Teisės ir veiklos priežiūros skyriaus vyriausiasis specialistas (koef. 6,4 - 12) (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 44925
Skelbimo data: 2020-08-12
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Nacionalinis transplantacijos biuras prie Sveikatos apsaugos ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Valstybės tarnybos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Teisės ir veiklos priežiūros skyriaus vyriausiasis specialistas (koef. 6,4 - 12) (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 6.40
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Pareigybės aprašymas:





Pareigybės aprašymas
















PATVIRTINTA
Nacionalinio transplantacijos biuro prie Sveikatos apsaugos ministerijos
2020 m. liepos 24 d.
NTB direktoriaus 2020-07-24 įsakymas Nr. T1-83 Nr. T1-83





















NACIONALINIO TRANSPLANTACIJOS BIURO PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS
TEISĖS IR VEIKLOS PRIEŽIŪROS SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS







I SKYRIUS


PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA





1. Pareigybės lygmuo – vyriausiasis specialistas (IX lygmuo).

2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.







II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS





3. Pagrindinė veiklos sritis:

3.1. personalo valdymas.

4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):

4.1.
Viešieji pirkimai;

4.2.
Turto valdymas;

4.3.
Priežiūra ir kontrolė.






III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA





4. Pagrindinės veiklos srities specializacija:

4.1. Donorystės ir transplantacijos procesų koordinavimas ir organizavimas.

5. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:

5.1.
įstaigos atliekamų pirkimų;

5.2.
įstaigos valdomo turto;

5.3.
donorystės ir transplantacijų procesų srityje.





IV SKYRIUS
FUNKCIJOS






6. Dalyvauja atliekant tarnybinių nusižengimų, darbo drausmės pažeidimų ir kitus panašaus pobūdžio tyrimus.

7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

8. Organizuoja personalo atranką, perkėlimą, atleidimą arba prireikus koordinuoja personalo atrankos, perkėlimo, atleidimo organizavimą.

9. Organizuoja personalo vertinimą ir kompetencijų nustatymą arba prireikus koordinuoja personalo vertinimo ir kompetencijų nustatymo organizavimą.

10. Tvarko duomenis Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje.

11. Vykdo kitas personalo administravimo veiklas arba prireikus koordinuoja kitų personalo administravimo veiklų vykdymą.

12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus su personalo valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų su personalo valdymu susijusių dokumentų rengimą.

13. Rengia ir teikia pasiūlymus su personalo valdymu susijusiais klausimais.

14. Analizuoja ir vertina tiekėjų pateiktus viešųjų pirkimų dokumentus arba prireikus koordinuoja tiekėjų pateiktų viešųjų pirkimų dokumentų analizę ir vertinimą.

15. Apdoroja su viešaisiais pirkimais susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešaisiais pirkimais susijusios informacijos apdorojimą.

16. Dalyvauja viešųjų pirkimų komisijų veikloje.

17. Planuoja viešuosius pirkimus arba prireikus koordinuoja viešųjų pirkimų planavimą, rengia su jų planavimu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su jų planavimu susijusių dokumentų rengimą.

18. Rengia ir teikia informaciją su viešaisiais pirkimais susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su viešaisiais pirkimais susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

19. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešaisiais pirkimais susijusiais klausimais.

20. Rengia konkrečių viešųjų pirkimų dokumentus arba prireikus koordinuoja konkrečių viešųjų pirkimų dokumentų rengimą.

21. Rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo rengimą.

22. Atlieka pirminę turto apskaitą arba prireikus koordinuoja pirminės turto apskaitos atlikimą ir dalyvauja atliekant turto inventorizaciją.

23. Organizuoja ir vykdo darbuotojų saugos ir sveikatos prevencines priemones, mokymus, instruktažus arba prireikus koordinuoja darbuotojų saugos ir sveikatos prevencinių priemonių, mokymų, instruktažų organizavimą ir vykdymą.

24. Organizuoja ir vykdo gaisrinės saugos priemones, mokymus, instruktažus arba prireikus koordinuoja gaisrinės saugos priemonių, mokymų, instruktažų organizavimą ir vykdymą.

25. Organizuoja turto naudojimą arba prireikus koordinuoja turto naudojimo organizavimą.

26. Rengia ir teikia informaciją su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

27. Rengia ir teikia pasiūlymus su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais klausimais.

28. Rengia su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusių dokumentų rengimą.

29. Vertina ir planuoja investicijų į turtą poreikį arba prireikus koordinuoja investicijų į turtą poreikio vertinimą ir planavimą.

30. Vertina turto tinkamumą naudoti, organizuoja turto nurašymą, išardymą ir likvidavimą arba prireikus koordinuoja turto tinkamumo naudoti vertinimą, nurašymo, išardymo ir likvidavimo organizavimą.

31. Vykdo turto priežiūrą arba prireikus koordinuoja turto priežiūros vykdymą.

32. Apdoroja su priežiūra ir (ar) kontrole susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.

33. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.

34. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

35. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.

36. Prižiūri su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.

37. Planuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų planavimą.

38. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.

39. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir (ar) kontrolės rengimą.

40. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.








V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI





41. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

41.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

41.2.
studijų kryptis – teisė (arba);

41.3.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);

41.4.
studijų kryptis – visuomenės sveikata (arba);

41.5.
darbo patirtis srityje – nereikalaujama;

41.6.
vadovaujamo darbo patirties trukmė – nereikalaujama.
arba:

41.7.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

41.8.
darbo patirties sritis – turto valdymo patirtis;
41.9.
darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;

41.10.
vadovaujamo darbo patirties trukmė – nereikalaujama.
arba:

41.11.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

41.12.
darbo patirties sritis – viešųjų pirkimų srities patirtis;
41.13.
darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;

41.14.
vadovaujamo darbo patirties trukmė – nereikalaujama.










VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS




42. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:


42.1.

komunikacija - 3 lygis;


42.2.

analizė ir pagrindimas - 3 lygis;


42.3.

patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;


42.4.

organizuotumas - 3 lygis;


42.5.

vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.




43. Profesinė kompetencija:


43.1.

dokumentų valdymas - 3 lygis;


43.2.

turto valdymas - 3 lygis.






























Susipažinau
________________________
(Parašas)
________________________
(Vardas ir pavardė)
________________________
(Data)
















Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai: Nenustatyta
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Miglė Gylienė
Telefonas: 8 5 271 7561
El. paštas: migle.gyliene@vtd.lt
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.