Šeštadienis, balandžio 20 d.

Projektas "Jaunimo užimtumo skatinimas" Finansininkas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 62772
Skelbimo data: 2020-01-22
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Projektas "Jaunimo užimtumo skatinimas" Finansininkas
Pareiginės algos koeficientas: 6.80
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Užimtumo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2019 m. spalio 7 d. įsakymu Nr. V-402


IŠ EUROPOS SĄJUNGOS STRUKTŪRINIŲ FONDŲ LĖŠŲ BENDRAI FINANSUOJAMO PROJEKTO PROJEKTO NR. 07.4.1-ESFA-V-414-01-0001 „JAUNIMO UŽIMTUMO SKATINIMAS“ FINANSININKO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS (koeficientas-nuo 6,8)
Darbo vieta-Geležinio Vilko g. 3A, Vilnius

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Užimtumo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) vykdomo Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr. 07.4.1-ESFA-V-414-01-0001 „Jaunimo užimtumo skatinimas“ (toliau – Projektas) finansininko pareigybė yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, ir gaunantis darbo užmokestį iš šio Projekto finansavimui skiriamų lėšų. Ši pareigybė priskirta Užimtumo tarnybos darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių III grupei.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Projekto finansininko pareigybė reikalinga Projekto buhalterinės apskaitos tvarkymui, mokėjimo prašymų rengimui, finansinių išteklių panaudojimo kontrolei bei operatyviam ir savalaikiam lėšų apskaitos, pinigų srauto judėjimo užtikrinimui, lėšų panaudojimo ir deklaravimo planavimui, stebėsenos vykdymui, Projekto biudžeto vykdymo analizavimui.
4. Projekto finansininkas tiesiogiai pavaldus Finansų, teisės ir pirkimų departamento Priemonių apskaitos skyriaus (toliau – Priemonių apskaitos skyrius) vedėjui.


II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Projekto finansininkas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
5.1. turėti aukštąjį socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą;
5.2. turėti ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį finansų srityje;
5.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius darbo rinkos ir užimtumo rėmimo politikos įgyvendinimą, biudžetinių įstaigų buhalterinę apskaitą ir atskaitomybę, Europos Sąjungos paramos programų lėšų administravimą, darbo santykių reguliavimą, dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
5.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, analitiškai įvertinti problemas, rengti išvadas;
5.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti ir įforminti dokumentus;
5.6. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis Projekto finansininkas vykdo šias funkcijas:
6.1. atsako už Projekto buhalterinę apskaitą bei imasi reikalingų priemonių tinkamai Projekto lėšų apskaitai ir išlaidų deklaravimui užtikrinti;
6.2. vykdo Projekto lėšų panaudojimo stebėseną, atsako už jos teisingumą, išvadų ir pasiūlymų teikimą;
6.3. rengia dokumentų projektus reikalingus Projekto įgyvendinimui jo kompetencijai priskirtais klausimais;
6.4. konsultuoja Priemonių apskaitos skyriaus specialistus Projekto įgyvendinimui būtinais jo kompetencijai priskirtais klausimais;
6.5. vykdo tinkamą su Projekto buhalterine apskaita ir atskaitomybe susijusių dokumentų registravimą;
6.6. vykdo Projekto išankstinių apmokėjimų ir gautinų sumų apskaitą;
6.7. vykdo Projekto atsiskaitymus su prekių ir paslaugų teikėjais, rangovais, įstaigomis, organizacijomis ir fiziniais asmenimis;
6.8. patikrina ar visi mokėjimai iš Projekto banko sąskaitos yra patvirtinti atitinkamais dokumentais, pagrindžiančiais tokius mokėjimus ir įvertina, ar operacijai atlikti pakaks patvirtintų asignavimų lėšų;
6.9. atsižvelgiant į duomenis apie lėšų poreikį, suformuoja įrašus apskaitos sistemoje dėl lėšų pervedimo;
6.10. vykdo Projekto ūkines operacijas, patikrina įrašų aritmetinį teisingumą, bendras sumas, parašu ir data patvirtina, kad ūkinė operacija yra teisėta, dokumentai, susiję su ūkinės operacijos atlikimu, yra tinkamai parengti ir kad operacijai atlikti pakaks patvirtintų asignavimų lėšų;
6.11. vykdo Projekto banko operacijas;
6.12. laiku ir tiksliai, remiantis buhalterinės apskaitos duomenimis, rengia bei teikia atitinkamas ataskaitas Priemonių apskaitos bei Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriams;
6.13. sudaro sintetinės apskaitos žiniaraščius;
6.14. sudaro Projekto darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
6.15. apskaičiuoja darbo užmokestį ir kitas išmokas Projekto darbuotojams bei su tuo susijusius mokesčius ir įmokas, rengia darbo užmokesčio apskaičiavimo ir išmokėjimo žiniaraščius, formuoja mokėjimo nurodymus Projekto banko sąskaitoje, tvarko Projekto administravimo grupės darbuotojų nedarbingumo pažymėjimus;
6.16. rengia Projekto lėšų deklaracijas ir ataskaitas, teikiamas Valstybinei mokesčių inspekcijai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Valstybinio socialinio draudimo valdybai prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Lietuvos statistikos departamentui ir kitoms institucijoms;
6.17. vykdo Projekto darbuotojų komandiruočių apskaitą ir atsiskaito už jas nustatyta tvarka;
6.18. rengia Projekto biudžeto vykdymo ir finansinių ataskaitų rinkinius;
6.19. renka ir teikia jo kompetencijai priskirtus Projekto duomenis bei dokumentus Projekto auditą ir kontrolę atliekantiems asmenims;
6.20. atlieka jo kompetencijai priskirtų Projekto finansinių dokumentų apskaitą ir užtikrina tinkamą jų saugojimą, naikinimą, perdavimą į archyvą bei Priemonių apskaitos skyriui;
6.21. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Finansų, teisės ir pirkimų departamento direktoriaus, Priemonių apskaitos skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Projektu;
6.22. Laikinai nesant darbe Projekto finansininkui, atsakingam už Projekto mokėjimo prašymų ir dokumentų dėl lėšų pervedimo parengimą, vykdo jo funkcijas.

IV SKYRIUS
ATSAKOMYBĖ

7. Šias pareigas vykdantis Projekto finansininkas atsako už:
7.1. savo darbo funkcijų atlikimą laiku ir kokybiškai, renkamų, analizuojamų ir pateikiamų duomenų tikslumą;
7.2. Užimtumo tarnybos konfidencialaus pobūdžio informacijos saugojimą;
7.3. darbo, priešgaisrinės saugos ir higienos normų laikymąsi;
7.4. racionalų darbo laiko naudojimą.
8. Darbuotojas už savo pareigų netinkamą vykdymą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
9. Baigdamas savo darbo santykius Užimtumo tarnyboje, Projekto veiklos tęstinumo ir perimamumo užtikrinimui, perduoda visus turimus Projekto dokumentus, kitus dokumentus bei supažindina su vykdomais darbais Priemonių apskaitos ir Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyrius arba kitą Užimtumo tarnybos direktoriaus paskirtą asmenį.


Susipažinau
____________________
(parašas)
_____________________
(vardas, pavardė)
_____-___-___
Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8-5) 236 0770
El. paštas: info@ldb.lt
Adresas: Geležinio Vilko g. 3A, LT-03131 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.