Projekto "Bendros informacinės sistemos valstybės įstaigų personalui administruoti sukūrimas ir tobulinimas" projekto finansininkas (0,25 pareigybės, pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas yra nuo 2,09 iki 2,25)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 65730
Skelbimo data: 2020-07-24
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Informatikos ir ryšių departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Informatikos ir ryšių departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Projekto "Bendros informacinės sistemos valstybės įstaigų personalui administruoti sukūrimas ir tobulinimas" projekto finansininkas (0,25 pareigybės, pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas yra nuo 2,09 iki 2,25)
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Pareigybės aprašymas:

PROJEKTO NR. 10.1.1-ESFA-V-913-01-0006

,,BENDROS INFORMACINĖS SISTEMOS VALSTYBĖS ĮSTAIGŲ PERSONALUI ADMINISTRUOTI SUKŪRIMAS IR TOBULINIMAS

PROJEKTO FINANSININKO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis bendrai finansuojamo projekto Nr. 10.1.1-ESFA-V-913-01-0006 „Bendros informacinės sistemos valstybės įstaigų personalui administruoti sukūrimas ir tobulinimas“ (toliau – Projektas) finansininko pareigybė priskiriama specialistų pareigybių grupei.

2. Pareigybės lygis – A2.

3. Pareigybės paskirtis – tvarkyti Projekto buhalterinę apskaitą, teikti finansines ataskaitas, teikti mokestines ataskaitas bei atlikti kitas su Projekto įgyvendinimu susijusias finansines operacijas.

4. Šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus Projekto vadovui.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;

5.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį Europos Sąjungos finansuojamų projektų buhalterinės apskaitos srityje;

5.3. būti susipažinęs su Europos Sąjungos teisės aktais, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais bei dokumentais, susijusiais su Europos Sąjungos finansuojamais projektais;

5.4. išmanyti dokumentų ir teisės aktų rengimo taisykles ir sugebėti rengti tvarkomuosius, organizacinius dokumentus ir teisės aktų projektus;

5.5. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office arba LibreOfficeprograminiu paketu;

5.6. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir ją panaudoti priimant sprendimus, gebėti analizuoti didelės apimties informaciją, nustatyti loginius priežastinius ryšius, apibrėžti sudėtingas problemas ir vertinti jų sprendimo alternatyvas;

5.7. turėti bendravimo ir komandinio darbo įgūdžių – gebėti aiškiai reikšti mintis žodžiu ir raštu, perteikti informaciją, pasirinkti tinkamą bendravimo stilių, priemones ir aplinką, atsižvelgdamas į informacijos teikimo tikslą.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

6.1. tvarko Projekto finansinę apskaitą, užtikrina apskaitos dokumentų atitikimą buhalterinės apskaitos tvarkymo ir kitų teisės aktų reikalavimams;

6.2. bendradarbiaujant su Projekto vadovu parengia mokėjimų prašymų teikimo grafiką;

6.3. Europos socialinių fondų agentūrai teikia mokėjimo prašymus, gautos iš Projekto partnerio mokėjimo pavedimų kopijas bei kitus dokumentus;

6.4. teikia duomenis Projekto ataskaitoms, finansinėms ataskaitoms bei kitoms ataskaitoms sudaryti, kad jose būtų pateikta teisinga ir savalaike informacija;

6.5. užtikrina, kad būtų tinkamomis pripažintos išlaidos ir tinkamomis dar nepripažintos išlaidos apskaitoje aiškiai atskirtos;

6.6. tvarko Projekto apskaitą, susijusią su darbo užmokesčiu;

6.7. rengia mokėjimo nurodymus bankui dėl lėšų pervedimo, kad nustatytu laiku išieškomos permokėtos arba panaudotos pažeidžiant teisės aktus lėšos būtų sugrąžintos į Valstybės biudžetą;

6.8. kontroliuoja piniginių lėšų atsiskaitymus, kad būtų užtikrintas savalaikis įsipareigojimų vykdymas;

6.9. atlieka gaunamų dokumentų einamąją finansinę kontrolę, užtikrina, kad lėšos būtų naudojamos tinkamai ir pagal paskirtį;

6.10. saugo visus su ES projekto lėšų panaudojimu susijusius dokumentus, paruošia juos archyvui pagal nustatytus reikalavimus, kad būtų užtikrintas greitas priėjimas prie turimų dokumentų;

6.11. pagal kompetenciją sprendžia klausimus, susijusius ES projekto turto apskaita, mokėjimo prašymų rengimu ir teikimu, taip pat su sutarčių apmokėjimu bei atsiskaitymu, analizuoja informaciją šiais klausimais;

6.12. pagal kompetenciją vertina Projekto įgyvendinimo rizikas ir teikia pasiūlymus Projekto vadovui kaip jas valdyti;

6.13. dalyvauja Projekto grupės posėdžiuose ir pasitarimuose;

6.14. pagal kompetenciją vykdo kitus Projekto vadovo pavedimus, susijusius su Projekto įgyvendinimu.

IV SKYRIUS

ATSAKOMYBĖ

7. Šias pareigas vykdantis darbuotojas atsako už pareigybės aprašyme nustatytų funkcijų ir Projekto vadovo pavedimų vykdymą kokybiškai ir laiku.

Susipažinau

____________________________

(Parašas)

____________________________

(Vardas ir pavardė)

____________________________

(Data)

Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8 5 271 71 77
El. paštas: ird@vrm.lt
Adresas: Šventaragio 2, Vilnius LT-01510
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.