Šėtos seniūnijos Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 64673
Skelbimo data: 2025-10-18
Skelbimas galioja iki: 2025-10-31 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Kėdainių rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Kėdainių rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Šėtos seniūnijos Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1785,40
Darbo vieta (miestas): Kėdainiai
Informacija apie įstaigą: Valstybės tarnautojui, laimėjus konkursą, bus nustatomas 3 mėnesių išbandymo terminas.

Konkursą organizuojančios Kėdainių rajono savivaldybės administracijos kontaktai išsamesnei informacijai:
Atsakingas asmuo: Teisės ir personalo skyriaus vyriausioji personalo atrankos specialistė Eglė Lekečinskienė
Telefonas: +37034744210
El. paštas: egle.lekecinskiene@kedainiai.lt
Adresas: J. Basanavičiaus, 36, LT-57228 Kėdainiai
https://www.kedainiai.lt
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
ŠĖTOS SENIŪNIJOS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus seniūnui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos tvarkymas, leidimų prekybai ar paslaugoms teikti bei dėl leidimo laidoti seniūnijos teritorijoje esančiose kapinėse projektų rengimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Seniūnijai priskirtos teritorijos tvarkymo priežiūra, dalyvavimas statinių naudojimo ir aplinkos kokybės priežiūros komisijų darbe, personalo dokumentų ir veiklos norminių dokumentų rengimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
11. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
12. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
14. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
15. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
16. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
17. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
18. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
19. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
20. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
21. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
22. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
23. Išduoda gyventojams Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatyme, taip pat kituose teisės aktuose nustatytus gyvenamąją vietą patvirtinančius ir kitus faktinę padėtį patvirtinančius dokumentus, tvarko su gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų susijusią dokumentaciją..
24. Vykdo priskirtas viešųjų pirkimų funkcijas, dirba su Ecocost programa, CVP IS, CPO, rengia sutarčių projektus, vykdo sutarčių priežiūrą ir kontrolę, registruoja sutartis..
25. Priima ir nagrinėja asmenų prašymus dėl leidimų prekiauti (ar paslaugoms teikti) ir dėl leidimų laidoti seniūnijos teritorijoje esančiose kapinėse išdavimo, rengia leidimų projektus, tvarko su leidimų išdavimu susijusią dokumentaciją, laidojimo ir kapaviečių priežiūros dokumentaciją..
26. Vykdo seniūnijai priskirtoje teritorijoje esančių statinių naudojimo priežiūrą, rengia teisės aktų projektus susijusius su seniūnijos ribose esančių nekilnojamojo turto objektų adresų suteikimu, naikinimu, keitimu bei tikslinimu, tvarko neprižiūrimų sklypų duomenis, naudojantis adresų suteikimo programa, teikia informaciją Registrų centro adresų registrui..
27. Ruošia seniūno įsakymų projektus personalo klausimais, rengia darbo sutartis, jų papildymus, pakeitimus ir registruoja darbo sutartis, tvarko dokumentaciją..
28. Tvarko seniūnijos archyvą, dalyvauja sudarant dokumentacijos planus, parengia bylas valstybiniam saugojimui, suderina su Kauno regioniniu valstybės archyvu, tam, kad būtų įgyvendinti teisės aktai reglamentuojantys dokumentų saugojimą..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

29. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
29.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
29.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
29.3. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
29.4. studijų kryptis – ekonomika;
arba:
29.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
29.6. darbo patirties sritis – viešojo administravimo srityje;
29.7. darbo patirtis srityje – 1 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

30. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
30.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
30.2. organizuotumas - 3 lygis;
30.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
30.4. analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
30.5. komunikacija - 4 lygis.
31. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
31.1. konfliktų valdymas - 3 lygis.
32. Profesinė kompetencija:
32.1. viešųjų pirkimų išmanymas - 3 lygis;
32.2. dokumentų valdymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Teisės ir personalo skyriaus Vyriausiasis personalo atrankos specialistas
Vardas, Pavardė: Eglė Lekečinskienė
Telefonas: +370 347 44210
El. paštas: egle.lekecinskiene@kedainiai.lt
Adresas: J. Basanavičiaus, 36, LT-57228 Kėdainiai
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.