Specialusis pedagogas
| Skelbimo nr.: | 108235 |
|---|---|
| Skelbimo data: | 2025-10-14 |
| Skelbimas galioja iki: | 2025-10-28 (imtinai) |
| Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Klaipėdos rajono pedagoginė psichologinė tarnyba |
| Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
| Pareigos: | Specialusis pedagogas |
| Pareiginės algos koeficientas: | 1,33 |
| Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2374,58 |
| Darbo vieta (miestas): | Gargždai |
| Informacija apie įstaigą: | |
| Pareigybės aprašymas: | |
KLAIPĖDOS R. PEDAGOGINĖS PSICHOLOGINĖS TARNYBOS SPECIALIOJO PEDAGOGO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS PAREIGYBĖ
1. Klaipėdos r. pedagoginės psichologinės tarnybos (toliau – Tarnybos) specialiojo pedagogo pareigybės aprašymas reglamentuoja specialius reikalavimus šioms pareigoms eiti, funkcijas ir atsakomybę. 2. Specialiojo pedagogo pareigybė priskiriama trečiai pareigybių grupei. 3. Pareigybės lygis – A2. 4. Pareigybės paskirtis – atlikti pedagoginį mokinio (vaiko) įvertinimą. Įvertinti specialiuosius mokinio ugdymosi poreikius. Siūlyti ugdymo formą, būdus ir metodus, vaikams, kuriems nustatyti specialieji ugdymosi poreikiai. Konsultuoti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius (vaikus), jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokytojus, specialistus specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo, ugdymo organizavimo klausimais. Pagalbos paskirtis – didinti asmens, turinčio specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymosi veiksmingumą. 5. Pagalba teikiama vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, jį įgyvendinančiais teisės aktais ir Aprašu. 6. Pagalbos gavėjai – asmenys iki 21 metų, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų. 7. Mokiniams (vaikams), kurie dėl ligos ar patologinės būklės yra žymiai riboto judrumo (esant atitinkamam asmens sveikatos priežiūros gydytojų konsultavimo komisijos sprendimui) ir dėl to negali lankyti Mokyklos ar atvykti į Tarnybą, spec. pedagoginis įvertinimas gali būti atliekamas namie. 8. Informacija apie Pagalbos gavėjus, jų problemos turinį ir teiktą Pagalbą laikoma konfidencialia. Teisės aktų numatyta tvarka ji gali būti teikiama švietimo pagalbos specialistams ir (ar) kitiems asmenims, kurie yra susiję su mokinio (vaiko) asmenybės ir ugdymosi problemų sprendimu. Spec. pedagogai atsako už teikiamos Pagalbos kokybę, tinkamą informacijos apie Pagalbos gavėjus naudojimą. 9. Teikiama Pagalba gali būti derinama su socialine pedagogine, specialiąja pedagogine ir specialiąja pagalba. 10. Pareigybės pavaldumas – tiesiogiai pavaldus Klaipėdos r. pedagoginės psichologinės tarnybos direktoriui.
II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
11. Darbuotas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 11.1. Yra įgijęs aukštąjį išsilavinimą ir specialiojo pedagogo ar defektologo ar oligfrenopedagogo kvalifikaciją. 11.2. Yra įgijęs specialiosios pedagogikos kvalifikacinį laipsnį. 11.3. Yra baigęs specialiosios pedagogikos ir logopedijos arba edukologijos (specialiosios pedagogikos ) studijų programą (specializaciją). 11.4. Turi ne mažesnę kaip trejų metų specialiojo pedagogo darbo patirtį mokykloje (pageidautina su integruotai ugdomais specialiųjų poreikių mokiniais). 11.5. Žino ir geba taikyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius specialųjį ugdymą, išmano Lietuvos specialiojo ugdymo sistemą. 11.6. Išmano pedagoginio vertinimo metodikas, geba atlikti pedagoginį mokinių vertinimą, nustatyti jų pasiekimus, žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms bei nustatyti specialiuosius ugdymosi poreikius, įvertinti pažangą. 11.7. Tobulina kvalifikaciją pedagoginės psichologinės tarnybos veiklos organizavimo, asmenų raidos vertinimo, jų specialiųjų poreikių nustatymo bei priskyrimo specialiųjų ugdymosi poreikių grupei klausimais.
