Ketvirtadienis, balandžio 18 d.

Strateginių sprendimų paramos grupės vadovas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 43425
Skelbimo data: 2020-01-14
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Valstybės tarnybos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Strateginių sprendimų paramos grupės vadovas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 15.50
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos socialinės
apsaugos ir darbo ministro
2019 m. gruodžio 19 d. įsakymu Nr. A1-785

STRATEGINIŲ SPRENDIMŲ PARAMOS GRUPĖS
VADOVO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Strateginių sprendimų paramos grupės (toliau – grupė) vadovas yra karjeros valstybės tarnautojas.

II SKYRIUS
PASKIRTIS

2. Grupės vadovo pareigybė reikalinga užtikrinti tinkamą grupės darbą, siekiant teikti efektyvią ir veiksmingą paramą ministro valdymo ir ministerijos veiklos sričių strateginių sprendimų inicijavimui, planavimui, priėmimui, įgyvendinimui, analizei, vertinimui ir priežiūrai, padedant planuoti ir įgyvendinti esminius pokyčius ministro valdymo srityse, koordinuoti ilgos ir vidutinės trukmės ministerijos planavimo dokumentų rengimą, teikiant pasiūlymus dėl reikalingų strateginių sprendimų priėmimo.

III SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS

3. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo funkcijas specialiose veiklos srityse – strategijų formavimo, strateginės analizės ir prognozavimo bei veiklos kokybės gerinimo ministerijos veiklos srityse.

IV SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI

4. Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
4.1. turėti aukštąjį universitetinį vadybos, arba ekonomikos, arba politikos mokslų, arba sociologijos, arba viešojo administravimo studijų krypties išsilavinimą (magistro kvalifikacinį lapsnį);
4.2. turėti ne trumpesnę kaip 3 metų strateginio planavimo ar projektų valdymo darbo patirtį bei ne trumpesnę kaip 1 metų vadovaujamojo darbo patirtį;
4.3. išmanyti Lietuvos Respublikos valdymo ir teisinę sistemą, įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius darbo ir socialinės apsaugos sistemą, sąlygojančią gyventojų socialinį saugumą, gyvenimo lygį, pajamų pasiskirstymą, galimybę naudotis sukurtais resursais ir dalyvauti visuomenės gyvenime, strateginį planavimą viešajame sektoriuje, visuomenės informavimą, taip pat išmanyti dokumentus, reglamentuojančius ES socialinės apsaugos ir socialinės atskirties mažinimo politiką;
4.4. išmanyti projektinį valdymą ir modernių vadybos sistemų taikymo viešajame sektoriuje metodus ir praktiką;
4.5. mokėti analizuoti, apibendrinti informaciją, daryti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu lietuvių ir užsienio kalbomis;
4.6. mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu;
4.7. sugebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir grupės valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis ir gaunančių darbo užmokestį iš valstybės biudžeto bei valstybės pinigų fondų (toliau kartu – grupės darbuotojai) veiklą;
4.8. mokėti bent vieną užsienio kalbą (anglų arba vokiečių, arba prancūzų) ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu.

V SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS

5. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas atlieka šias funkcijas:
5.1. planuoja ir organizuoja grupės darbą bei yra atsakingas už grupės funkcijų ir grupei pavestų pavedimų kokybišką ir savalaikį vykdymą;
5.2. dalyvauja rengiant pozicijas ES institucijose svarstomais socialinės apsaugos klausimais;
5.3. užtikrina koordinuotą ministerijos dalyvavimą nacionalinėse programose, reformų ir vystymosi darbotvarkėse bei planuose, tarpinstituciniuose veiksmų planuose, analizuoja įgyvendinimo rezultatus;
5.4. užtikrina projektinį valdymą, jo tobulinimą ir modernių vadybos sistemų diegimą ministerijoje;
5.5. teikia siūlymus socialinės apsaugos ir darbo ministrui, socialinės apsaugos ir darbo viceministrams, ministerijos kancleriui (toliau – ministerijos vadovybė) dėl efektyvių vadybos sistemų diegimo;
5.6. teikia siūlymus ministerijos vadovybei dėl prioritetų ministerijos strateginiam bei metiniam veiklos planams;
5.7. analizuoja pagrindinių ekonominių ir socialinių rodiklių kitimą, juos vertina ir prognozuoja socialinę raidą;
5.8. vertina ministerijos formuojamą valstybės politiką ir jos įgyvendinimą skurdo mažinimo srityje ir teikia pasiūlymus ministerijos vadovybei dėl jos tobulinimo;
5.9. organizuoja ministerijos ir kitų valstybės institucijų, įstaigų rengiamų teisės aktų projektų įtakos socialinės atskirties lygio kitimui ir socialinei atskirčiai analizę ir vertinimą, teikia siūlymus galiojantiems teisės aktams tobulinti;
5.10. koordinuoja Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos įgyvendinimo priemonių socialinės apsaugos ir darbo srityje rengimą, analizuoja ir teikia informaciją ministerijos vadovybei;
5.11. užtikrina ministerijos formuojamos valstybės politikos ir jos įgyvendinimo socialinės apsaugos ir darbo ministrui (toliau – ministras) pavestose valdymo srityse analizę ir vertinimą;
5.12. dalyvauja įvairiose kitų valstybės institucijų, įstaigų teisės aktų rengimo ir įgyvendinimo procesuose bei komisijų ir darbo grupių veikloje bei rengia teisės aktus pagal grupės kompetenciją;
5.13. dalyvauja formuojant biudžeto lėšų poreikį ateinantiems metams ir kitiems laikotarpiams, nurodytiems ministerijos veiklą reguliuojančiuose teisės aktuose. Dalyvauja planuojant tarptautines ir nacionalines investicijas, formuojant socialinės apsaugos srities valstybės kapitalo investicijų prioritetus;
5.14. atstovauja ministerijai Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir Lietuvos Respublikos Seimo posėdžiuose sprendžiant grupės kompetencijai priskirtus klausimus;
5.15. vykdo Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų panaudojimo pagal grupei priskirtų įgyvendinti programų ir (ar) priemonių koordinavimą ir kontrolę;
5.16. užtikrina specialiųjų viešųjų pirkimų dokumentų sąlygų – techninių specifikacijų, specialiųjų reikalavimų tiekėjų kvalifikacijai, reikalavimų tiekėjų pasiūlymų vertinimui (perkant ne pagal kainos kriterijų) parengimą, Grupės veikloje reikalingų mažų vertės neskelbiamų apklausų, atliekamų žodžiu, pirkimų vykdymą;
5.17. bendradarbiauja su kitais ministerijos administracijos padaliniais ir ministerijos darbuotojais, keičiantis grupės žinioje esančia, kitų ministerijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų funkcijoms atlikti reikalinga informacija;
5.18. pagal kompetenciją dalyvauja planuojant ir įgyvendinant ministerijos veiklos projektus;
5.19. kartu su kitais ministerijos administracijos padaliniais ir darbuotojais dalyvauja rengiant ministerijos kovos su korupcija programą ir jos įgyvendinimo priemonių planą;
5.20. vykdo kitas įstatymų ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų numatytas funkcijas ir ministro pavedimus bei užduotis.

VI SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS

6. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas yra tiesiogiai pavaldus ministrui.

________________________



Susipažinau
_________________
(parašas)
__________________
(vardas, pavardė)
__________________
(data)
Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai: Nenustatyta
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Indrė Adomaitė
Telefonas: 8 5 2196814
El. paštas: indre.adomaite@vtd.lt
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.