Šeštadienis, balandžio 20 d.

Projekto „Įmonių socialinės atsakomybės skatinimas“ vadovas (pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientų intervalas 7,6–10,5)

Skelbimo nr.: 59891
Skelbimo data: 2019-08-09
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija
Pareigos: Projekto „Įmonių socialinės atsakomybės skatinimas“ vadovas (pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientų intervalas 7,6–10,5)
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos socialinės
apsaugos ir darbo ministro
2019 m. rugpjūčio 2 d. įsakymu Nr. P1-397

PROJEKTO Nr. 08.5.1-ESFA-V-423-02-0001 „ĮMONIŲ SOCIALINĖS ATSAKOMYBĖS SKATINIMAS“ PROJEKTO VADOVAS

PAREIGYBĖ

1. Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Trišalės tarybos koordinavimo skyrius (toliau – TTKS), projekto Nr. 08.5.1-ESFA-V-423-02-0001 „Įmonių socialinės atsakomybės skatinimas“ (toliau – projektas) vadovas yra darbuotojas, dirbantis pagal terminuotą darbo sutartį projekto įgyvendinimo laikotarpiui, iki 2021-06-31 (toliau – darbuotojas).
2. Pareigybės lygis – A.
3. Pareigybės paskirtis – Europos Sąjungos fondų lėšomis finansuojamo projekto vadovo pareigybė reikalinga organizuoti projekto vykdymą, neatsiliekant nuo detalių darbų atlikimo ir veiklų grafikų, nuolat sekti, kontroliuoti, kad projektas būtų vykdomas ir atitiktų skaidraus finansų valdymo, sąnaudų efektyvumo ir išlaidų – naudos principus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

4. Šias pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
4.2. turėti ne mažesnę kaip 2 metų praktinio darbo patirtį įgyvendinant ir/ar administruojant projektą;
4.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešuosius pirkimus;
4.4. Išmanyti Lietuvos 2014-2020 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją, 2014-2020 m. Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų administravimą Lietuvoje;
4.5. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir ją panaudoti rengiant išvadas, gebėti nustatyti pagrindines problemas, siūlyti sprendimų variantus, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti išvadas ir pasiūlymus;
4.6. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, mokėti kaupti, sisteminti, analitiškai vertinti informaciją, ir rengti išvadas bei sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu. Taip pat išmanyti teisės aktų rengimo taisykles, raštvedybos taisykles, dokumentų rengimo, tvarkymo taisykles bei apskaitos taisykles;
4.7. mokėti dirbti su Microsoft Office programiniu paketu;
4.8. mokėti anglų kalbą ne žemesniu nei pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
4.9. mokėti dirbti su duomenų mainų svetaine skirta projektų įgyvendinamų pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą.

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
5.1. vadovauja Projekto įgyvendinimo veiklai;
5.2. nuolat seka, kontroliuoja, prižiūri, kad Projektas būtų vykdomas pagal Projekto detalų darbų atlikimo ir veiklų grafiką;
5.3. organizuoja susirašinėjimą Projekto vykdymo ir atsiskaitymo klausimais su tiekėjais, rangovais, Projekto koordinatoriais ir pagrindiniais Projekto partneriais;
5.4. rengia, tikrina tarpines Projekto ataskaitas ir pateikia koordinuojančioms institucijoms;
5.5. rengia, tikrina ir pateikia Projekto galutinę ataskaitą;
5.6. rengia ir teikia informaciją apie Projekto eigą;
5.7. esant būtinumui, organizuoja savalaikį lėšų perkėlimą, vadovaujantis nustatytomis procedūromis, tarp Projekto biudžeto eilučių;
5.8. organizuoja ir vykdo Projekte numatytus viešuosius pirkimus;
5.9. atsako už Projekto eigos dokumentų surinkimą bei saugojimą, sudaro dokumentų bylas, priskirtas patvirtintame skyriaus dokumentacijos plane ir garantuoja dokumentų apsaugą bei laiku juos atiduoda į archyvą;
5.10. viešina Projektą pagal viešinimo planą ir suderina viešinimo priemones;
5.11. konsultuojasi su viešųjų pirkimų specialistais Projekto pirkimų organizavimo klausimais;
5.12. konsultuojasi, su Europos socialinio fondo agentūros priskirtu projektų vadovu;
5.13. informuoja Trišalės tarybos koordinavimo skyriaus vedėją apie veiklas, kurios turi būti atliktos vykdant Projektą;
5.14. derina Projekto vykdymo veiklas su TTKS vedėju;
5.15. teikia pasiūlymus TTKS vedėjui Projekto įgyvendinimo ir kitais su Projektu susijusiais klausimais;
5.16. administruojant Projektą, vadovaujasi finansavimo sutarties nuostatomis bei laikosi galiojančių Lietuvos Respublikos įstatymų, Vyriausybės nutarimų, ES teisės aktais ir kitais susijusiais teisės aktais;
5.17. Pagal kompetenciją vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
5.18. Projekto vadovas tiesiogiai pavaldus TTKS vedėjui.
_________________
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Adresas: A. Vivulskio g. 11, LT 03610 Vilnius
Telefonas: 870668201
El. paštas: vaida.gudzinskiene@nbfcentras.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.