Naujienos
Kai technologijos apsijungia: kas yra dirbtinio intelekto internetas (AIoT) ir kaip jis panaudojamas
Sprendimai nuo maisto pramonės iki kosmetikos
Kalbant apie tai, kaip jungtinis dirbtinio intelekto ir daiktų
interneto sprendimas gali būti pritaikomas praktikoje, maisto ir gėrimų
pramonės pavyzdį pateikia „Microsoft“ vyresnysis Vidurio ir Rytų Europos
gamybos pramonės vadovas Gábor Szabó. Jis būsimo skaitmeninio renginio metu
taip pat skaitys pranešimą šia tema.
„Ženklią pažangą maisto ir gėrimų gamybos versle puikiai pailiustruoja Švedijos
pakuočių kompanijos atvejo tyrimas. Ši maisto perdirbimo bei pakavimo sprendimų
tiekėja gamintojams iš daugiau nei 175 šalių naudoja debesį, kuris leidžia
numatyti mašinų problemas ar gedimus vietoje, taip sumažinant augalų prastovas
ar dideles išlaidas. Taip pat, prijungdama pakavimo linijas prie „Microsoft
Azure“, bendrovė renka operatyvius duomenis, kurie padeda numatyti pagrįsta
priežiūros laiką. Kai jau prireikia remonto, techninės priežiūros inžinieriai
naudoja „HoloLens“ akinius tam, kad diagnozuotų ir išspręstų mašinos problemas
net atokiose vietose“, – išskiria G. Szabó.
Kitas, visai kitoks dirbtinio intelekto interneto pavyzdys sutinkamas
mažmeninėje prekyboje.
„Tai, kad šiandien klesti internetinė prekyba ir vartotojai masiškai ja
naudojasi dar nereiškia, kad negalime šios patirties dar labiau pagerinti.
Patogus būdas tam – mašininis mokymasis. Pavyzdžiui, viena kosmetikos
internetinė parduotuvė, pasitelkusi technologijas, pristatė vartotojams
patrauklų odos priežiūros analizės sprendimą. Jis analizuoja pirkėjo odą ir
pateikia asmenines makiažo rekomendacijas, pagrįstas kompiuterine rega.
Nekalbant apie papildomą naudą ir patogumą vartotojui, šis sprendimas padidino
bendrovės konversijų rodiklį 330 proc., o krepšelio dydį – 42 proc.“, –
pabrėžia Henrik Slettene, bendrovių „Crayon“ ir „Inmeta“ dirbtinio intelekto
vadovas.
Galimybė
išgirsti iš pirmų lūpų
Dirbtinio intelekto (DI), mašininio mokymosi, debesijos ir programinės
įrangos sprendimus siūlanti tarptautinė bendrovė „Crayon“ šių metų lapkričio 25
d. organizuoja nemokamą skaitmeninį renginį, kurio metu bus išsamiai
aptartas dirbtinio intelekto internetas bei jo panaudojimas.
Kaip teigia kompanijos vadovas Baltijos šalims Tomas Ruzgys, šiandien
jau galima rasti dirbtinio intelekto interneto panaudojimo pavyzdžių netgi
skirtingose industrijose, o ypač – maisto bei gėrimų pramonės ir mažmeninės
prekybos srityse.
„Šiandien gyvename ant dar vieno technologinio proveržio slenksčio.
Vien šiemet, kaip rodo statistika, daiktų internetas bendrovėms visame
pasaulyje atnešė 344 mlrd. JAV dolerių pajamų. Taip pat skelbiama, kad 2021-ųjų
pabaigoje jau 94 proc. įmonių savo veikloje naudos šią technologiją, todėl
dabar yra itin palankus metas sužinoti daugiau tiek apie dirbtinį intelektą ar
daiktų internetą, tiek apie tai, kokios naudos šios technologijos gali turėti
jūsų verslui“, – teigia T. Ruzgys.
Užsiregistruoti
į nuotolinį skaitmeninį renginį „When AI meets Iot“ galima šioje nuorodoje.
Pagrindinė „Crayon“ būstinė yra Norvegijoje, Osle, bet kompanija nuolat
plečiasi ir šiuo metu turi 50 biurų 35 šalyse. Kompanija „Crayon“ jau įžengė į
Vidurio Europos rinką, o biurai sėkmingai atidaryti ir Lenkijoje, Čekijoje,
Slovakijoje, Rumunijoje, Bulgarijoje, Serbijoje, Ukrainoje, Rusijoje bei
Baltijos šalyse. Bendrovėje šiuo metu dirba virš 1,5 tūkst. darbuotojų daugiau
nei 35 skirtingų šalių. Kompanija yra listinguojama Oslo vertybinių akcijų
biržoje.
Daugiau informacijos:
Akvilė Zubernytė
Rinkodaros vadovė
SIA „Crayon Latvia“
Mob. +370 638 72096
El.paštas: Akvile.Zubernyte@crayon.lt