Penktadienis, balandžio 26 d.

Turto valdymo skyriaus vyriausiasis specialistas

Skelbimo nr.: 58720
Skelbimo data: 2019-06-03
Konkursą organizuojanti įstaiga: Mažeikių rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Turto valdymo skyriaus vyriausiasis specialistas
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Mažeikių rajono savivaldybės
Administracijos direktoriaus
2019 m. gegužės 30 d. įsakymu Nr. A1-1156
TURTO VALDYMO SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Turto valdymo skyriaus vyriausiojo specialisto, dirbančio pagal darbo sutartį, pareigybė priskirta specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Pareigybė reikalinga koordinuoti ir vykdyti Mažeikių rajono savivaldybės gyvenamojo fondo išnuomojimą teisės aktų nustatyta tvarka, kontroliuoti gyvenamojo fondo būklę, tinkamą eksploatavimą, sutartinius nuomininkų įsipareigojimus, tvarkyti Savivaldybės nekilnojamojo turto kadastrą ir registrą.
4. Pareigybės pavaldumas. Vyriausiasis specialistas pavaldus Turto valdymo skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą ;
5.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Savivaldybės turto valdymą, Savivaldybės gyvenamųjų patalpų ir socialinio būsto fondo plėtrą, jo valdymą, naudojimą ir privatizavimą,
5.3. išmanyti, vadybos, viešojo administravimo, dalykinės raštvedybos pagrindus, gebėti įgyvendinti vietos savivaldos veiksmus reglamentuojančių įstatymų, kitų teisės aktų nuostatas praktikoje, kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus;
5.4. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti teisės aktų rengimo taisykles;
5.5. mokėti dirbti su Microsoft Office programiniu paketu.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
6.1. rengia Savivaldybės direktoriaus (toliau-Direktoriaus) įsakymų, sutarčių ir kitų dokumentų projektus dėl Savivaldybės administracijos patikėjimo teise valdomo bei Savivaldybei nuosavybės teise priklausančio gyvenamojo fondo naudojimo;
6.2. sudaro ir tvarko:
6.2.1. šeimų ir asmenų, turinčių teisę į Savivaldybės socialinį būstą ar jo sąlygų pagerinimą, sąrašus;
6.2.2. dokumentus dėl Savivaldybės gyvenamųjų patalpų nuomininkų apsikeitimo nuomojamomis patalpomis;
6.3. rengia dokumentus dėl Savivaldybės gyvenamojo fondo nuomos sutarčių sudarymo ir
dokumentus dėl nuomos sutarčių nutraukimo;
6.4. dalyvauja Direktoriaus įsakymais ar Savivaldybės mero potvarkiais sudarytų komisijų, susijusių su vyriausiojo specialisto koordinuojama veikla, darbe;
6.5. organizuoja periodinius Savivaldybės gyvenamųjų patalpų patikrinimus, siekiant nustatyti ar laikomasi sutartinių įsipareigojimų, ar nuomininkai tinkamai prižiūri ir rūpinasi išnuomotu turtu;
6.6. renka pareigoms vykdyti reikalingą informaciją iš Savivaldybės administracijos padalinių, Savivaldybės kontroliuojamų įmonių, biudžetinių ir viešųjų įstaigų, nuomininkų, pagal sutartis viešąsias paslaugas teikiančių tiekėjų, valstybės įstaigų ir institucijų, ūkio subjektų, ją sistemina ir analizuoja;
6.7. teikia derinti skyriaus vedėjui parengtų dokumentų projektus dėl Savivaldybės naudojamo ar įsigyto nekilnojamojo turto inventorizavimo, registravimo Registrų centre Savivaldybės nuosavybės teise ir Administracijos patikėjimo teise valdomo turto, kadastrinių duomenų bylų apskaitos;
6.8. tvarko, prižiūri ir tikslina su pareigomis susijusios informacijos duomenų bazes ir dokumentaciją;
6.9. skyriaus kompetencijos klausimais kaupia duomenis ir teikia ataskaitas bei kitą informaciją suinteresuotiems ir tokią informaciją gauti turintiems teisę asmenims;
6.10. konsultuoja savo kompetencijos klausimais Savivaldybės administracijos padalinių specialistus;
6.11. vykdo kitus teisėtus skyriaus vedėjo, savivaldybės administracijos vadovybės pavedimus, kad būtų pasiekti įstaigos strateginiai tikslai;
6.12. rengia bylas archyvui;
6.13. užtikrina informacijos ir dokumentų, kuriais disponuojama, saugojimą ir konfidencialumą.


Susipažinau:

(Parašas)

(Vardas ir pavardė)

(Data)
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Adresas: Laisvės g. 8, 89223 Mažeikiai
Telefonas: (8-443) 98 248
El. paštas: savivaldybe@mazeikiai.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.