Naujienos
„Rimi.lt“ kviečia taupyti laiką ir pinigus: be jokio minimalaus krepšelio mokesčio internetu užsakyti galima net ir vieną prekę
Per
karantiną itin išpopuliarėjusi maisto prekių pristatymo į namus paslauga daug
kam jau tapo įpročiu, o artėjant žiemai ir sugrįžus virusinėms ligoms galimybė
neišeinant iš namų apsirūpinti produktais vėl tapo aktuali. Prekybos tinklo
„Rimi“ elektroninės komercijos vadovė Margarita Petraševičienė teigia, kad
apsipirkimams e. parduotuvėje didelę įtaką daro tiek orai, tiek siūlomos
akcijos, leidžiančios sutaupyti ne tik pinigų, bet ir laiko apsiperkant.
Pirkėjai
ieško patogumo ir saugumo
Į
fizines parduotuves sunkiau išsiruošti prastu oru, o kartais tiesiog gaila
laiko, kurį sugaištame vaikštinėdami prekybos centre. „Pastebime, kad
statistika atspindi pirkėjų srautus: subjurus orams ar prasidėjus užkrečiamų
virusinių ligų sezonui, užsakymų padaugėja. Žmonės nori apsipirkti patogiau ir
saugiau, tad, kaip ir kiekvieną vėlyvą rudenį, taip ir šį, užsakymų skaičiai
auga. Elektroninės parduotuvės teikiamus privalumus labiausiai pamėgo didžiųjų
miestų – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių gyventojai, kurie jau išsiugdė
įprotį apsipirkti patogiau ir greičiau“, – sako M. Petraševičienė.
Norėdami
pasiekti ir atokesnių miestų bei miestelių gyventojus, nuo šios vasaros „Rimi“
padvigubino teritoriją, kurioje jau veikia prekių užsakymo į namus paslauga.
Dabar ji teikiama ir Panevėžio, Alytaus, Birštono, Prienų, Radviliškio,
Gargždų, taip pat ir didžiųjų miestų priemiesčių, kai kurių sodų bendrijų
gyventojams. „Pastebėjome, kad tokios paslaugos labai reikėjo miestelių, iš
kurių važinėjama dirbti į didelius miestus, gyventojams. Jei iš Ukmergės kasryt
išsiruošiama į Vilnių, iš Kuršėnų – į Šiaulius, o iš Prienų – į Kauną, tai
nemažai laiko sugaištama kelyje ir norisi jį pataupyti patogiai bei greitai
apsiperkant“, – pasakoja „Rimi“ elektroninės komercijos vadovė.
Ateities
apsipirkimai – naudojantis „Drive“ paslauga
Pasak
M. Petraševičienės, užsisakyti prekes ir jas atsiimti „Drive“
punkte, neišlipant iš automobilio, kai darbuotojas atneša pirkinius ir
įdeda į automobilio bagažinę, itin populiaru Skandinavijos šalyse: „Ką tik
atidarytoje naujoje „Rimi“ parduotuvėje Zujūnuose, šalia Vilniaus, pirmą kartą
tokio formato prekybos centre įdiegėme „Drive“ paslaugą. Ji turėtų pasiteisinti
užmiesčių gyventojams, kurie grįždami iš darbo tiesiog atsiims užsakytas ir
surinktas prekes parduotuvėje. Be kitų privalumų, elektroniniu būdu užsisakant
produktus, renkamasi iš plataus „Hyper Rimi“ prekių asortimento – ten galima
rasti to, ko nėra nedidelėje fizinėje parduotuvėje šalia namų.“
Neseniai,
atsižvelgdami į pirkėjų pageidavimus, „Rimi“ įvedė dar vieną naujovę –
internetu užsakyti jau galima kad ir vieną prekę be jokio minimalaus krepšelio
mokesčio. Šia galimybe naudotis bus galima atsiimant prekes parduotuvėse arba naudojantis
„Drive“ paslauga. Be to, jau galima pasinaudoti ir nauja akcija: apsipirkus
„Rimi.lt“ elektroninėje parduotuvėje už 35 eurus, prekės į namus pristatomos
nemokamai. Populiari ir vasarą pradėjusi veikti greitojo prekių atsiėmimo
paslauga – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių gyventojai užsakę prekes, per
pusvalandį jas gali atsiimti numatytuose prekybos taškuose“, – sako e.
komercijos vadovė.
Geras
būdas sutaupyti
Apsipirkdami
elektroninėje parduotuvėje taupome ne tik degalus ar laiką – sutaupyti galima
ir renkantis prekes bei pasinaudojus specialiomis akcijomis: „Elektroninė
parduotuvė patogi ir tuo, kad čia galima lengvai palyginti įvairias panašių
produktų kainas, paieškoti pigesnių variantų, tokių kaip privačios etiketės
„Rimi Basic“ prekės, kurios yra puikios kokybės, bet pigesnės. Be to, naršydami
virtualiai, greičiau rasite veganiškus ar ekologiškus produktus, kurių
pasirinkimas yra išties didelis, taip pat anksti sužinosite apie laukiančias
kalėdines akcijas, kurios ruošiamos visoms prekių kategorijoms.“
Ekspertė
pasakoja, kad „Rimi.lt“ yra ir specifinių, jau išpopuliarėjusių nuolaidų,
kurios galioja kartą ar du per mėnesį, pirmadieniais, tik perkantiems
elektroninėje parduotuvėje. „Tai geras būdas nusipirkti tikrai būtinų prekių,
nesusigundant spontaniškais pirkiniais, kaip kartais atsitinka fizinėse
parduotuvėse“, – sako M. Petraševičienė.