Trečiadienis, gruodžio 10 d.

Paluknio seniūnijos Seniūnas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 64749
Skelbimo data: 2025-10-28
Skelbimas galioja iki: 2025-11-11 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Trakų rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Trakų rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Paluknio seniūnijos Seniūnas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,35
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2410,29
Darbo vieta (miestas): Trakai
Informacija apie įstaigą: Įstaigos interneto svetainėje: https://www.trakai.lt

Išsamesnę informaciją apie konkursą teikia Agnė Rakovska, Trakų rajono savivaldybės administracijos Dokumentų valdymo skyriaus sekretorė, tel. (0 528) 53 981, el. p. agne.rakovska@trakai.lt
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
TRAKŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
PALUKNIO SENIŪNIJOS
SENIŪNO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – V pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus savivaldybės administracijos direktoriui.

II SKYRIUS

FUNKCIJOS

3. Apdoroja seniūnijos veiklai vykdyti aktualią informaciją.
4. Atstovauja seniūnijai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
5. Planuoja, organizuoja ir kontroliuoja tiesiogiai pavaldžių asmenų darbą.
6. Priima su seniūnijos veikla susijusius sprendimus.
7. Rengia ir teikia informaciją su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
8. Rengia ir teikia pasiūlymus su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
9. Rengia su seniūnijos veikla susijusius dokumentus.
10. Vadovauja seniūnijos veiklų vykdymui arba prireikus vykdo seniūnijos veiklas.
11. Valdo seniūnijos žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
13. Vykdo Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme nustatytas seniūno funkcijas..
14. Konsultuoja su seniūnijos veikla susijusiais klausimais..

III SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

15. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
15.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
15.2. studijų kryptis – teisė (arba);
15.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
15.4. studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
15.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
15.6. darbo patirtis srityje – 5 metai;
16. Transporto priemonių pažymėjimai:
16.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

IV SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

17. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
17.1. vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
17.2. organizuotumas - 4 lygis;
17.3. patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
17.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
17.5. komunikacija - 4 lygis.
18. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
18.1. strateginis požiūris - 4 lygis;
18.2. veiklos valdymas - 4 lygis;
18.3. lyderystė - 4 lygis.
19. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
19.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 4 lygis.
20. Profesinė kompetencija:
20.1. veiklos planavimas - 4 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Dokumentų valdymo skyriaus Sekretorius
Vardas, Pavardė: Agnė Rakovska
Telefonas: (8 528) 53 981
El. paštas: agne.rakovska@trakai.lt
Adresas: Vytauto g. 33, LT-21106 Trakai
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.