Pardavimų ir rinkodaros skyriaus klientų aptarnavimo specialistas (DU nuo 5,28 Eur/val. neatskaičius mokesčių)
Skelbimo nr.: | 73795 |
---|---|
Skelbimo data: | 2021-09-24 |
Skelbimas galioja iki: | 2021-10-08 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Savivaldybės įmonė "SUSISIEKIMO PASLAUGOS" |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Pardavimų ir rinkodaros skyriaus klientų aptarnavimo specialistas (DU nuo 5,28 Eur/val. neatskaičius mokesčių) |
Pareiginės algos koeficientas: | 0.00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0.00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | |
Pareigybės aprašymas: | |
SAVIVALDYBĖS ĮMONĖS „SUSISIEKIMO PASLAUGOS“ KLIENTŲ APTARNAVIMO SKYRIAUS KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTO (-ĖS) (KPV-KAS-4) PAREIGINIAI nuostatai
8.1. ne žemesnis kaip aukštasis neuniversitetinis išsilavinimas; 8.2. ne mažesnė nei 1 (vienerių) metų darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje; 8.3. gebėjimas dirbti komandoje, puikūs komunikaciniai ir konfliktų sprendimo įgūdžiai, gebėjimas priimti sprendimus ir susidoroti su dideliu informacijos srautu; 8.4. puikus valstybinės kalbos mokėjimas žodžiu ir raštu; 8.5. užsienio kalbos (anglų, rusų arba lenkų) žinios ne žemesniu nei B2 lygiu žodžiu ir raštu; 8.6. puikūs darbo kompiuteriu MS Office programomis įgūdžiai; 8.7. darbo su kasa išmanymas (galioja darbui klientų aptarnavimo centruose).
9.1. aptarnauja klientus telefonu; 9.2. rengia atsakymus į klientų kreipinius el. paštu ir raštu, prireikus bendradarbiaujant su kitais Įmonės padaliniais; 9.3. dalyvauja apmokant naujus darbuotojus ir įvedant į skyriaus veiklą; 9.4. teikia klientams informaciją apie užfiksuotus naudojimosi paslaugomis pažeidimus bei nagrinėja su tuo susijusius nusiskundimus Įmonės taisyklėse ir Teisės aktuose nustatyta tvarka; 9.5. teikia informaciją apie Įmonės teikiamas paslaugas klientų aptarnavimo centruose, telefonu bei elektroninėmis ryšio priemonėmis; 9.6. administruoja klientų atsiliepimus ir perduoda suinteresuotiems įmonės padaliniams: 9.7. vadovo pavedimu aptarnauja klientus klientų aptarnavimo centruose ir atlieka šias funkcijas: vykdo grynųjų pinigų operacijas; parduoda bilietus ir kitas prekes; vykdo reklamacijos procedūras; priima rinkliavos mokėjimus ir kt.; 9.8. vadovaujantis nustatyta tvarka atlieka viešojo transporto bilietų, el. pinigų, prekių, rinkliavos grąžinimo, keitimo, perkėlimo procedūras; 9.9. nagrinėja ir administruoja gyventojų/ įstaigų prašymus išduoti leidimus statyti automobilį mokamose stovėjimo vietose; 9.10. išduoda/ anuliuoja leidimus pagal vietinės rinkliavos nuostatus; 9.11. administruoja rinkliavos leidimų duomenų bazę (atlieka pakeitimus, susijusius su leidimų teritorijomis, suveda rinkliavos leidimų, mokėjimų ir kitą informaciją, suveda ikiteisminio tyrimo įstaigų automobilių duomenis); 9.12. administruoja klientų kreipinius dėl automobilių stovėjimo įmonės eksploatuojamose transporto priemonių stovėjimo aikštelėse. 9.13. ne administracijos darbo valandomis priima ir nukreipia budinčiam kontrolieriui iškvietimus dėl rezervuotų vietų pažeidimų; 9.14. bendradarbiauja su kitais įmonės padaliniais siekiant bendro Įmonės veiklos ir paslaugų kokybės gerinimo; 9.15. dalyvauja Įmonės ar kitų institucijų sudarytų komisijų ar darbo grupių veikloje, veiklos aptarimuose, pasitarimuose, posėdžiuose ir kt.
__________________________________________ |
|
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 8 5 270 9339 |
El. paštas: | office@vilniustransport.lt |
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Žolyno g. 15 |