Naujienos

„Tele2“ augo ir klientų skaičius, ir pajamos

2019-07-17
„Tele2“ augo ir klientų skaičius, ir pajamos
Nuosekliai augantis klientų skaičius ir duomenų vartojimas bei plečiamas paslaugų spektras lėmė mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ pajamų didėjimą, skelbia bendrovė. Bendrovės pajamos pirmąjį 2019-ųjų pusmetį, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, padidėjo 7,1 proc. ir siekė 120 mln. eurų.

EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) marža pastarąjį pusmetį siekė 38,3 proc. Tai sudarė 45,2 mln. eurų – 20,2 proc. daugiau nei prieš metus.

„Gerus rezultatus lėmė kelios priežastys: ir toliau augantis klientų skaičius, patraukli paslaugų kaina bei išliekanti vis didėjančio vartojimo tendencija. Ne mažiau svarbios buvo tikslingos investicijos, kurias ir toliau skirsime pasirengimui 5G plėtrai bei dalyvavimui rudenį numatytame leidimų dažniams konkurse“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Antrojo 2019 m. ketvirčio duomenys rodo, kad „Tele2“ paslaugomis naudojasi 1,9 mln. vartotojų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2018-aisiais, bendras klientų skaičius padidėjo 2,3 proc., o verslo klientų skaičius pasiekė 195 tūkst. ir yra 5 proc. didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Anot P. Masiulio, verslo klientų skaičiaus didėjimui įtaką darė ir toliau plečiamas paslaugų spektras. Pavyzdžiui, smulkiajam ir vidutiniam verslui suteikta galimybė gauti personalizuotą paslaugų paketą, pritaikytą pagal darbuotojų skaičių.

Minėtą augančio vartojimo tendeciją atspindi įspūdingi Lietuvoje išnaršytų duomenų skaičiai – pastarąjį ketvirtį jie buvo pusantro karto didesni. Antrąjį 2018-ųjų ketvirtį „Tele2“ abonentai persiuntė 23,8 tūkst. TB duomenų, o tuo pačiu metu šiemet – net 34,8 tūkst. TB.

Verslosavaite.lt

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.