Pažeidimų vertinimo skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 64974
Skelbimo data: 2025-11-18
Skelbimas galioja iki: 2025-12-02 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Pažeidimų vertinimo skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,10
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1963,94
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Dėmesingas, efektyvus ir tikslus mokesčių administravimas visuomenei ir valstybei su profesionalia komanda pasirengusia vis naujiems iššūkiams, tai mūsų lūkestis!
Siūlomas darbo užmokestis 1963,94 eurų (neatskaičius mokesčių). Tikslus darbo užmokestis bus nustatomas atsižvelgiant į turimą darbo patirtį, stažą valstybės tarnyboje ir kompetenciją.
Pareigybei taikomas 3 mėn. bandomasis laikotarpis.
Darbo vieta: Vilnius
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
VALSTYBINĖS MOKESČIŲ INSPEKCIJOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS
KONTROLĖS DEPARTAMENTO
PAŽEIDIMŲ VERTINIMO SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Administracinių sprendimų priėmimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. Mokesčių administravimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

5. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
6. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
7. Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
8. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
10. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą.
11. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
12. Nagrinėja mokesčių mokėtojų prašymus dėl atleidimo nuo baudų, delspinigių ir / ar palūkanų ir rengia sprendimus..
13. Dalijasi metodine medžiaga, teikia išvadas atleidimo nuo baudų, delspinigių ir / ar palūkanų klausimais..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

14. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
14.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
14.2. studijų kryptis – vadyba (arba);
14.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
14.4. studijų kryptis – apskaita (arba);
14.5. studijų kryptis – teisė;
arba:
14.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
14.7. darbo patirties sritis – mokesčių administravimas;
14.8. darbo patirtis srityje – 1 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

15. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
15.1. komunikacija - 3 lygis;
15.2. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
15.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
15.4. organizuotumas - 3 lygis;
15.5. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
16. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
16.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis;
16.2. informacijos valdymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Saulius Tijūšas
Telefonas: +37067285163
El. paštas: saulius.tijusas@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.