Projektas"Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modelis" Finansininkas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 64003
Skelbimo data: 2020-03-26
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Projektas"Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modelis" Finansininkas
Pareiginės algos koeficientas: 6.80
Pareigybės aprašymas:
IŠ EUROPOS SĄJUNGOS STRUKTŪRINIŲ FONDŲ LĖŠŲ BENDRAI FINANSUOJAMO PROJEKTO NR. 07.3.1-ESFA-V-401-06-0001 „UŽIMTUMO SKATINIMO IR MOTYVAVIMO PASLAUGŲ NEDIRBANTIEMS IR SOCIALINĘ PARAMĄ GAUNANTIEMS ASMENIMS MODELIS“ FINANSININKO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
koeficientas-nuo 6,8.
Darbo vieta- Geležinio Vilko g. 3A, Vilnius

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) vykdomo Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr. 07.3.1-ESFA-V-401-06-0001 „Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modelis“ (toliau – Projektas) finansininko pareigybė yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, ir gaunantis darbo užmokestį iš šio Projekto finansavimui skiriamų lėšų. Ši pareigybė priskirta Užimtumo tarnybos darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių I grupei.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Projekto finansininko pareigybė reikalinga Projekto buhalterinės apskaitos tvarkymui, mokėjimo prašymų rengimui, finansinių išteklių panaudojimo kontrolei bei operatyviam ir savalaikiam lėšų apskaitos, pinigų srauto judėjimo užtikrinimui, lėšų panaudojimo ir deklaravimo planavimui, stebėsenos vykdymui, Projekto biudžeto vykdymo analizavimui.
4. Projekto finansininkas tiesiogiai pavaldus Finansų, teisės ir pirkimų departamento Priemonių apskaitos skyriaus (toliau – Priemonių apskaitos skyrius) vedėjui.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
5.1. turėti aukštąjį socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą;
5.2. turėti ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį finansų srityje;
5.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius darbo rinkos ir užimtumo rėmimo politikos įgyvendinimą, biudžetinių įstaigų buhalterinę apskaitą ir atskaitomybę, Europos Sąjungos paramos programų lėšų administravimą, darbo santykių reguliavimą, dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
5.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, analitiškai įvertinti problemas, rengti išvadas;
5.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti ir įforminti dokumentus;
5.6. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
6.1. atsako už Projekto buhalterinę apskaitą, mokėjimų prašymų parengimą bei imasi reikalingų priemonių tinkamai Projekto lėšų apskaitai ir išlaidų deklaravimui užtikrinti;
6.2. kiekvieną mėnesį rengia Projekto planuotų, faktinių, deklaruotų bei netinkamų išlaidų stebėseną atsako už jos teisingumą ir teikia išvadas bei pasiūlymus dėl lėšų panaudojimo planavimo gerinimo Priemonių įgyvendinimo organizavimo ir Priemonių apskaitos skyriams;
6.3. rengia dokumentų projektus reikalingus Projekto įgyvendinimui jo kompetencijai priskirtais klausimais;
6.4. konsultuoja Projekto partnerius, Užimtumo tarnybos Klientų aptarnavimo departamentų, Klientų aptarnavimo skyrių bei Priemonių apskaitos skyriaus specialistus Projekto įgyvendinimui būtinais jo kompetencijai priskirtais klausimais;
6.5. vykdo Projekto atsiskaitymus su Projekto partneriais, prekių ir paslaugų teikėjais, rangovais, įstaigomis, organizacijomis ir fiziniais asmenimis;
6.6. patikrina ar visi mokėjimai iš Projekto banko sąskaitos yra patvirtinti atitinkamais dokumentais, pagrindžiančiais tokius mokėjimus ir įvertina, ar operacijai atlikti pakaks patvirtintų asignavimų lėšų;
6.7. laiku registruoja visus tinkamai įformintus ir apskaitos dokumentais pagrįstus ūkinius įvykius ir ūkines operacijas į Finansų valdymo ir apskaitos sistemą;
6.8. sudaro, spausdina ir pasirašo suvestinius apskaitos duomenų žiniaraščius;
6.9. apskaičiuoja darbo užmokestį ir kitas išmokas Projekto darbuotojams bei su tuo susijusius mokesčius ir įmokas, rengia darbo užmokesčio apskaičiavimo ir išmokėjimo žiniaraščius, tvarko Projekto darbuotojų nedarbingumo pažymėjimus;
6.10. rengia Projekto biudžeto vykdymo ir finansinių ataskaitų rinkinius ir kitas ataskaitas;
6.11. surenka, patikrina ir susistemina Projekto įgyvendinimo metu pateiktus išlaidų apmokėjimą įrodančius dokumentus, išlaidų pažymas pagal Projekto partnerių ir Užimtumo tarnybos klientų aptarnavimo skyrių pateiktus duomenis ir užpildo atitinkamus patikros lapus ir rengia suvestinius mokėjimo prašymus, kuriuos įkelia į Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamų Projekto duomenų mainų svetainę;
6.12. renka ir teikia jo kompetencijai priskirtus Projekto duomenis bei dokumentus Projekto auditą ir kontrolę atliekantiems asmenims;
6.13. atlieka jo kompetencijai priskirtų Projekto finansinių dokumentų apskaitą, registravimą ir užtikrina tinkamą jų saugojimą, naikinimą, perdavimą į archyvą bei Priemonių apskaitos skyriui;
6.14. vykdo bei atsako už tinkamą Projekto panaudotų, deklaruotų lėšų, netinkamų išlaidų apskaitą, užtikrina netinkamų išlaidų susigrąžinimą;
6.15. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Finansų, teisės ir pirkimų departamento direktoriaus, Priemonių apskaitos skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Projektu.

IV SKYRIUS
ATSAKOMYBĖ

7. Šias pareigas vykdantis darbuotojas atsako už:
7.1. savo darbo funkcijų atlikimą laiku ir kokybiškai, renkamų, analizuojamų ir pateikiamų duomenų tikslumą;
7.2. Užimtumo tarnybos konfidencialaus pobūdžio informacijos saugojimą;
7.3. darbo, priešgaisrinės saugos ir higienos normų laikymąsi;
7.4. racionalų darbo laiko naudojimą.
8. Darbuotojas už savo pareigų netinkamą vykdymą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
9. Baigdamas savo darbo santykius Užimtumo tarnyboje, Projekto veiklos tęstinumo ir perimamumo užtikrinimui, perduoda visus turimus Projekto dokumentus, kitus dokumentus bei supažindina su vykdomais darbais Priemonių apskaitos ir Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyrius arba kitą Užimtumo tarnybos direktoriaus paskirtą asmenį.
Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8-5) 236 0770
El. paštas: info@ldb.lt
Adresas: Geležinio Vilko g. 3A, LT-03131 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.