Vilkaviškio miesto seniūnijos seniūno pavaduotojo (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 58442
Skelbimo data: 2024-02-27
Skelbimas galioja iki: 2024-03-13 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Vilkaviškio rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Vilkaviškio rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Vilkaviškio miesto seniūnijos seniūno pavaduotojo (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,30
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2321,02
Darbo vieta (miestas): Vilkaviškis
Informacija apie įstaigą: Priimant į pareigas, pareiginės algos koeficientas bus nustatomas iš Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijos Vilkaviškio miesto seniūnijos seniūno pavaduotojo pareigybei nustatyto pareiginės algos koeficientų intervalo (1,30 - 2,03). Išsamesnę informaciją apie konkursą suteiks Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijos Personalo skyriaus vedėja Aušra Sinkevičienė, tel. +37034260067, el. p. ausra.sinkeviciene@vilkaviskis.lt.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
VILKAVIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
VILKAVIŠKIO MIESTO SENIŪNIJOS
SENIŪNO PAVADUOTOJAS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – VII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus seniūnui.

II SKYRIUS

FUNKCIJOS

3. Konsultuoja su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
4. Nesant seniūno, laikinai atlieka seniūnui nustatytas funkcijas.
5. Prireikus planuoja, organizuoja ir kontroliuoja tiesiogiai pavaldžių asmenų darbą.
6. Prireikus priima su seniūnijos veikla susijusius sprendimus.
7. Seniūno pavedimu atstovauja seniūnijai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
8. Užtikrina seniūnijos veiklai vykdyti aktualios informacijos apdorojimą.
9. Užtikrina seniūnijos veiklų vykdymą.
10. Užtikrina su seniūnijos veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
11. Užtikrina su seniūnijos veikla susijusių dokumentų rengimą.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
13. Kartu su Socialinės paramos skyriaus darbuotojais tikrina asmenų, kurie kreipiasi dėl materialinės paramos suteikimo, gyvenimo sąlygas ir teikia siūlymus socialinėms pašalpoms ar kompensacijoms skirti įstatymų nustatytais atvejais bei vienkartinėms pašalpoms skirti..
14. Pagal kompetenciją dalyvauja vykdant vaiko teisių apsaugą..
15. Rengia dokumentacijos plano projektą: pagal patvirtintą dokumentacijos planą formuoja bylas, tvarko archyvinius dokumentus, registruoja dokumentus pagal patvirtintą sąrašą priskirtuose registruose, tvarko Seniūnijos veiklos dokumentus ir sudaro jų apskaitos dokumentus. Vykdo nuolat ir ilgai saugomų bei pagal dokumentacijos planą priskirtų trumpai saugomų bylų saugojimą ir išdavimą..
16. Pildo Seniūnijos darbo laiko apskaitos žiniaraštį..
17. Dalyvauja organizuojant civilinę saugą..
18. Priima, registruoja gautus asmenų prašymus su papildomais dokumentais dėl teisės į paramą būstui įsigyti ar išsinuomoti. Rengia Savivaldybės būsto ir socialinio būsto nuomos sutartis, perdavimo-priėmimo aktus, atlieka planinius ir neplaninius būsto patikrinimus..

III SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

19. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
19.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.2. studijų kryptis – teisė (arba).
19.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba).
19.4. studijų kryptis – vadyba (arba).
19.5. studijų kryptis – socialinis darbas (arba).
20. Transporto priemonių pažymėjimai:
20.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

IV SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

21. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
21.1. vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
21.2. organizuotumas - 4 lygis;
21.3. patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
21.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
21.5. komunikacija - 4 lygis.
22. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
22.1. strateginis požiūris - 2 lygis;
22.2. veiklos valdymas - 3 lygis;
22.3. lyderystė - 3 lygis.
23. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
23.1. informacijos valdymas - 4 lygis;
23.2. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 4 lygis.
24. Profesinė kompetencija:
24.1. dokumentų valdymas - 4 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Personalo skyriaus Skyriaus vedėjas
Vardas, Pavardė: Aušra Sinkevičienė
Telefonas: +37061467367
El. paštas: ausra.sinkeviciene@vilkaviskis.lt
Adresas: S. Nėries g. 1, 70147 Vilkaviškis
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.