Naujienos
Pandemijos akivaizdoje Lietuvos gamintojas pasiūlė naują produktą: užkariavo lietuvių, latvių ir estų simpatijas
Pandemijos pažymėti 2020-ieji
metai atnešė daug pokyčių prekybos sektoriui visame pasaulyje. Išanalizavusi
pernai Baltijos šalių rinkas pasiekusių naujų gaminių pardavimo duomenis ir
vartotojų nuomonę, rinkos tyrimų bendrovė „NielsenIQ“ paskelbė pirkėjų
labiausiai pamėgtus naujus produktus.
Popieriaus
produktų kategorijoje pirmąją vietą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje šalyse
pelnė popieriniai rankšluosčiai „Grite Blossom XL“.
Visose trijose Baltijos šalyse šis produktas nurungė toje pačioje kategorijoje
besivaržiusius kitų tarptautinių popieriaus gamintojų produktus.
Įvertino kokybę ir patogumą
Pasak
produktą gaminančios bendrovės „Grigeo“ pardavimo ir marketingo direktoriaus
Dariaus Belevičiaus, pirkėjai naujovę įvertino ir per trumpą laiką pamėgo dėl
kokybiškos sudėties.
Lietuvių,
latvių ir estų pamėgtiems popieriniams rankšluosčiams gaminti naudojama ilgo
plaušo celiuliozė, lemianti, kad popierius puikiai sugeria drėgmę ir yra ypač
patvarus. Produktui suteiktas Europos Sąjungos ekologinis „Ecolabel“
sertifikatas.
„Pastebime,
kad nepamainomą pagalbininką buityje – popierinius rankšluosčius „Grite Blossom XL“ – pirkėjai renkasi
dėl kainos ir kokybės santykio ir patogios didelės pakuotės, leidžiančios
produktą naudoti ilgesnį laiką“, – sako D. Belevičius.
Ilgiau
produktą naudoti leidžia didesnis nei įprastai jos dydis – nors tai tik viena
pakuotė, tačiau joje yra net 325 lapeliai, kas atitinka 4 įprastų dydžio
rankšluosčių ritinėlių kiekį.
„Pirmiausia,
visose Baltijos šalyse šis prekės ženklas yra tarp geriausiai parduodamų, be
to, aukštas produkcijos paskirstymo lygis parduotuvėse taip pat prisidėjo prie
sėkmingo įvedimo į rinką. Papildomas vartotojų apklausos etapas patvirtino
aukštą pakartotinį šio produkto pirkimą“, – gerus „Grite Blossom XL“ rezultatus
lėmusias priežastis vardina „NielsenIQ“ komercijos vadovas Baltijos šalims
Aurimas Saulytis.
Per pandemiją pamėgo didesnes
pakuotes
D. Belevičius,
vertindamas solidų laimėjimą, pastebi visuomenės elgesio pokyčius per
pandemiją: pirkėjai atsakingiau ir iš anksto planuoja savo pirkinius, apsiperka
rečiau, teikdami pirmenybę didesnėms mėgstamo produkto pakuotėms.
„Gaminant to paties produkto vieną didesnę pakuotę
prisidedame prie tvarumo didinimo, nes sunaudojama žymiai mažiau plastiko
įpakavimui. Įsigydamas didesnę pakuotę laimi ir vartotojas, nes sutaupo savo
laiką, kuris būtų skirtas dažniau vykti į prekybos vietą įsigyti mažesnės
talpos ar dydžio pakuočių“, – teigia D. Belevičius.
„NielsenIQ“
komercijos vadovo A. Saulyčio teigimu, 2020-aisias didžiausia naujų gaminių
pardavimo rinkos dalis buvo augusioje namų priežiūros priemonių kategorijoje ir
– skirtingai nuo kitų prekių grupių – būtent popieriaus produktų
kategorijoje gamintojai atliepė poreikį tvarkytis, vartotojams daugiau laiko
leidžiant namuose, ir pasiūlė net 14 proc. daugiau naujienų nei pernai. Tarp
naujovių – ir solidų pardavimo augimo
tempą pademonstravę popieriniai rankšluosčiai „Grite Blossom XL“.
„Pandemija daugelį įmonių paskatino
naujai pasižiūrėti į vartotojams kylančius iššūkius, pasikeitusius poreikius,
įpročius, skirti didesnį dėmesį inovacijoms ir pasiūlyti pirkėjams reikalingus
naujus produktus“, – teigia A. Saulytis.
„Grite“
prekių ženklas „NielsenIQ“ apdovanojimus pelno ne pirmą kartą. 2019 metais
tualetinis popierius „Grite Blossom Camomile“ buvo pripažintas geriausiu nauju
produktu popieriaus gaminių kategorijoje Lietuvoje ir Latvijoje.
Lietuvos,
Latvijos ir Estijos prekybos centruose 20-ies svarbiausių maisto ir buities
prekių kategorijų grupes „Nielsen“ tiria ir vertina nuo 2010-ųjų. Bendrovė
reitinguoja labiausiai vartotojų pirktus naujus produktus, po to apklausia
pirkėjus, ar jie pastebėjo atrinktus naujus produktus, ar juos pirko, kaip juos
vertina, ar įsigijo pakartotinai.
Daugiau informacijos
–
Ieva Bašarovienė
„Publicum“
M +370 616 79389