako Vaida Jurkonienė, „Telia“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė.
Nuo statistikos prie pokyčio
Kampanijos aktualumą patvirtina „Telia“
tyrimas, atskleidžiantis ryškų atotrūkį tarp visuomenės norų ir elgesio: nors
pusė lietuvių Kalėdas įsivaizduoja be telefonų, o 70 proc. ilgisi gyvų
pokalbių, net 9 iš 10 vis tiek tikrina ekranus būdami su artimaisiais.
Dažnai „supakavus“ telefonus, būtent tėvai, o ne vaikai, nervingai
žvilgčiodavo į „Ryšio dėžę“, nerimaudami, ar nepraleido svarbios žinutės.
Tai tapo savotišku veidrodžiu –
signalu, kad atsitraukti nuo ekranų sunku ne tik vaikams. Vaizdo klipuose ši problema sprendžiama pasitelkus sukeistus
vaidmenis.
Viename klipų matome ne tėvus, o vaiką, kuris
ramiai uždeda ekrano laiko limitus suaugusiesiems, taip primindamas, kas iš
tiesų svarbu. Kitame klipe močiutės svetingas raginimas „dėkitės, dėkitės“
įgauna naują prasmę – ji kviečia ne vaišintis maistu, o sudėti telefonus į
„Ryšio dėžę“, kad prie stalo sugrįžtų gyvas pokalbis.
Kai „Depeche Mode“ ir 7 valandos
medžiagos susilieja į 70 sekundžių
„Kadangi klipo žinutė iš esmės yra švelni
pastaba apie tai, kaip švenčiame turbūt svarbiausią metų šventę, buvo svarbu
pasirinkti toną, kuris neskambėtų moralizuojančiai ar pamokslaujančiai.
Pasitelkdami humorą ir žaismingumą, norėjome pasakoti istoriją taip, kad
žiūrovas atsipalaiduotų, „nusiginkluotų“ ir, pilnai paniręs į klipo pasaulį,
jame atpažintų save ir sugebėtų iš to pasijuokti“, – sako režisierius Titas Sūdžius.
Šių metų kalėdiniuose klipuose nuotaiką atspindi
ir muzika. Įsigijusi teises į legendinį „Depeche Mode“ hitą „Just Can‘t Get
Enough“, komanda kartu su režisieriumi T. Sūdžiumi bei „Pete & Wolf“
studijos kūrėjais dainą adaptavo taip, kad ji savo struktūra ir nuotaika
idealiai tarnautų istorijai.
„Aikštelėje šį sykį buvo išskirtinai smagu.
Kiekvienas komandos narys savo estetine pajauta puikiai tiko šiam darbui, o ir
jaunasis aktorius stebino puikia vaidyba ir noru būti prieš kamerą, todėl
filmavome kaip pašėlę ne tik tai, ką buvome suplanavę, bet ir tai, kas gimė
spontaniškai. Galiausiai į montažinę atkeliavo apie septynias valandas
medžiagos ir prasidėjo didysis galvosūkis – viską sutalpinti į 70 sekundes. Dėl
to klipe galėjome panaudoti pačias ryškiausias ir emociškai paveikiausias
scenas“, – reklamos užkulisius praskleidžia „Some Films“ režisierius.
Kaip šios idėjos atrodo ekrane, iliustruoja du skirtingi
pasakojimai: klipą, kuriame „Ryšio dėžė“ tampa šventinio stalo simboliu, rasite čia, o
ilgesnę istoriją apie tėvų ir vaikų santykį žiūrėkite čia. Klipų gamybą
įgyvendino kompanija „Some Films“. Už kampanijos ir trumpojo klipo kūrybinę
idėją atsakinga agentūra „Clinic 212“, o už ilgojo klipo – agentūra „Milk“.
Nuotaikinga
vaizdo istorija – tik įžanga. Ekrane matomas įkvėpimas gali virsti tikrove. Visuose
„Telia“ salonuose lankytojų jau laukia nemokamos „Ryšio dėžės“ ir specialūs
Advento kalendoriai su veiklomis be ekranų. Visą šventinį laikotarpį bendrovė
dalinsis ir praktiniais patarimais, kaip atrasti balansą tarp technologijų ir
buvimo kartu. Juk maži dalykai kuria didžiausią ryšį.
Daugiau informacijos – kampanijos puslapyje.
Daugiau informacijos:
I WILL TELL YOU TELIA