Valstybės įmonė Registrų centras - pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1500 mūsų darbuotojų.
Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti: TEISININKĄ (-Ę) Struktūrinis padalinys: Teisės departamento Vidaus teisės skyrius Darbo vieta: Lvovo g. 25, Vilnius Darbo aprašymas: - įmonės vidaus teisės aktų (politikų, tvarkų, aprašų ir kt.) rengimas, dalyvavimas juos rengiant, pastabų, pasiūlymų teikimas;
- tipinių ar nestandartinių sutarčių projektų rengimas, derinimas, teisinis vertinimas ir (ar) pastabų, siūlymų ir išvadų teikimas;
- įmonės raštų rengimas (atsakymai, paklausimai, pretenzijos, derybos ir kt.) valstybės institucijoms, fiziniams ir juridiniams asmenims;
- dalyvavimas sutarčių, dokumentų ir procedūrų standartizavimo procedūrose;
- vadovų ir darbuotojų konsultavimas civilinės teisės, darbo teisės, turto valdymo, finansų ir kt. klausimais.
Reikalavimai pareigybei: - aukštasis universitetinis arba jam prilygintas socialinių mokslų studijų srities teisės studijų krypčių grupės išsilavinimas (teisės bakalauro ir (ar) teisės magistro arba universitetinių vientisųjų studijų magistro kvalifikacinis laipsnis);
- ne mažesnė nei 2 metų teisinio darbo patirtis;
- puikus išmanymas ir gebėjimas taikyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius valstybės įmonių veiklą, darbo teisę, civilinę teisę, sutarčių rengimą ir kt.;
- gebėjimas savarankiškai rengti įmonės vidaus teisės aktus, sutartis. Patirtis teisėkūros, darbo teisės, asmens duomenų apsaugos, viešųjų pirkimų, įmonės valdymo organų veiklos organizavimo srityse (būtų privalumas);
- puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
- anglų kalbos mokėjimas raštu ir žodžiu;
- gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei IS, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
- gebėjimas dirbti individualiai ir komandoje;
- atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, puikūs dalykinio bendravimo įgūdžiai, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.
Mes siūlome: - galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
- iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
- bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
- darbo užmokestį nuo 1 600 Eur su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
Kontaktai pasiteiravimui: Asta Veličkaitė el. p. Asta.Velickaite@registrucentras.lt, tel. +370 609 97 861. |