Naujienos
„Pildyk“ atnaujino savo prekės ženklą
2020 01 22
„Pildyk“ atnaujino savo prekės ženklą
Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti
išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės ženklą. Reklamos
serialo „Draugų draugai“ personažus televizijoje pakeitė internete žinomi vlogeriai,
o logotipe esanti raidė D tapo juoką vaizduojančiu emotikonu.
Anot Petro Masiulio, bet kuri į jaunimą orientuota
paslauga, norėdama būti sėkminga, šiandien turi nuolat keistis, tobulėti ir
atitikti tokių milžinių kaip „Netflix“ ar „Uber“ standartus.
„Mes ne tik būname jaunimo tinkluose ir stengiamės
kalbėti jų kalba – visų pirma, siekiame užtikrinti jų poreikius bei lūkesčius
atitinkančią patirtį. Būtent jai gerinti buvo skirti 2019-ieji: supaprastinome
planų užsakymą, sąskaitos pildymą bei likučių tikrinimą, pritaikėme aplikaciją „iOS“
aplinkai ir atlikome kitus darbus. Pagerinę patirtį, nusprendėme atnaujinti ir vizualinį
identitetą“, – pasakojo Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Televizijos žiūrovai jau galėjo
pastebėti, kad vietoje daugelį metų pažįstamų personažų: Ozio, Sandrutės, Rembo,
Džeronimo ir kitų, „Pildyk“ reklamoje atsirado platformoje „YouTube“ išgarsėję vlogeriai.
Be to, naujajame serialo sezone pasikeitė ir veiksmo vieta – iš kambariokų
nuomojamo buto jis persikėlė į bendradarbystės erdvę.
„Reklamos serialas pokyčiams pribrendo natūraliai – ankstesni
jo herojai paprasčiausiai „išaugo“ jį ir studentišką butą. Visuomet stengiamės
būti aktualūs jaunimui, jiems pritaikėme savo produktus, o dabar atėjo eilė ir
televizijai. Tikimės, kad čia jaunimą pasiekti padės ne tik jų pamėgti vlogeriai,
bet ir įvairesnėms situacijoms, kontekstams atviresnė erdvė“, – sakė Dominyka
Jonušienė, „Pildyk“ prekės ženklo vadovė.
Naujieji veidai televizijai skirtose
„Pildyk“ reklamose buvo pasirinkti ne atsitiktinai – vlogerius Laurittą,
Andrių Talžūną, „sTimo media“ (broliai Artūras ir Miroslavas Traškos) bei
Vėjavaikį prekės ženklas jau beveik dvejus metus yra įdarbinęs ir savo
komunikacijai „YouTube“ kanale.
Daugiau nei dešimtmetį rodomo komiškų
situacijų serialo personažų komanda keitėsi ne kartą, iš viso „draugus“ aptariamo
prekės ženklo reklamose vaidino net 11 nuolatinių aktorių.
Tiesa, tai pirmas kartas, kai iš karto atsinaujino
beveik visa komanda (iš senųjų personažų liko tik Rolas), o reklamos herojai
yra ne suvaidinami profesionalių aktorių, tačiau egzistuoja ir jau yra žinomi realybėje.
Iki šiol buvo sukurta daugiau nei 200 „Pildyk“ draugų
reklamos serijų.
Emocionalus logotipas
Pokyčių atsirado ir prekės ženklo logotipe: paslaugos
pavadinime esanti raidė D pavirto į šoną, o virš jos atsirado du taškai. Tokiu
būdu buvo sukurtas naujas, besijuokiančio veidelio elementas, primenantis juoko
emotikoną, naudojamą susirašinėjant virtualioje erdvėje.
„Šis pakeitimas iš karto siunčia emociją ir žinutę apie „Pildyk“
vertybes: pozityvumą, laisvumą, draugiškumą“, – sakė D. Jonušienė.
Atnaujintame logotipe nebeliko ir nuo 2010-ųjų jame
buvusių spalvotos lavos elementų. Be to, pasikeitė ir bendroji spalvinė gama –
buvo grįžta prie originaliosios „Pildyk“ raudonos ir mėlynos, prekės ženklo
naudotos dar savo pirmajame, benzino kolonėlę vaizdavusiame logotipe.
Iki šiol buvusio logotipo versija nesikeitė nuo 2014-ųjų.
Naująjį „Pildyk“ prekės ženklo
identitetą sukūrė dizaino bendrovė „GodSpeed Branding“, o tolimesne jo plėtra
rūpinsis reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.
Daugiau
informacijos:
Andrius
Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims
mob.
+370 683 66319, el. paštas: andrius.baranauskas@tele2.com