Projektų valdymo skyriaus Projektų administratorius

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 70371
Skelbimo data: 2021-04-30
Konkursą inicijuojanti įstaig: Informatikos ir ryšių departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Informatikos ir ryšių departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Projektų valdymo skyriaus Projektų administratorius
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Pareigybės aprašymas:

PROJEKTŲ VALDYMO KYRIAUS

PROJEKTŲ ADMINISTRATORIAUS

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Projektų valdymo skyriaus projektų administratoriaus (toliau – projektų administratorius) pareigybė yra priskiriama specialistų grupei.

2. Pareigybės lygis – A2.

3. Pareigybės paskirtis – užtikrinti Projektų valdymo skyriaus (toliau – Skyrius) užduočių ir funkcijų, susijusių su informacinių technologijų (toliau – IT) projektų administravimu, vykdymą.

4. Pareigybės pavaldumas – projektų administratorius tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM ARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;

5.2. turėti ne mažesnę kaip 1 (vienerių) metų darbo projektų darbo grupėse arba projektų valdymo profesinę patirtį;

5.3. būti susipažinus su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais projektų valdymą, bei mokėti juos taikyti praktikoje;

5.4. mokėti anglų kalbą pažengusiojo vartotojo lygmens B2 lygiu;

5.5. mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu;

5.6. išmanyti projektų valdymo standartus ir gerąsias praktikas bei informacinių sistemų kūrimo būdus;

5.7. išmanyti dokumentų bei teisės aktų rengimo taisykles;

5.8. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

6.1. pagal Skyriaus kompetenciją koordinuoja Informatikos ir ryšių departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – departamentas) valdomų ir tvarkomų registrų, informacinių ir ryšių sistemų kūrimo, plėtros ir kitų projektų vykdymą, fiksuoja ir vertina tarpinius ir galutinius projektų įgyvendinimo rezultatus, identifikuoja esamas problemas ir galimas rizikas, dalyvauja darbo grupių veikloje;

6.2. analizuoja ir apibendrina informaciją apie vykdomus ir baigtus registrų ir informacinių sistemų kūrimo ir plėtros projektus, teikia pasiūlymus Skyriaus vedėjui informacinių sistemų plėtros klausimais;

6.3. rengia ir dalyvauja rengiant departamento valdomų ir tvarkomų registrų ir informacinių sistemų plėtros investicinius projektus;

6.4. kuria ir saugo projekto valdymo dokumentus;

6.5. kontroliuoja projekto veiklą;

6.6. koordinuoja vidinius ir išorinius ryšius;

6.7. kartu su projekto vykdytojais rengia projekto plano pakeitimus ir teikia tvirtinti;

6.8. koordinuoja projekto valdymo plane nustatytų reikalavimų ir procedūrų laikymąsi, vykdant projektą;

6.9. užtikrina rizikos procedūrų vykdymą;

6.10. užtikrina įgyvendinamo projekto kiekvienos užduoties įvykdymo kokybės kontrolę;

6.11. rengia projekto ataskaitas ir teikia suinteresuotoms institucijoms;

6.12. pagal kompetenciją dalyvauja Europos Sąjungos informacinių sistemų plėtros projektų darbo grupėse siekiant užtikrinti tarptautinių valstybės įsipareigojimų vykdymą;

6.13. rengia ir dalyvauja rengiant reikalingų tvarkos aprašų, metodikų ir kitų su projektų valdymu susijusių dokumentų projektus, teikia pasiūlymus dėl projektų valdymo proceso kūrimo ir diegimo, tobulinimo ir įgyvendinimo;

6.14. konsultuoja projekto darbo grupės narius ir kitus departamento valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, projekto valdymo ir įgyvendinimo klausimais;

6.15. nagrinėja ir vertina projekto rizikas ir siūlo rizikų valdymo priemones

6.16. teikia siūlymus projekto įgyvendinimo ir valdymo gerinimo klausimais

6.17. vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus, siekdamas įgyvendinti departamento veiklos tikslus.

IV SKYRIUS

ATSAKOMYBĖ

7. Šias pareigas vykdantis darbuotojas atsako už pareigybės aprašyme nustatytų funkcijų ir tiesioginio vadovo pavedimų vykdymą kokybiškai ir laiku.

Informacija apie įstaigą: Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas yra nuo 7,3 iki 8,5 (nuo 838.32 iki 959.18 atskaičius mokesčius), priklausomai nuo turimos profesinio darbo patirties. Papildoma informacija dėl gyvenimo aprašymo (CV) pildymo (pagal LRV 2017 m. birželio 21 d. nutarimą Nr. 496):

gyvenimo aprašyme reikia nurodyti vardą, pavardę, gimimo datą, gyvenamosios vietos adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, išsilavinimą, darbo patirtį, savo privalumų sąrašą (nurodyti dalykines savybes). Jeigu pareigybei, kuriai skelbiamas konkursas, užimti būtini tam tikri įgūdžiai, šiame sąraše turi būti nurodyti ir jie.
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8 5 271 71 77
El. paštas: ird@vrm.lt
Adresas: Šventaragio 2, Vilnius LT-01510
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.