Naujienos
„Senukai“ atnaujina šūkį: „Visada išsirinksi“ – daugiau nei pažadas klientui

„Senukų“ valdomas didžiausias statybos, remonto ir
buities prekių tinklas Baltijos šalyse pristato atnaujintą šūkį – „Visada išsirinksi“.
Gerai pažįstama frazė įgauna naują prasmę ir tampa pagrindiniu naujos
komunikacijos krypties akcentu, teigia Jovita Daškevičienė, „Senukų“ grupės
vykdomoji direktorė Baltijos šalims.
„Prieš kurį laiką mūsų naudotam šūkiui suteikėme naują,
platesnę prasmę, tuo pačiu išsikeldami ir sau dar ambicingesnį tikslą. Šūkio
centre – mūsų klientas, jo kasdienybė ir namai. O mes padedame visoms idėjoms
tapti realybe”, –
sako J. Daškevičienė.
Iki šiol įmonė laikėsi „Nuo patarimo iki sprendimo“
pozicionavimo krypties. Naujasis šūkis, daugiau svorio suteikiantis asortimento
ir paslaugų žinutei, bus naudojamas visose trijose Baltijos šalių rinkose.
Inspiravo skirtingi pirkėjų poreikiai
Ieškoti naujosios komunikacijos krypties įmonę paskatino kiekvieno
kliento individualūs poreikiai.
„Nors visi rodos esame panašūs, tuo pačiu ir labai skiriamės.
Vieni vertina žemas kainas, kitus vilioja akcijos. Vieni meistrauja patys, kiti
užsisako meistrų paslaugas. Vieni perka internetu, kiti mėgsta apsilankyti
fizinėje parduotuvėje. Vieni stato pirmąjį namą, o kiti ką tik atsikraustė į
nuosavą butą. Netgi kiekvienas dienos eigoje atliekame daug skirtingų vaidmenų
– vadovo, sodininko, virtuvės šefo ir pan. Kad ir kas bebūtume, kad ir ką
bedarytume, kad ir ko prireiktų – norime turėti galimybę rinktis ir išsirinkti”,
– teigia
J. Daškevičienė.
Pasak jos, „Senukai“ šią galimybę suteikia kasdien, nuolat
diegdami naujoves.
Žinutėje užkoduotos naudos klientui
Vykdomosios direktorės teigimu, „Senukai“ savo pirkėjams
atrenka ir suformuoja optimalų asortimentą iš viso pasaulio – nuo bazinio
sprendimo iki itin funkcionalaus pasirinkimo.
„Taip pat nuolat analizuojame rinkos kainas ir siekiame
pateikti geriausią pasiūlymą. Matome, kad žmonės svarbus ir įvairių paslaugų
užsakymas, todėl plečiame jų spektrą“, – vardija J. Daškevičienė.
Vis tik naujasis šūkis pabrėžia ne tik platų asortimento
ir kainų pasirinkimą. Nuolatinio skubėjimo laikais, itin svarbu išgirsti
pirkėją, atliepti lūkesčius, išsiaiškinti, o kartais net nuspėti jo norus.
„Siekdami suteikti kuo geresnę apsipirkimo patirtį,
siūlome daugiakanalio apsipirkimo galimybę – pirkėjai gali rinktis prekes internetu,
apžiūrėti parduotuvėje, įsigyti internetu arba atvirkščiai. Tuo pačiu vystome
įvairias lojalumo programas, siūlome konkurencingas kainas, o tai suteikia
galimybę apsipirkti išmaniai bei sutaupyti. Naujoji mūsų žinutė – tai mūsų pažadas kiekvienam
pirkėjui: visada išsirinksi“, – apibendrina „Senukų“ atstovė.
Įvaizdinės reklamos klipą galima
pamatyti čia: https://www.youtube.com/watch?v=kYA8_6DYqC8
Publicum