Strateginio vystymo ir veiklos planavimo departamento direktorius

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 94965
Skelbimo data: 2024-03-27
Skelbimas galioja iki: 2024-04-10 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Valstybės įmonė „REGITRA“
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Strateginio vystymo ir veiklos planavimo departamento direktorius
Pareiginės algos koeficientas: 0,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0,00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Darbo užmokestis (neatskaičius mokesčių): 4720 – 5940 Eur
Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas iki 20 % darbo užmokestis už darbuotojo veiklos rezultatus (preliminariai 5664 - 7128 eur bruto. 

Užsienio kalbų mokėjo lygį patvirtinantis dokumentas: Sertifikatas išduotas užsienio kalbų mokyklų, kuriame nurodytas kalbų lygis pagal europos metmenis (CEPT, OxPT, IELTS ir pan)
Pareigybės aprašymas:

I. PAREIGYBĖS PASKIRTIS, VEIKLOS SRITIS IR PAVALDUMAS

1. Valstybės įmonės „Regitra“ (toliau – Įmonė) Strateginio vystymo ir veiklos planavimo departamento (toliau – Departamentas) direktoriaus pareigybė reikalinga efektyviai planuoti, organizuoti, koordinuoti bei vystyti Departamento veiklą.

2. Departamento direktorius yra tiesiogiai pavaldus Įmonės generaliniam direktoriui.

II. REIKALAVIMAI KVALIFIKACIJAI

3. Šias pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos reikalavimus:

3.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;

3.2. turėti ne mažesnę nei 5 (penkių) metų vadovaujamo darbo patirtį vidutinėje arba didelėje įmonėje vadovaujant struktūriniam (-s) padaliniui (-iams) strateginio planavimo, projektų, procesų valdymo srityse;

3.3. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;

3.4. atitikti nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;

3.5. būti susipažinęs ir darbe vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų apsaugą, viešąjį administravimą, Įmonės įstatais ir kitais Įmonės veiklą bei vidaus darbo tvarką reglamentuojančiais teisės aktais;

3.6. mokėti naudotis kompiuterio teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių redaktoriaus, elektroninio pašto programomis, interneto paslaugomis, informacinėmis sistemomis ir registrais;

3.7. išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;

3.8. mokėti kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, teikti išvadas;

3.9. būti strateginio mąstymo, orientuotas į rezultatą;

3.10. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.

III. UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šiuos uždavinius ir funkcijas:

4.1. vadovauja Departamentui, planuoja, organizuoja, kontroliuoja, vysto Departamento veiklą;

4.2. užtikrina Departamentui iškeltų strateginių bei veiklos tikslų, susijusių su Departamentui pavestais uždaviniais ir atliekamomis funkcijomis, įgyvendinimą;

4.3. užtikrina Departamento skyriams bei Socialinės atsakomybės ir tvarumo vadovui pavestų uždavinių ir funkcijų vykdymą, paskirsto pavaldiems darbuotojams užduotis, kontroliuoja jų vykdymą;

4.4. strategiškai vysto Įmonės veiklą, domisi Įmonės veiklos sričių inovacijomis, organizuoja jų diegimą Įmonės veikloje;

4.5. organizuoja ir koordinuoja Įmonės veiklos plėtrą;

4.6. inicijuoja, koordinuoja, prireikus rengia Įmonės padalinių veiklos pokyčio ar plėtros strateginius planus;

4.7. užtikrina bei koordinuoja Įmonės strateginio veiklos plano bei metinio veiklos plano tinkamą rengimą;

4.8. organizuoja ir užtikrina teisės aktuose nustatytų veiklos ataskaitų parengimą nustatytais terminais ir jų pateikimą atsakingoms institucijoms ar valdymo organams;

4.9. teikia siūlymus dėl Įmonės atstovavimo tarptautinėse organizacijose ir dalyvavimo kitoje tarptautinėje veikloje;

4.10. pagal kompetenciją atstovauja Įmonę asociacijų ir tarptautinių organizacijų, kurių nariais yra Įmonė, veikloje;

4.11. kuria ir palaiko vieningą veiklos procesų efektyvumo rodiklių nustatymo, matavimo ir stebėsenos sistemą, vertina veiklos efektyvumą, sistemina veiklos rodiklius;

4.12. užtikrina Įmonės vykdomų projektų valdymą ir administravimą;

4.13. teikia siūlymus Įmonės generaliniam direktoriui bei prireikus dalyvauja rengiant rekomendacijas dėl Įmonėje naudojamų sistemų, darbo procedūrų ir technologijų tobulinimo;

4.14. organizuoja dokumentų, reglamentuojančių plėtros procesus Įmonėje, rengimą;

4.15. formuoja klientų patirčių valdymo strategiją;

4.16. atsižvelgiant į Įmonės prioritetus ir poreikius, užtikrina klientų aptarnavimo kokybės valdymo sistemos kūrimą;

4.17. formuoja bei valdo Departamento veiklos biudžetą;

