Naujienos

Ką pasirinkti: dietą ar subalansuotą mitybą?

2021-06-16
Ką pasirinkti: dietą ar subalansuotą mitybą?

Naršydami internetinėje erdvėje galime rasti gausybę patarimų, kokias dietas vertėtų išbandyti, tačiau dauguma dietų turi vieną ir tą patį trūkumą – paprasčiausiai pristinga motyvacijos jos laikytis pakankamai ilgą laiką. Maža to, kai kurios ekstremalios dietos gali lemti įvairių maisto medžiagų ir vitaminų trūkumą, todėl labai greitai imsite skųstis prastesne savijauta... Kad taip nenutiktų, kur kas naudingiau pasirūpinti subalansuota mityba, ir pasistengti, kad suvartojamų kalorijų kiekis neviršytų rekomenduojamos normos. Nors gali atrodyti, kad subalansuoti mitybą yra pernelyg sudėtinga, tačiau įsitikinsite, kad tai nėra tiesa – pakanka laikytis kelių svarbiausių patarimų.


Išsiugdykite įprotį valgyti pusryčius

Pusryčiai – tai svarbiausias dienos valgis. Jei esate pratę pusryčius praleisti, natūralu, kad dienos metu (ar vakare) suvalgote daugiau, todėl tai gali lemti spartų svorio didėjimą. To, žinoma, visuomet norėtųsi išvengti, todėl vertėtų išsiugdyti įprotį kasdien pusryčiauti. Rytą pradėkite nuo lengvos mankštos, tuomet išgerkite 1-2 stiklines šilto vandens, ir tuomet sėskite pusryčiauti (rinkitės grikių, viso grūdo avižų ar perlinių kruopų košę).


Ar dienos metu galima užkandžiauti?

Tikrai taip, tačiau užkandžiams tinka anaiptol ne viskas. Pamirškite sumuštinius ar kitą „greitą“ maistą – priešpiečiams ar pavakariams suvalgykite saujelę šviežių uogų ar mėgstamų riešutų. Tai padės numalšinti varginantį alkį, o jūs galėsite džiaugtis padidėjusia energija.


Sportas daro tikrus stebuklus

Jei manote, kad vien tik subalansuota mityba nepadės pasiekti pageidaujamų rezultatų, vertėtų pagalvoti ir apie sportą. Jei išgirdę žodį „sportas“, iš karto imate raukytis, tikėtina, kad dar nesate atradę mėgstamos sporto šakos. Bet koks fizinis aktyvumas gali garantuoti kur kas geresnius rezultatus, taigi, atraskite savo mėgstamą sritį. Pradėjus sportuoti taip pat yra naudingi sporto papildai, kurių platų pasirinkimą galite rasti svetainėje https://www.ponasbicepsas.lt/.


Ką valgyti pietums?

Venkite tokio maisto, kuris tiesiog numalšina alkį, tačiau neturi didelės maistinės vertės (čia kalbame apie daugelio mėgstamus mėsainius, spagečius su padažu, ir t.t.) Pietums rinkitės mėsą ar žuvį su daržovėmis: toks maistas ne tik numalšins alkį, bet taip pat aprūpins organizmą svarbiausiomis medžiagomis. Geriausia rinktis sezonines šviežias daržoves, kuriose vitaminų ir mineralų kiekis visuomet yra didžiausias.


Vakarienę atiduoti priešui?

Tikrai nereikia to daryti, jei vakarienei renkatės tinkamus produktus. Tam labiausiai tinka nesunkiai virškinamas baltyminis maistas – varškė, kiaušiniai, liesa mėsa, žuvis, ir t.t. Svarbiausia – per daug neapkrauti savo organizmo, nes priešingu atveju galite skųstis nemiga ar sapnuojamais košmarais. Vakarienę vertėtų suvalgyti ne vėliau nei likus porai valandų iki miego.


Subalansuota mityba turėtų tapti įpročiu

Jei tektų nuolatos laikytis vienos ar kitos dietos, tikėtina, kad labai greitai pristigtumėte motyvacijos ir grįžtumėte prie įprasto valgiaraščio... Vis dėlto, kas kita, jei nusprendžiama išsiugdyti įprotį laikytis sveikos mitybos plano: vos po kelių savaičių jau nebenorėsite grįžti prie savo ankstesnio meniu. Maža to, pasiekti rezultatai tikrai nebus trumpalaikiai, o tuomet, jei nuspręsite į savo dienotvarkę įtraukti ir sportą, viskas klostysis dar sklandžiau (viską sportui rasite čia). Jei dar tik svarstote apie galimybę pradėti sveikiau maitintis, nepamirškite, kad nėra geresnio laiko už dabartį!

  
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.