Penktadienis, balandžio 26 d.

Projektų įgyvendinimo ir priežiūros skyriaus vyriausiasis specialistas koef. nuo 7,7 iki 8,9

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 85602
Skelbimo data: 2023-01-26
Skelbimas galioja iki: 2023-02-09
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra
Pareigos: Projektų įgyvendinimo ir priežiūros skyriaus vyriausiasis specialistas koef. nuo 7,7 iki 8,9
Pareiginės algos koeficientas: 7.70
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,432.20
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Sudaroma terminuota 2 metų darbo sutartis.
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūros direktoriaus 2022 m. kovo 17 d.
įsakymu Nr. T1-119

PASTATŲ ENERGINIO TAUPUMO DEPARTAMENTO
PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO IR PRIEŽIŪROS SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
Nr. P-P-3-4

I. PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūros (toliau – Agentūra) Pastatų energinio taupumo departamento (toliau – PET departamentas) Projektų įgyvendinimo ir priežiūros skyriaus (toliau – Skyrius) vyriausiasis specialistas (projektų vadovas) yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį.
2. Pareigybės grupė – specialistai.
3. Pareigybės lygis – A2.
II. PASKIRTIS

4. Vyriausiojo specialisto pareigybė reikalinga užtikrinti efektyvų ir patikimą Skyriui pavestų administravimo funkcijų, susijusių su projektų, įgyvendinant Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programą (toliau – Programa), ir kitų Agentūros atsakomybės sričiai priskirtų priemonių, susijusių su pastatų modernizavimu, vykdymą. Suteikti pagalbą ir konsultacijas pastatų savininkams ir kitiems pastatų modernizavimo proceso dalyviams.

III. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą.
6. Turėti 1 metų darbo patirtį rengiant ar įgyvendinant valstybės biudžeto, ES ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamus projektus.
7. Mokėti naudotis šiomis kompiuterinėmis programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių ruošimo ir pristatymo, elektroninio pašto.
8. Mokėti naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais.
9. Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos ir ES teisės aktais, reglamentuojančiais ES finansinės paramos programų ir ES fondų administravimą.
10. Mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas.
11. Gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.
12. Sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo taisykles, teisės aktų rengimo taisykles.
13. Turėti vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti lengvąjį automobilį;

IV. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

14. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
14.1. atlieka pagal atsakomybės sritį priskirtų projektų veiklų planavimą;
14.2. koordinuoja pagal atsakomybės sritį priskirtų projektų veiklų įgyvendinimą, kontroliuoja nustatytų veiklų rezultatus;
14.3. atsiskaito už pagal atsakomybės sritį priskirtų projektų veiklų rezultatus;
14.4. organizuoja mokymus ir konsultuoja projektų vykdytojus bei kitus pastatų modernizavimo sektoriaus proceso dalyvius projektų rengimo, projektų įgyvendinimo, pastatų priežiūros gerinimo, projektų finansinio valdymo ir kitais klausimais;
14.5. pagal priskirtą atsakomybės sritį dalyvauja daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkų, kitų pastatų sektoriaus dalyvių organizuojamuose susirinkimuose, savivaldybių tarybų posėdžiuose, svarstymuose, kituose susirinkimuose dėl priskirtų projektų įgyvendinimo;
14.6. rengia reikiamą informaciją ir paaiškinimus pagal atsakomybės sritį priskirtų finansuojamų projektų audituose;
14.7. rengia ir sistemina informaciją apie įgyvendinamus projektus, teikia atitinkamą informaciją, reikalingą ataskaitoms parengti;
14.8. tvarko su projektų administravimu susijusius dokumentus, bylas, parengia juos perdavimui į archyvą;
14.9. vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Skyriaus, PET departamento ar Agentūros veiklos tikslai.
15. Vyriausiojo specialisto pareigos nustatomos Agentūros Procedūrų vadove, Darbo tvarkos taisyklėse, tvarkose, kituose vidiniuose Agentūros teisės aktuose bei LR darbo kodekse ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose darbo santykius.



V. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS

16. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui.


Susipažinau

(Parašas)

(Vardas ir pavardė)

(Data)
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8~5) 272 57 58
El. paštas: apva@apva.lt
Adresas: Labdarių g. 3, LT-01120 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.