Piniginės paramos skyriaus nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas (vyriausiasis specialistas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 94698
Skelbimo data: 2024-03-20
Skelbimas galioja iki: 2024-04-04 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Marijampolės savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Marijampolės savivaldybės administracija
Pareigos: Piniginės paramos skyriaus nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas (vyriausiasis specialistas)
Pareiginės algos koeficientas: 0,95
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1696,13
Darbo vieta (miestas): Marijampolė
Informacija apie įstaigą: Pareiginės algos koeficientas - 0,95 bazinio dydžio (1696,13 Eur.) neatskaičius mokesčių.
Neterminuota darbo sutartis.
Pretendentų atrankos būdas: testas žodžiu (pokalbis).
Papildoma informacija apie atranką teikiama: el. paštu: personalas@marijampole.lt; tel. +370 343 90 030.
Pareigybės aprašymas:

PINIGINĖS PARAMOS SKYRIAUS NEDIRBANČIŲ ASMENŲ ATVEJO VADYBININKO (VYRIAUSIOJO SPECIALISTO) PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Piniginės paramos skyriaus nedirbančių asmenų atvejo vadybininko (vyriausiojo specialisto) (toliau-darbuotojas) pareigybė priskiriama specialistų, kurių pareigybės priskiriamos A (A1 ar A2) arba B lygiui, atsižvelgiant į būtiną išsilavinimą toms pareigoms eiti. Pareigybių grupė – 3.

2. Darbuotojas tiesiogiai pavaldus Piniginės paramos skyriaus vedėjui.

3. Pareigybės lygis – A2.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį koleginį socialinio darbo, arba edukologijos, arba vadybos, arba viešojo administravimo išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;

4.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, kitais poįstatyminiais teisės aktais, reglamentuojančiais darbo sritį: socialinę paramą, gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, nedarbo socialinį draudimą, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, darbo santykius, dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą ir kt.;

4.3. mokėti naudotis šiuolaikinėmis techninėmis priemonėmis, dirbti kompiuterinėmis programomis „MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer;

4.4. mokėti savarankiškai organizuoti, planuoti savo veiklą, pasirinkti darbo metodus, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, daryti išvadas;

4.5. gebėti nustatyti asmens poreikius paslaugoms ir priemonėms, palengvinančioms perėjimą nuo nedarbo prie užimtumo darbo rinkoje;

4.6. turėti gerus bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, mokėti dirbti komandoje;

4.7. išmanyti dokumentų rengimo taisykles ir kalbos kultūrą.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

5.1. vertina ir analizuoja asmenų užimtumo poreikį, pagal jį nustato užimtumui didinti reikalingų paslaugų ir priemonių mastą ir rūšis;

5.2. konsultuojasi ir bendradarbiauja su Užimtumo tarnybos Kauno klientų aptarnavimo departamento Marijampolės skyriumi (toliau – Užimtumo tarnyba), socialiniais partneriais, organizacijų ir vietos bendruomenių atstovais, atstovaujančiais darbo ieškančių asmenų grupių interesus;

5.3. rengia Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, administracijos direktoriaus įsakymų bei kitų dokumentų projektus savo kompetencijos klausimais;

5.4. teikia Užimtumo didinimo programos projektą Trišaliai tarybai (komitetui, komisijai), apsvarstytą ir siūlomą rengti užimtumo didinimo programos projektą teikia Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai (toliau- Ministerija);

5.5. organizuoja ir kontroliuoja Užimtumo didinimo programos įgyvendinimą, vykdo programos darbų ir teikiamų paslaugų kokybės priežiūrą, programos įgyvendinimo vertinimą;

5.6. organizuoja Darbdavių atrankos komisijos, Atvejo komandos posėdžius, rengia posėdžių darbotvarkes, posėdžių protokolo projektus, lėšų paskirstymo projektą, Sutarčių projektus su atrinktais Vykdytojais, teikia Atvejo komandai informaciją apie asmenis, dalyvaujančius Užimtumo didinimo programoje, skirtoje parenkant bei teikiant paslaugas darbo rinkai besirengiantiems asmenims (toliau – Programa);

