Teritorijų planavimo ir administravimo poskyrio vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
| Skelbimo nr.: | 64549 | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Skelbimo data: | 2025-10-07 | |||||
| Skelbimas galioja iki: | 2025-10-21 (imtinai) | |||||
| Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Akmenės rajono savivaldybės administracija | |||||
| Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | |||||
| Pareigos: | Teritorijų planavimo ir administravimo poskyrio vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | |||||
| Pareiginės algos koeficientas: | 1,15 | |||||
| Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2053,21 | |||||
| Darbo vieta (miestas): | Naujoji Akmenė | |||||
| Informacija apie įstaigą: | Kviečiame rinktis: - ieškoti pakenčiamo darbo sostinėje, ar iškart įsidarbinti ir daryti karjerą AK? - gyventi didmiesčio spūstyse, ar kompaktiškame AK? - vargti kažkur nuomotame būste ar turėti nuosavą butą, namą AK? - laukti metus kitus trečius vietos vaikui kažkuriame darželyje ar be problemų išsirinkti vietą AK darželyje? Jei pasirinkote AK – Jūsų sprendimas teisingas! Nes AK – tai Akmenės kraštas! Tai puiki vieta gyventi, dirbti, auginti vaikus, pramogauti ir ilsėtis. Nuo čia pajūris ranka pasiekiamas, iki Rygos tarptautinio oro uosto – valanda kelio. Akmenės rajonas išraizgytas pėsčiųjų ir dviračių takų, turtingas modernių viešųjų erdvių, prisagstytas vaikų žaidimų aikštelių ir poilsio kampelių... Akmenės kraštas – tai atradimai kiekviename žingsnyje tiek kalbant apie gamtą, tiek apie verslą. Akmenės kraštas suderina, rodos, nesuderinamus dalykus – ir žaliuojančiais Ventos pakrantes, ir atšiaurų karjerų kraštovaizdį, jaukius miestelius ir visą parą rūkstančius gamyklų kaminus. Išsamesnę informaciją apie skelbiamą konkursą galite sužinoti telefonu +370 425 59 730 (Akmenės rajono savivaldybės administracijos Teisės, teritorijų planavimo ir administravimo skyriaus Teisės ir personalo poskyrio vyriausioji specialistė Vida Juozapavičienė arba elektroniniu paštu vida.juozapaviciene@akmene.lt.) |
|||||
| Pareigybės aprašymas: | ||||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus poskyrio vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių sprendimų priėmimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
administracinių paslaugų teikimas;
4.2.
teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. žemėtvarkos projektų administravimas, jų derinimas, teritorijų planavimas, adresų tvarkymas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
žemėtvarka, teritorijų planavimas, adresų tvarkymas;
6.2.
žemėtvarka, teritorijų planavimas, adresų tvarkymas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
9. Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
10. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo priėmimo vykdymu.
11. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
12. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą.
14. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
15. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
16. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
17. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
18. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
19. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
20. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
21. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
22. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
23. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
24. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
25. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
26. Dirba su Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų rengimo ir teritorijų planavimo proceso valstybinės priežiūros informacine sistema (TPDRIS). Registruoja patvirtintus teritorijų planavimo dokumentus Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų registre (TPDR), tvarko registrą. Dirba su žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimo informacine sistema (ŽPDRIS).
27. Kaupia ir saugo teritorijų planavimo ir žemėtvarkos dokumentus, tvarko registrus..
28. Rengia žemėtvarkos projektų rengimo sąlygas, tikrina ir derina parengtus planus, projektus. Rengia dokumentus, teisės aktų projektus žemės sklypų naudojimo paskirties ir naudojimo būdo keitimui, nustatymui (jei nebuvo nustatyta), prireikus organizuoja jų rengimą..
29. Rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus registrui suteikiant, keičiant ar panaikinant gatvių pavadinimus, numerius sklypams, pastatams, patalpoms ir butams, veda ir tvarko jų apskaitą..
30. Pagal kompetenciją rengia ir teikia duomenis, reikalingus Savivaldybės strateginiams plėtros ir veiklos planams, Skyriaus veiklos planams ir ataskaitoms sudaryti, įgyvendinti, teikia savo veiklos ataskaitą Poskyrio vedėjui.
31. Dalyvauja Administracijos direktoriaus įsakymais ir Mero potvarkiais sudarytų komisijų, darbo grupių darbe ir atlieka jų pavestas užduotis, kad būtų įgyvendinti šioms komisijoms ar darbo grupėms suformuluoti uždaviniai..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
32. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
32.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
32.2.
studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
32.3.
studijų kryptis – matavimų inžinerija (arba);
32.4.
studijų kryptis – architektūra (arba);
arba:
32.5.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
32.6.
darbo patirties sritis – žemėtvarkos patirtis;
32.7.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
arba:
32.8.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
32.9.
darbo patirties sritis – urbanistikos ar architektūros srities patirtis;
32.10.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
arba:
32.11.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
32.12.
darbo patirties sritis – teritorijų planavimo ir priežiūros patirtis ;
32.13.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
arba:
32.14.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
32.15.
darbo patirties sritis – geodezijos ir kartografijos patirtis;
32.16.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
arba:
32.17.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
32.18.
darbo patirties sritis – topografinių planų ir inžinerinių tinklų planų derinimo ir erdvinių duomenų tvarkymo patirtis;
32.19.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
33. Transporto priemonių pažymėjimai:
33.1.
turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
34. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
34.1.
komunikacija - 3 lygis;
34.2.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
34.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
34.4.
organizuotumas - 3 lygis;
34.5.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
35. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
35.1.
kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis;
35.2.
orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis;
35.3.
informacijos valdymas - 3 lygis.
|
||||||
| Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | |||||
| Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas | |||||
| Vardas, Pavardė: | Rima Kajėnaitė | |||||
| Telefonas: | +370 672 86671 | |||||
| El. paštas: | rima.kajenaite@vva.gov.lt | |||||
| Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 | |||||