Šeštadienis, balandžio 27 d.

Socialinės paramos skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 57366
Skelbimo data: 2023-09-25
Skelbimas galioja iki: 2023-10-09
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Anykščių rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Socialinės paramos skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 8.50
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,581.00
Darbo vieta (miestas): Anykščiai
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. priežiūra ir kontrolė.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Socialinių paslaugų organizavimas ir koordinavimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Socialinių paslaugų kokybės priežiūra ir kontroliavimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
8. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
9. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
10. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
12. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
13. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
14. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
15. Apdoroja su priežiūra ir (ar) kontrole susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
16. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
17. Planuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų planavimą.
18. Prižiūri su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
19. Rengia ir teikia informaciją su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
20. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
21. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir (ar) kontrolės rengimą.
22. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
23. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
24. Planuoja socialinių paslaugų poreikį ir jų rūšis, organizuoja socialinių paslaugų poreikio nustatymą bei jų skyrimą rajono gyventojams, užtikrina informacijos apie teikiamas socialines paslaugas suvedimą į SPIS sistemą.
25. Apskaičiuoja mokesčio už teikiamas socialines paslaugas dydį pagal galiojančius teisės aktus ir asmens turimas pajamas bei turtą, rengia socialinių paslaugų apmokėjimo sutarčių projektus, sudaro asmenų bylas ir jas perduoda paslaugų teikėjams..
26. Organizuoja ir koordinuoja savivaldybei priskirtų funkcijų, susijusių su parama iš Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo lėšų, vykdymą.
27. Koordinuoja būsto pritaikymo neįgaliesiems priemonės įgyvendinimą.
28. Organizuoja komisijų posėdžius socialinių paslaugų nustatymo klausimais, informuoja apie priimtus sprendimus suinteresuotus asmenis ir įstaigas.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

29. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
29.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
29.2. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
29.3. studijų kryptis – teisė;
29.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
29.5. studijų kryptis – sociologija (arba);
arba:
29.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
29.7. darbo patirties sritis – socialinių paslaugų organizavimo ar teikimo srities patirtis;
29.8. darbo patirtis srityje – 1 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

30. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
30.1. komunikacija - 4 lygis;
30.2. analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
30.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
30.4. organizuotumas - 3 lygis;
30.5. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
31. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
31.1. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis;
31.2. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis.
32. Profesinė kompetencija:
32.1. dokumentų valdymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Stasė Rimkevičienė
Telefonas: 85 2196819; 8 672 86090
El. paštas: stase.rimkeviciene@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.