Penktadienis, balandžio 19 d.

Socialinių išmokų poskyrio atvejo vadybininkas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 63898
Skelbimo data: 2020-03-16
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Panevėžio miesto savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Panevėžio miesto savivaldybės administracija
Pareigos: Socialinių išmokų poskyrio atvejo vadybininkas
Pareiginės algos koeficientas: 7.10
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Panevėžio miesto savivaldybės

administracijos direktoriaus

2020 m. kovo 12 d. įsakymu Nr. A-220

SOCIALINIŲ REIKALŲ SKYRIAUS SOCIALINIŲ IŠMOKŲ POSKYRIO ATVEJO VADYBININKO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Socialinių reikalų skyriaus (toliau – Skyrius) Socialinių išmokų poskyrio (toliau – Poskyris) atvejo vadybininkas yra Panevėžio miesto savivaldybės administracijos (toliau – Savivaldybės administracija) darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, tiesiogiai pavaldus Poskyrio vedėjui.

2. Pareigybės lygis – B.

II SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

3.1. turėti aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą;

3.2. būti susipažinęs ir vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais piniginę socialinę paramą, gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, nedarbo socialinį draudimą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą; taip pat Savivaldybės tarybos sprendimais, administracijos direktoriaus, Savivaldybės administracijos ir Skyriaus veiklos nuostatais, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklėmis, Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems asmenims ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliu, nedirbančių asmenų atvejo vadybininko pareigybės aprašymu;

3.3. gebėti nustatyti ilgą laiką nedirbusio asmens poreikius paslaugoms ir priemonėms, palengvinančioms perėjimą nuo nedarbo prie užimtumo darbo rinkoje;

3.4. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, dirbti komandoje;

3.5. mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu).

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

4.1. užtikrina valstybės ir Savivaldybės institucijų, įstaigų ir (ar) organizacijų, teikiančių užimtumo skatinimo, motyvavimo paslaugas ir piniginę socialinę paramą nedirbantiems asmenims, veiklos koordinavimą ir skatina jų bendradarbiavimą;

4.2. teikia pirminę informaciją asmenims, pageidaujantiems dalyvauti projekto „Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modelis“ (toliau – Projektas) veiklose;

4.3. rengia Užimtumo tarnybos direktoriaus patvirtintą susitarimą dėl asmens integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas), kuriame nurodomos atvejo vadybininko ir asmens teisės bei pareigos, numatomos asmeniui teikti užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugos (toliau – Paslaugos) ir aktyvios darbo rinkos politikos priemonės (toliau – Priemonės), jų apimtys, teikėjai, teikimo eiliškumas, tvarka;

4.4. koordinuoja Susitarimo įgyvendinimą ir jame numatytų Paslaugų ir Priemonių teikimą asmenims;

4.5. atlieka asmens poreikių ir galimybių įvertinimą, profiliavimą;

4.6. organizuoja atvejo komandos susirinkimus;

4.7. parenka pagal atvejo komandos siūlymus Paslaugas ir Priemones asmeniui, nustato jų teikimo apimtis ir eiliškumą;

4.8. organizuoja asmens susitikimą su Susitarime numatytais Paslaugų teikėjais;

4.9. teikia siūlymus atvejo komandai dėl Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo;

4.10. teikia atvejo komandai informaciją apie Susitarimo įgyvendinimą ir asmens pasiektus rezultatus dalyvaujant Projekto veiklose;

4.11. užtikrina, kad vykdomas asmens duomenų tvarkymas atitiktų Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatas;

4.12. pagal poreikį dirba su Socialinių išmokų apskaitos informacine sistema „Parama“, Socialinės paramos šeimai informacine sistema (SPIS), kitomis duomenų bazėmis ir duomenų registrais pagal pareigybei priskirtas funkcijas;

4.13. teikia pasiūlymus tiesioginiam vadovui ir Projekto administravimo grupei Projekto įgyvendinimo klausimais;

4.14. nustatyta tvarka teikia su tiesioginiu vadovu suderintą informaciją apie Projekto veiklų įgyvendinimą Projekto administravimo grupei ir kitoms institucijoms;

4.15. teikia metodinę, dalykinę pagalbą Projekto partneriams Projekto įgyvendinimo klausimais;

4.16. nustatytais terminais Projekto administravimo grupei teikia su tiesioginiu vadovu suderintas ataskaitas, informaciją apie Projekto patirtas išlaidas ir kitus su Projektu susijus dokumentus;

4.17. teikia pasiūlymus dėl Paslaugų asmenims pirkimo poreikio;

4.18. inicijuoja viešųjų pirkimų procedūras pagal pareigybei priskirtas funkcijas Savivaldybės teisės aktų nustatyta tvarka;

4.19. tvarko dokumentus pagal šiai pareigybei priskirtas funkcijas;

4.20. pavaduoja Poskyrio visuomenei naudingos veiklos ir užimtumo didinimo specialistą;

4.21. vykdo kitus Skyriaus ir Poskyrio vedėjų pavedimus pagal Skyriaus ir Poskyrio kompetenciją.

________________________

Informacija apie įstaigą: Panevėžio miesto savivaldybės administracija Biudžetinė įstaiga Laisvės a. 20, LT-35200 Panevėžys Kodas 288724610
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 845 501346
El. paštas: administracija@panevezys.lt
Adresas: Laisvės a. 20, 35200 Panevėžys
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.