Trečiadienis, gegužės 15 d.

Projektas"Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modelis" Atvejo vadybininkas (Pagėgiai). Terminuota darbo sutartis, darbo užmokestis (pareiginės algos koeficiento dydis) nuo 6,8 iki 7,1.

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 76456
Skelbimo data: 2022-01-18
Skelbimas galioja iki: 2022-02-01
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Pareigos: Projektas"Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modelis" Atvejo vadybininkas (Pagėgiai). Terminuota darbo sutartis, darbo užmokestis (pareiginės algos koeficiento dydis) nuo 6,8 iki 7,1.
Pareiginės algos koeficientas: 6.80
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,230.80
Darbo vieta (miestas): Pagėgiai
Informacija apie įstaigą: Projektas "Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modelis" Atvejo vadybininkas (Pagėgiai). Terminuota projektinio darbo sutartis, darbo užmokestis (pareiginės algos koeficiento dydis) nuo 6,8 iki 7,1.
Pareigybės aprašymas:


IŠ EUROPOS SĄJUNGOS STRUKTŪRINIŲ FONDŲ LĖŠŲ BENDRAI FINANSUOJAMO PROJEKTO NR. 07.3.1-ESFA-V-401-06-0001 „UŽIMTUMO SKATINIMO IR MOTYVAVIMO PASLAUGŲ NEDIRBANTIEMS IR SOCIALINĘ PARAMĄ GAUNANTIEMS ASMENIMS MODELIS“ ATVEJO VADYBININKO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) vykdomo Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr. 07.3.1-ESFA-V-401-06-0001 „Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modelis“ (toliau – Projektas) atvejo vadybininko pareigybė yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, ir gaunantis darbo užmokestį iš šio Projekto finansavimui skiriamų lėšų. Ši pareigybė priskirta Užimtumo tarnybos darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių I grupei.

2. Pareigybės lygis – A2.

3. Projekto atvejo vadybininko pareigybė reikalinga gebėti nustatyti asmens poreikius paslaugoms ir priemonėms, palengvinančioms perėjimą nuo nedarbo prie užimtumo darbo rinkoje Pagėgių teritorijoje.

4. Projekto atvejo vadybininkas tiesiogiai pavaldus Projektų valdymo skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

5.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;

5.2. būti susipažinęs ir vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais piniginę socialinę paramą, gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, nedarbo socialinį draudimą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą; taip pat Savivaldybės tarybos sprendimais, Savivaldybės administracijos direktoriaus, Savivaldybės administracijos ir socialinės paramos skyriaus (toliau – Skyrius) veiklos nuostatais, Vidaus tvarkos taisyklėmis, Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems asmenims ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliu, nedirbančių asmenų atvejo vadybininko pareigybės aprašymu;

5.3. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;

5.4. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją;

5.5. dirbti komandoje bei savarankiškai organizuoti savo darbą.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

6.1. užtikrina valstybės ir savivaldybės institucijų, įstaigų ir (ar) organizacijų, teikiančių užimtumo skatinimo, motyvavimo paslaugas ir piniginę socialinę paramą nedirbantiems asmenims, veiklos koordinavimą ir skatina jų bendradarbiavimą;

6.2. teikia pirminę informaciją asmenims, pageidaujantiems dalyvauti Projekto veiklose;

6.3. rengia Užimtumo tarnybos direktoriaus patvirtintą susitarimą dėl asmens integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas), kuriame nurodomos nedirbančių asmenų atvejo vadybininko ir asmens teisės bei pareigos, numatomos asmeniui teikti užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugos (tolia -Paslaugos) bei aktyvios darbo rinkos politikos priemonės (toliau- Priemonės), jų apimtys, teikėjai, teikimo eiliškumas, tvarka;

6.4. koordinuoja Susitarimo įgyvendinimą ir jame numatytų paslaugų ir priemonių teikimą asmenims;

6.5. atlieka asmens poreikių ir galimybių įvertinimą, profiliavimą;

6.6. organizuoja atvejo komandos susirinkimus;

6.7. parenka pagal atvejo komandos siūlymus Paslaugas ir Priemones asmeniui, nustato jų teikimo apimtis ir eiliškumą;

6.8. organizuoja asmens susitikimą su Susitarime numatytais Paslaugų teikėjais;

6.9. teikia siūlymus atvejo komandai dėl Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo;

6.10. teikia atvejo komandai informaciją apie Susitarimo įgyvendinimą ir asmens pasiektus rezultatus dalyvaujant Projekto veiklose;

6.11. užtikrina, kad vykdomas asmens duomenų tvarkymas atitiktų Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatas;

6.12. pagal poreikį dirba su Socialinių išmokų apskaitos informacine sistema „Parama“, Socialinės paramos informacine sistema „SPIS“ (atvejo vadybininkas savivaldybėje) ar „eDBirža“ (atvejo vadybininkas Užimtumo tarnyboje), kitomis duomenų bazėmis pagal savo kompetenciją;

6.13. teikia pasiūlymus tiesioginiam vadovui ir projekto administravimo grupei Projekto įgyvendinimo klausimais;

6.14. Užimtumo tarnybos direktoriaus nustatyta tvarka informaciją apie Projekto veiklų įgyvendinimą teikia Projekto administravimo grupei bei kitoms institucijoms;

6.15. teikia metodinę, dalykinę pagalbą Projekto partneriams Projekto įgyvendinimo klausimais;

6.16. nustatytais terminais teikia Projekto administravimo grupei ataskaitas, informaciją apie Projekto patirtas išlaidas bei kitus su Projektu susijus dokumentus.;

6.17. inicijuoja viešųjų pirkimų procedūras ir teikia pasiūlymus dėl perkamų paslaugų poreikio užimtumo skatinimo, motyvavimo paslaugas ir piniginę socialinę paramą nedirbantiems asmenims;

6.18. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo, Projektų valdymo skyriaus vedėjo pavedimus bei nurodymus, siekiant tinkamai ir laiku įgyvendinti Projektą.

IV SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO ATSAKOMYBĖ

7. Šias pareigas vykdantis Projekto darbuotojas atsako už:

7.1. savo darbo funkcijų atlikimą laiku ir kokybiškai renkamų, analizuojamų ir pateikiamų duomenų tikslumą;

7.2. Užimtumo tarnybos konfidencialaus pobūdžio informacijos saugojimą;

7.3. darbo, priešgaisrinės saugos ir higienos normų laikymąsi;

7.4. tikslingą bei ekonomišką iš Projektui skirtų lėšų įsigyto turto naudojimą;

7.5. racionalų darbo laiko naudojimą.

8. Projekto darbuotojas už savo pareigų netinkamą vykdymą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

9. Baigdamas savo darbo teisinius santykius Užimtumo tarnyboje, Projekto veiklos tęstinumo ir perimamumo užtikrinimui, privalo perduoti visus turimus Projekto dokumentus, kitus dokumentus bei supažindinti su vykdomais darbais, Projektų valdymo skyrių arba kitą Užimtumo tarnybos direktoriaus paskirtą asmenį.

Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8-5) 236 0770
El. paštas: info@uzt.lt
Adresas: Geležinio Vilko g. 3A, LT-03131 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.