Šeštadienis, balandžio 27 d.

VšĮ Jonavos ligoninė direktorius

Skelbimo nr.: 59263
Skelbimo data: 2019-06-28
Konkursą organizuojanti įstaiga: Jonavos rajono savivaldybės administracija
Pareigos: VšĮ Jonavos ligoninė direktorius
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Jonavos rajono savivaldybės mero
2019 m. birželio 21 d.
potvarkiu Nr. 1B-53

VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS JONAVOS LIGONINĖ DIREKTORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Viešosios įstaigos Jonavos ligoninė direktorius (toliau – direktorius) yra įstaigos vadovas.
2. Pareigybės lygis – A1.

II SKYRIUS
BENDRIEJI IR SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Asmuo, einantis įstaigos vadovo pareigas, turi atitikti šiuos bendruosius reikalavimus:
3.1. mokėti valstybinę kalbą pagal trečiąją valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, nustatytą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“;
3.2. turėti ne mažiau kaip 3 metų vadovaujamo darbo patirtį ir biomedicinos mokslų ar socialinių mokslų srities aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą (magistro kvalifikacinį laipsnį).
4. Asmuo, einantis įstaigos vadovo pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
4.1. išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, sveikatos apsaugos ministro įsakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius sveikatinimo veiklos planavimą, organizavimą ir vykdymą, sveikatos priežiūros įstaigų administravimą ir finansavimą, darbo santykių organizavimą;
4.2. išmanyti e. sveikatos politikos, ekonomikos, teisės, vadybos, finansų, personalo valdymo, administravimo bei darbo santykių reguliavimo pagrindus ir gebėti taikyti šias žinias organizuojant ir planuojant sveikatinimo veiklą;
4.3. žinoti e. sveikatos sistemos veikimo principus ir būti susipažinusiam su elektroniniais sveikatos duomenų tvarkymo technologiniais sprendimais, jų būdais ir jų plėtra;
4.4. gebėti nustatyti rizikingas įstaigos veiklos sritis ir taikyti tinkamus krizių valdymo modelius;
4.5. išmanyti antikorupcinės aplinkos formavimo principus;
4.6. mokėti naudotis šiuolaikinėmis technologijomis ir ryšio priemonėmis (dokumentų rengimo ir apdorojimo programomis, interneto naršykle (-ėmis), elektroninio pašto programa (-omis) ir kt.);
4.7. turėti vadybinių kompetencijų, kurios apima gebėjimą planuoti ir organizuoti pavaldžių darbuotojų veiklą, siekiant optimaliais sprendimais gerinti visos įstaigos ir kiekvieno darbuotojo darbo kokybę atsižvelgiant į vadovaujamos Įstaigos funkcijas ir veiklos specifiškumą, taip pat prižiūrėti ir kontroliuoti Įstaigos darbą.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

5. Asmuo, einantis šias pareigas, vykdo šias funkcijas:
5.1. įgyvendina Ligoninės įstatuose nustatytus tikslus ir uždavinius, organizuoja Ligoninės veiklą ir jai pavestų funkcijų vykdymą;
5.2. planuoja Ligoninės žmogiškuosius, materialiuosius ir finansinius išteklius, atsako už jų panaudojimą ir vykdo su tuo susijusias funkcijas;
5.3. tvirtina Ligoninės darbuotojų pareigybių sąrašą, neviršydamas Savivaldybės tarybos nustatyto didžiausio leistino pareigybių skaičiaus;
5.4. kreipiasi į Savivaldybės tarybą dėl neefektyviai dirbančių Ligoninės padalinių reorganizavimo ar likvidavimo;
5.5. suderinęs su Ligoninės stebėtojų taryba, tvirtina Ligoninės darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos aprašą;
5.6. skiria ir atšaukia gydymo tarybos pirmininką ir gydymo tarybos narius;
5.7. skiria ir atšaukia slaugos tarybos pirmininką ir slaugos tarybos narius;
5.8. sukuria ir prižiūri Ligoninės vidaus kontrolės, įskaitant ir finansų kontrolės, sistemą;
5.9. veikia Ligoninės vardu santykiuose su kitais asmenimis, sudaro ir nutraukia darbo sutartis su Ligoninės darbuotojais, nustato darbuotojų atlyginimus, skatina juos ir skiria jiems drausmines nuobaudas, atlieka kitas personalo valdymo funkcijas;
5.10. planuoja Ligoninės veiklos kryptis;
5.11. įgyvendina Savivaldybės tarybos priimtus sprendimus;
5.12. tinkamai ir laiku atlieka gautas užduotis ir pavedimus, kontroliuoja, kad jas atliktų Ligoninės darbuotojai;
5.13. organizuoja tinkamą Ligoninės dokumentų tvarkymą, naudojimą, saugojimą;
5.14. užtikrina darbuotojams saugias ir tinkamas darbo sąlygas, darbų saugos, priešgaisrinės saugos, aplinkos apsaugos reikalavimų vykdymą;
5.15. tvirtina Ligoninės darbuotojų pareigybių aprašymus, Ligoninės padalinių nuostatus, vidaus tvarkos taisykles, priima įsakymus bei kitus vidaus tvarką reglamentuojančius teisės aktus;
5.16. bendradarbiauja su fiziniais ir juridiniais asmenimis, užsiimančiais sveikatinimo veikla;
5.17. Savivaldybės tarybai teikia tvirtinti Ligoninės įstatų papildymus ir pakeitimus, organizuoja duomenų ir dokumentų pateikimą juridinių asmenų registrui;
5.18. teisės aktų nustatyta tvarka naudoja, valdo ir disponuoja Ligoninei priskirtu valstybės, Savivaldybės turtu ir lėšomis, atsako už jų panaudojimą, sudaro sutartis su Lietuvos ir užsienio fiziniais bei juridiniais asmenimis, atstovauja (ar įgalioja kitus asmenis atstovauti) Ligoninei kitose institucijose;
5.19. vykdo kitas teisės aktų jam pavestas funkcijas.
5.20. parengia ir pateikia Savivaldybės tarybai praėjusių finansinių metų Ligoninės veiklos ataskaitą.
____________________________

Susipažinau
_________________________
(pareigos)
_________________________
(parašas)
_________________________
(vardas, pavardė)
_________________________
(data)
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Adresas: Žeimių, 13, 55158 Jonava
Telefonas: 8 349 50086
El. paštas: sigita.cepiene@jonava.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.