Turto ir įmonių valdymo skyriaus Vedėjo pavaduotojas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 57841
Skelbimo data: 2023-11-17
Skelbimas galioja iki: 2023-12-01 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Ukmergės rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Turto ir įmonių valdymo skyriaus Vedėjo pavaduotojas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 12.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2,232.00
Darbo vieta (miestas): Ukmergė
Informacija apie įstaigą: Įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:
Ukmergės rajono savivaldybės administracijos
Teisės ir personalo skyriaus vedėjo pavaduotoja Kristina Bagdonavičienė
Telefonas: (8 340) 60346; 8 618 71349
El. paštas: kristina.bagdonaviciene@ukmerge.lt
Adresas: Kęstučio a. 3, Ukmergė
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
UKMERGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
TURTO IR ĮMONIŲ VALDYMO SKYRIAUS
VEDĖJO PAVADUOTOJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – VII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. sprendimų įgyvendinimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. priežiūra ir kontrolė.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Turto valdymas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Turto valdymas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
8. Prireikus valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
10. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimą.
11. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklų vykdymą.
12. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
13. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimą.
14. Prireikus priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
15. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
17. Administruoja savivaldybės teritorijoje esančių daugiabučių namų ir jų bendrojo naudojimo valdytojų apskaitą, teisės aktų nustatyta tvarka skiria administratorių bei vykdo daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų valdytojų priežiūrą bei kontrolę.
18. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
19. Rengia įsakymus, potvarkius ar sprendimų projektus dėl turto nuomos, kainų, tarifų, veiklos ar plėtros planų ir kt..
20. Analizuoja Savivaldybės valdomų uždarųjų akcinių bendrovių ūkinę-finansinę veiklą.
21. Koordinuoja bešeimininkio turto pripažinimo procedūras.
22. Dalyvauja komisijų ir darbo grupių, į kurias yra deleguotas, veikloje; teikia apibendrintą informaciją apie komisijų ir darbo grupių veiklą tiesioginiam vadovui.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

23. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
23.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
23.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);
23.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
23.4. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
23.5. studijų kryptis – matavimų inžinerija (arba);
arba:
23.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
23.7. darbo patirties sritis – turto valdymo patirtis;
23.8. darbo patirtis srityje – 3 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

24. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
24.1. komunikacija - 4 lygis;
24.2. analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
24.3. patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
24.4. organizuotumas - 4 lygis;
24.5. vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis.
25. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
25.1. lyderystė - 3 lygis;
25.2. veiklos valdymas - 3 lygis;
25.3. strateginis požiūris - 2 lygis.
26. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
26.1. informacijos valdymas - 4 lygis.
27. Profesinė kompetencija:
27.1. turto valdymas - 4 lygis;
27.2. veiklos planavimas - 4 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Rūta Rudzkienė
Telefonas: +37052718902; +37067285217
El. paštas: ruta.rudzkiene@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.