Atsinaujinantis Registrų centras – pagrindinių Lietuvos registrų ir valstybinės reikšmės informacinių sistemų tvarkytojas, siekiantis tapti pirmaujančia pasaulyje valstybės duomenų pagrindu sukurtas paslaugas teikiančia inovatyvia įmone, į savo komandą kviečia:
RIZIKŲ VALDYMO IR PREVENCIJOS SKYRIAUS VYRIAUSIĄJĮ (-Ą) SPECIALISTĄ (-Ę) Darbo vieta: Vilnius, Lvovo g. Darbo aprašymas: - vertina įmonės veiklos, vidaus teisės aktų atitiktį korupcijos prevenciją reglamentuojantiems teisės aktams;
- įgyvendina korupcijos prevencijos priemones;
- rengia vidaus teisės aktus skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais;
- rengia ir įgyvendina mokymų programas skyriaus kuruojamoje srityje;
- rengia rizikų valdymo politiką ir metodiką;
- organizuoja ir palaiko rizikų vertinimo procesą;
- savo kompetencijos ribose teikia pasiūlymus skyriaus vadovui, konsultuoja įmonės darbuotojus;
- vykdo kitas teisės aktais priskirtas ar pavestas funkcijas ir užduotis.
Reikalavimai pareigybei: - aukštasis universitetinis ar jam prilygintas teisės, ekonomikos, sociologijos, verslo, vadybos, viešojo administravimo studijų krypčių bakalauro ir magistro kvalifikacinis laipsnis;
- ne trumpesnė nei 2 metų korupcijos prevencijos ir (ar) rizikų valdymo ir (ar) atitikties srityse ir (ar) teisinio darbo patirtis;
- Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
- puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
- anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
- gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
- Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytiems reikalavimams, atitikimas;
- teisės aktuose nustatytų reikalavimų, būtinų išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, atitikimas;
- atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.
Mes siūlome: - galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
- iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
- bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
- darbo užmokestį nuo 1840 Eur su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Bet tai - tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir Įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
|