Penktadienis, balandžio 19 d.

Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centras Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro vadovas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 65947
Skelbimo data: 2020-08-05
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Valstybės įmonė Registrų centras
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centras Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro vadovas
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Pareigybės aprašymas:

Valstybės įmonė Registrų centras - pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1500 mūsų darbuotojų.

Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti:

RYTŲ LIETUVOS KLIENTŲ APTARNAVIMO CENTRO VADOVĄ (-Ę)

Darbo vieta: Vilnius

Darbo aprašymas:

  • planuoti ir organizuoti centro darbą (pavaldume 4 grupės, apie 90 darbuotojų), užtikrinti tinkamą padaliniui priskirtų funkcijų vykdymą;
  • planuoti ir vykdyti padalinių tikslus;
  • analizuoti ir tobulinti pavaldžių grupių veiklą;
  • užtikrinti kokybišką ir profesionalų klientų aptarnavimą, klientų aptarnavimo standartų laikymąsi bei savalaikį ir kokybišką paslaugų atlikimą padaliniuose;
  • užtikrinti centro darbuotojams teikiamos jų darbui reikalingos teisinės ir metodinės informacijos analizavimą ir tinkamą taikymą praktikoje;
  • užtikrinti efektyvią vidinę komunikaciją;
  • skatinti darbuotojų iniciatyvą ir stiprinti atsakomybę už veiklos rezultatus;
  • ugdyti ir motyvuoti padalinių darbuotojus;
  • teikti pasiūlymus dėl centro veiklos tobulinimo.

Reikalavimai pareigybei:

  • aukštasis universitetinis socialinių mokslų srities (vadybos ir verslo administravimo, viešojo administravimo, ekonomikos, teisės arba komunikacijos krypties) ar jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne trumpesnė nei 3 metų vadovavimo klientų aptarnavimą vykdančiam struktūriniam padaliniui patirtis;
  • išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius valstybės įmonių veiklą, valstybės registrų ir informacinių sistemų tvarkymą, asmens duomenų teisinę apsaugą, prašymų ir skundų nagrinėjimą bei asmenų aptarnavimą viešojo administravimo subjektuose;
  • inovatyvus požiūris į klientų aptarnavimą;
  • atitikti Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo nustatytus reikalavimus;
  • lyderystė, strateginis ir analitinis mąstymas;
  • labai geri bendravimo gebėjimai, efektyvaus konfliktinių situacijų valdymo įgūdžiai;
  • iniciatyvumas, siekis tobulinti veiklos procesus;
  • puikūs personalo valdymo įgūdžiai, gebėjimas planuoti laiką, organizuoti ir paskirstyti darbus bei nustatyti prioritetus;
  • labai gerai mokėti lietuvių kalbą, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti oficialius dokumentus;
  • anglų kalbos mokėjimas ne žemesniu nei B1 lygiu;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
  • mokėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu.

Mes siūlome:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 2700 Eur su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Kontaktai pasiteiravimui: Rūta Adomavičiūtė, el. p. ruta.adomaviciute@registrucentras.lt, tel. +370 651 22 197

Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 5) 250 7648
El. paštas:
Adresas: Vilniaus m. sav., Vilniaus m., Lvovo g. 25-101, LT-09320 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.