Piniginės paramos poskyrio Socialinių išmokų specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 91554
Skelbimo data: 2023-10-16
Skelbimas galioja iki: 2023-10-30 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Akmenės rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Akmenės rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Piniginės paramos poskyrio Socialinių išmokų specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 6.60
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,227.60
Darbo vieta (miestas): Naujoji Akmenė
Informacija apie įstaigą: Saulius Kvederis
Akmenės rajono savivaldybės administracijos
Teisės ir personalo skyriaus
vyriausiasis specialistas
tel. Nr. +370 425 59732, +370 604 46008
el. p. saulius.kvederis@akmene.lt
https://www.akmene.lt/
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Akmenės rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2018 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. A-722

SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS PINIGINĖS PARAMOS POSKYRIO SOCIALINIŲ IŠMOKŲ SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Socialinės paramos skyriaus Piniginės paramos poskyrio (toliau – Poskyrio) socialinių išmokų specialisto pareigybė yra priskiriama specialistų pareigybės grupei.

2. Pareigybės lygis – A2.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

3.1. turėti socialinių mokslų studijų krypties ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;

3.2. būti susipažinęs ir vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialinę paramą, piniginės ir nepiniginės socialinės paramos teikimo tvarką, reikalingais priskirtoms funkcijoms vykdyti, taip pat Savivaldybės tarybos sprendimais, Administracijos direktoriaus, Administracijos direktoriaus pavaduotojo įsakymais, Administracijos nuostatais, Vidaus tvarkos taisyklėmis, Socialinės paramos skyriaus bei Poskyrio nuostatais ir jais vadovautis;

3.3. žinoti raštvedybos taisykles, dokumentų rengimo, jų apskaitos pagrindus;

3.4. mokėti dirbti kompiuteriu (Microsoft Office programomis) bei „Parama“ ir socialinės paramos informacine sistema (toliau – SPIS);

3.5. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją bei rengti išvadas;

3.6. gebėti susikaupti, logiškai mąstyti;

3.7. mokėti priimti lankytojus, vesti dalykinį pokalbį, būti komunikabilaus būdo;

3.8. nuolat kelti savo kvalifikaciją, domėtis informacinių technologijų naujovėmis ir jas pritaikyti darbe, laikytis vidaus tvarkos taisyklių;

3.9. žinoti saugos darbe, priešgaisrinės saugos, elektrosaugos dirbant kompiuteriu reikalavimus.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Poskyrio socialinių išmokų specialistas, vykdydamas jam pavestas funkcijas:

4.1. siekia užtikrinti teisės aktų sklaidą, konsultuoja gyventojus, įmones, įstaigas ir organizacijas socialinių išmokų ir kompensacijų gavimo klausimais;

4.2. priima iš Savivaldybės gyventojų dokumentus socialinėms išmokoms, vaiko išmokoms, šalpos išmokoms, kompensacijoms už gyvenamųjų patalpų apšildymą, šaltą ir karštą vandenį, mokinio paramai ir kt. gauti;

4.3. Savivaldybės gyventojų prašymus ir pateiktus dokumentus dėl socialinių išmokų, vaiko išmokų, šalpos išmokų ir tikslinių kompensacijų, paramos mokiniams ir kompensacijų skyrimo registruoja kompiuterinėje programoje „Parama“ ir SPIS, dirba kompiuteriu su šiomis programomis;

4.4. siekia nustatyti gyventojų, kurie kreipėsi dėl socialinės paramos, turtą, jų užimtumą ir gaunamas pajamas, renka informaciją iš valstybės įmonės Registrų centro, valstybės įmonės „Regitra“, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos, Užimtumo tarnybos, Nacionalinio mokėjimo agentūros ir kt.;

4.5. ruošia pažymas apie šeimos ar vieno gyvenančio asmens pajamas būsto šildymo išlaidų, išlaidų šaltam ir karštam vandeniui kompensacijoms skaičiuoti;

4.6. ruošia pažymas gyventojams dėl šeimos ar vieno gyvenančio asmens teisės į būsto šildymo išlaidų kompensaciją apmokant kreditą ir palūkanas renovuojamiems namams;

4.7. ruošia Poskyrio sprendimų ir potvarkių projektus socialinėms išmokoms, paramos mokiniams, šalpos ir kitoms išmokoms skirti;


4.8. tvarko šalpos išmokų ir tikslinių kompensacijų dokumentaciją, rengia šių išmokų ataskaitas;

4.9. pagal savo kompetenciją teikia metodinę paramą Poskyrio specialistams;

4.10. teikia pasiūlymus Poskyrio vedėjui dėl klientų aptarnavimo;

4.11. nagrinėja pagal kompetenciją gyventojų ir institucijų prašymus, skundus, rengia atsakymus;

4.12. pagal kompetenciją teikia informaciją ir ataskaitas Poskyrio vedėjui;

4.13. formuoja bylas pagal patvirtintą dokumentacijos planą, užtikrina jų saugumą ir iki nustatyto termino atiduoda saugoti į archyvą, tvarko dokumentus vadovaudamasis Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis;

4.14. vykdydamas socialinių išmokų specialisto pareigas gali vykti automobiliu po rajono teritoriją ir už jo ribų;

4.15. pagal pareigybei priskirtą kompetenciją vykdo kitus Administracijos direktoriaus, Poskyrio vedėjo pavestus darbus, kurie neprieštarauja Lietuvos Respublikos teisės aktams.

_____________________________

Susipažinau

Socialinės paramos skyriaus

Piniginės paramos poskyrio socialinių išmokų specialistas

__________________

(parašas)

_______________________

(vardas, pavardė)

__________________

(data)

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 425 57133
El. paštas: info@akmene.lt
Adresas: L.Petravičiaus a. 2, Naujoji Akmenė
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.