Ketvirtadienis, rugsėjo 29 d.

Naujienos

Lietuviai įsigijo startuolį „Fraîcheur Paris“

2022-08-09
Lietuviai įsigijo startuolį „Fraîcheur Paris“
Bendrovė „Orbio World“, kurianti ir beveik visame pasaulyje prekiaujanti sveikatingumo, namų apyvokos bei elektronikos produktais, įsigijo JAV, Jungtinėje Karalystėje bei Europoje sparčiai išpopuliarėjusį prekės ženklą „Fraîcheur Paris“ valdančią UAB „Neorus“.

Visa naujosios įmonės komanda bei „Fraîcheur Paris“ įkūrėja Ingrida Černiauskaitė ir toliau dirbs vystydami šį prekės ženklą ir populiariausią jo gaminį – veido masažuoklį, veikiantį šalčio terapijos principu. Jį pastebėję ir aprašę tokie žurnalai kaip „Vogue“, „Elle“, „Glamour“, „Harper's Bazaar“ ir kt.

„Kurį laiką stebėjome „Fraîcheur Paris“, matėme kaip drąsai jis žengia į tarptautines rinkas, augina pardavimus ir sėkmingai veikia tiek verslo-verslui (B2B), tiek tiesiogiai vartotojui skirtuose (D2C) segmentuose.

Šis prekės ženklas atrodė ne tik perspektyvus, bet ir puikiai tinkantis į „Orbio World“ portfolio – pasauliui norime suteikti galimybę įsigyti tik itin kokybiškus produktus. Kartu su Ingrida atradome bendrus tikslus, todėl esu tikras, kad „Fraîcheur Paris“ įsigijimas naudingas abiem pusėms“, ‒ sako „Orbio World“ generalinis direktorius Tomas Mačernis.

T. Mačernio teigimu, šis pirkimas leidžia „Orbio World“ tvirtai įžengti į odos priežiūros produktų kategoriją, kadangi ateinama su kokybišku, pasaulyje pastebėtu ir didelę klientų bazę turinčiu prekės ženklu. „Orbio World“ šiuo metu dirba ir ties naujosios įmonės procesų integracija, siekiant auginti ir plėsti naujai įsigytą prekės ženklą.

Šiuo metu pagrindinį „Fraîcheur Paris“ prekės ženklo produktą – veido masažuoklį, veikiantį šalčio terapijos principu – platina tokie žymūs užsienio žaidėjai kaip „Asos“, „Cult Beauty“, „Notino“, „Current Body“, „Shiseido“ ir „Harrods“ bei kt.

Verslosavaite.lt

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.