III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
12. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 12.1. Atlieka mokinių (vaikų) pedagoginį vertinimą, įvertina jų specialiuosius ugdymosi poreikius Tarnyboje, mokykloje ar, esant žymiai ribotam mokinio (vaiko) mobilumui dėl ligos ar patologinės būklės – mokinio (vaiko) namuose, prireikus skiria specialųjį ugdymą. 12.2. Siūlo ugdymo formą, būdus ir metodus, prireikus rekomenduoja teikti specialiąją pedagoginę bei specialiąją pagalbą mokiniams (vaikams), kuriems nustatyti specialieji ugdymosi poreikiai. 12.3 Konsultuoja specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokytojus, pagalbos mokiniui specialistus specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo, ugdymo organizavimo klausimais. 12.4. Teikia metodinę pagalbą mokytojams, pagalbos mokiniui (vaikui) specialistams ir tėvams (globėjams, rūpintojams) mokinio (vaiko) pažinimo, specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių (vaikų) ugdymo bei jo organizavimo, įvairių specialiųjų pedagoginių problemų sprendimo klausimais, skleidžia ir diegia specialiojo ugdymo naujoves. 12.5. Formuoja mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius (vaikus) ir jų ugdymą kartu su bendraamžiais. 12.6. Analizuoja mokyklos dokumentus, susijusius su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymu. 12.7. Teikia informaciją apie mokinių (vaikų) specialiuosius ugdymosi poreikius ir jų tenkinimą suinteresuotoms institucijoms ar asmenims, susijusiems su mokinio (vaiko) ugdymu, gavęs tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą. 12.8. Esant Tarnybos ir ugdymo įstaigos arba Tarnybos ir šeimos susitarimui, teikia specialiąją pedagoginę pagalbą turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, mokymosi sunkumų, negalių švietimo pagalbos specialistų neturinčių ugdymo įstaigų vaikams bei vaikams, nelankantiems ugdymo įstaigų, padeda specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų ugdymosi poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymo ypatumus. 12.9. Rengia ir įgyvendina projektus bei programas ir / ar juose dalyvauja. 12.10. Rengia metodines rekomendacijas apie specialiųjų poreikių turinčių mokinių (vaikų) ugdymą, darbą su specialiųjų poreikių turinčiais mokiniais (vaikais) bei šių poreikių tenkinimą. 12.11. Dalyvauja išbandant naujas pedagoginio vertinimo metodikas, įvertinant jų tinkamumą naudoti. Domisi ir taiko savo darbe specialiosios pedagogikos naujoves. 12.12 Tvarko ir pildo savo darbo dokumentus, vykdo direktoriaus įsakymais nustatytas vidaus administravimo funkcijas ir konkrečių sričių kuravimą bei veiklas ir veda jų dokumentaciją, ir kt. 12.13. Vykdo kitus Tarnybos vadovo pavedimus, susijusius su Tarnybos specialiojo pedagogo funkcijomis. 12.14. Kelia kvalifikaciją.
IV SKYRIUS ATSAKOMYBĖ
13. Šias pareigas vykdantis darbuotojas atsako: 13.1. Už vykdomų pedagoginių tyrimų, korekcijos ir kitų atliekamų funkcijų kokybę. 13.2. Už turimos informacijos konfidencialumą, korektišką ir kokybišką vertinimo metodikų ir gautų duomenų panaudojimą. 13.3. Už kokybišką dokumentacijos valdymą, registravimą, rengiamų Tarnybos dokumentų tvarkymą, duomenų teisėtumą ir jų pateikimą laiku reikiamoms institucijoms ar asmenims ir kt. 13.4. Už spec. pedagoginės pagalbos kokybę bei profesinį tobulėjimą. 13.5. Už savo pareigų, numatytų šioje pareiginėje instrukcijoje, netinkamą vykdymą ar nevykdymą, pagal galiojantį Lietuvos Respublikos darbo kodeksą. 13.6. Už įstatymų pažeidimus, padarytus vykdant savo veiklą, pagal galiojantį Lietuvos Respublikos administracinį, baudžiamąjį bei civilinį kodeksus. 13.7. Už padarytą materialinę žalą, pagal galiojantį Lietuvos Respublikos darbo bei civilinį kodeksus.
_________________ |
|
| Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
| Pareigos: | |
| Vardas, Pavardė: | |
| Telefonas: | +37068832863 |
| El. paštas: | info@klrppt.lt |
| Adresas: | Klaipėdos r. sav. Gargždų m. Kvietinių g. 30 |