4.18. nustatyta tvarka rengia Departamento veiklos planą bei kontroliuoja kaip Departamentui pavaldžių skyrių vadovai rengia savo vadovaujamų skyrių veiklos planus;

4.19. nustatyta tvarka atlieka pavaldžių darbuotojų veiklos vertinimus, rūpinasi pavaldžių darbuotojų atranka, pamainumu, ugdymu bei motyvacija;

4.20. teikia siūlymus, rengia projektus dėl Departamento veiklos procesų, procedūrų, tvarkų;

4.21. periodiškai teikia informaciją apie Departamento veiklą Įmonės generaliniam direktoriui;

4.22. įgyvendinant pavestas funkcijas, sprendžiant Departamento kompetencijai priskirtus klausimus bei koordinuojant Departamento darbą, bendradarbiauja su kitų Įmonės struktūrinių padalinių vadovais;

4.23. atlieka kitas teisės aktais nustatytas funkcijas ir kitus su Departamento funkcijomis susijusius Įmonės generalinio direktoriaus pavedimus.

IV. TEISĖS

5. Šias pareigas einantis darbuotojas turi teisę:

5.1. gauti visas nustatytoms funkcijoms vykdyti reikalingas priemones, informaciją bei dokumentus iš visų Įmonės struktūrinių padalinių;

5.2. reikalauti, kad Departamento padalinių vadovai bei kiti jam pavaldūs darbuotojai laiku ir kokybiškai atliktų savo funkcijas, paskirtas užduotis;

5.3. pagal kompetenciją naudotis visa darbui reikalinga tvarkomuose registruose, informacinėse sistemose ir duomenų bazėse sukaupta informacija, duomenimis bei Įmonėje esančiais dokumentais;

5.4. dalyvauti Įmonės pasitarimuose, kai sprendžiami su Departamento veiklos sritimi susiję klausimai;

5.5. Įmonės generalinio direktoriaus pavedimu atstovauti Įmonei valstybės valdžios ir valdymo institucijose, kitose įstaigose ir organizacijose;

5.6. duoti Departamentui pavaldžių padalinių vadovams nurodymus, susijusius su Departamento funkcijų vykdymu;

5.7. teikti Įmonės generaliniam direktoriui siūlymus, kaip pagerinti Departamento ir Įmonės veiklą;

5.8. kelti savo profesinę kompetenciją kursuose, seminaruose, dalyvauti konferencijose ir kituose, su Įmonės veikla susijusiuose, renginiuose Lietuvoje ir užsienyje;

5.9. teikti siūlymus Įmonės generaliniam direktoriui dėl pavaldžių darbuotojų priėmimo/atleidimo iš darbo ar jų perkėlimo;

5.10. laiku gauti informaciją apie Įmonės dokumentus, susijusius su Departamento veikla, bei teikti pasiūlymus dėl jų papildymo, keitimo bei vykdymo.

V. ATSAKOMYBĖ

6. Šias pareigas einantis darbuotojas, vykdydamas savo funkcijas, privalo:

6.1. vadovautis Įmonės vertybėmis;

6.2. elgtis maloniai, pagarbiai, dėmesingai, taktiškai su Įmonės darbuotojais bei Įmonės klientais, partneriais ar kitais trečiaisiais asmenimis, vengti nepagrįstos kritikos, neigiamos ar neobjektyvios informacijos apie juos skleidimo, konfliktinių situacijų, o joms iškilus – jas tinkamai valdyti;

6.3. elgtis teisėtai, nešališkai ir sąžiningai išsakant savo nuomonę, patariant ar kitaip priimant sprendimus, susijusius su Įmonės veikla, vengti viešųjų privačių interesų konflikto;

6.4. dalyvaujant Įmonės verslo susitikimuose užtikrinti verslo etikos principų laikymąsi;

6.5. nevykdyti jokios veikos, kuri žemintų Įmonės reputaciją, vardą, sukeltų Įmonei finansinių, materialinių ar kitų išteklių nuostolių ar neigiamai paveiktų Įmonės darbuotojų ir išorinių (Įmonės klientų, partnerių, įmonių, tarptautinių bei valstybinių/savivaldybės įstaigų, organizacijų, kt.) subjektų nuomonę apie Įmonę, jos darbuotojus ar Įmonės teikiamas paslaugas.

7. Šias pareigas einantis darbuotojas atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka:

7.1. už Departamentui pavestų uždavinių, funkcijų atlikimą, biudžeto ir kitų išteklių valdymą bei iškeltų tikslų įgyvendinimą;

7.2. už pareigų, numatytų šiame pareigybės aprašyme, Departamento nuostatuose ir kituose teisės aktuose, tinkamą vykdymą;

7.3. už tinkamą asmens duomenų ir kitos konfidencialios informacijos tvarkymą ir saugojimą.

8. Pasikeitus teisės aktams arba darbo pobūdžiui, šis pareigybės aprašymas gali būti papildytas arba pakeistas.

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: -
El. paštas:
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Liepkalnio g. 97A
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.