5.7. priima iš Užimtumo didinimo programos vykdytojų įdarbintų asmenų terminuotų darbo sutarčių kopijas bei su darbo laiko apskaita ir apmokėjimu susijusius dokumentus bei juos sutikrina;

5.8. teikia Ministerijai reikalingą informaciją užimtumo didinimo programos lėšų poreikiui apskaičiuoti ir apskaičiuotą užimtumo didinimo programos lėšų poreikį;

5.9. teikia statistinius duomenis savo kompetencijos klausimais, rengia ketvirtines užimtumo didinimo programos veikos ataskaitas ir teikia jas Ministerijai bei kitoms suinteresuotoms institucijoms, rengia ataskaitas bei teikia duomenis ataskaitoms rengti;

5.10. teikia metodinę, dalykinę pagalbą suinteresuotoms šalims, teikia pirminę informaciją asmenims, pageidaujantiems dalyvauti Programos įgyvendinimo veiklose;

5.11. informuoja savivaldybėje veikiančias nevyriausybines organizacijas ir Užimtumo tarnybą apie Programą;

5.12. atlieka asmens poreikių ir galimybių įvertinimą, profiliavimą;

5.13. parenka pagal Atvejo komandos siūlymus Paslaugas bei Priemones asmeniui;

5.14 bendradarbiaudamas su asmeniu, parengia Susitarimą, kuriame nurodomi jo ir asmens teisės bei pareigos, numatomos teikti Paslaugos, jų apimtis, teikėjai, teikimo eiliškumas, tvarka;

5.15. koordinuoja Susitarimo įgyvendinimą, rengia jo pakeitimo ir nutraukimo projektus, renka informaciją apie asmens pasiektus rezultatus dalyvaujant Programoje (pasiektas rezultatas, data) bei šią informaciją teikia Atvejo komandai;

5.16. iki pradedant teikti Paslaugas, suorganizuoja asmens susitikimus su vykdant Susitarimą numatytų teikti Paslaugų ar Priemonių teikėjais, o prireikus arba Atvejo komandai pasiūlius – su potencialaus darbdavio atstovu;

5.17. nustatęs, kad suteiktos visos Susitarime numatytos Paslaugos arba gavęs informacijos, kad Susitarimas nevykdomas, siūlo Atvejo komandai įvertinti asmenį ir spręsti dėl Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo tikslingumo;

5.18. užtikrina, kad vykdomas asmens duomenų tvarkymas atitiktų Reglamento (ES) 2016/679 5 ir 6 straipsnių bei Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatas;

5.19. bendradarbiauja su kitomis įstaigomis, įmonėmis ir organizacijomis gaunant bei tikrinant informaciją, reikalingą pavestoms funkcijoms atlikti;

5.20. pagal kompetenciją nagrinėja piliečių ir institucijų prašymus, skundus, rengia savalaikius atsakymus į paklausimus ir prašymus;

5.21. organizuoja Užimtumo didinimo programos viešinimą;

5.22. teikia numatomų formuoti dokumentų bylų sąrašą, sistemina dokumentus ir perduoda bylas formuoti ir saugoti;

5.23. saugo asmens duomenų paslaptį, jei duomenys neskirti skelbti viešai;

5.24. atlieka ir kitus nenuolatinio pobūdžio Piniginės paramos skyriaus vedėjo pavedimus, nenumatytus šiame pareigybės aprašyme.

______________________

Susipažinau

___________________________

(parašas)

____________________________

(vardas, pavardė)

____________________________

(data)

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8-343-90011
El. paštas: mms@marijampole.lt
Adresas: J. Basanavičiaus a. 1, Marijampolės m., LT-68307 Marijampolės sav.
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.